  • 161. Data: 2019-05-08 06:48:22
    Temat: Re: administrator forum dyskusyjnego reakcja na post
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic go nie upoważniało, ale zrozum wreszcie, że nic też nie
    > zobowiązywało do tego. Tam w okolicy było pewnie z 1000 osób, a ratownik
    > - z punktu widzenia prawa - nie miał wcale większego, niż oni obowiązku
    > niesienia pomocy.

    Przestań przekręcać - dyskusja była o tym, że kretyn nie wydał AED, bo
    (według ciebie):

    - ukreadną,
    - nie pomoże,
    - a nawet zaszkodzi

    itd.

    > Też bym się nie zdziwił, ale przede wszystkim on wyświetla wykres, na
    > podstawie którego lekarz ocenia stan pacjenta. To, że urządzenie
    > podpięto nie oznacza, że w celu "strzelenia" - choć oczywiście tego nie
    > wyklucza.

    Patrz misu - to tak samo jak z AED. Ale ponieważ mamy tu eksperta -
    jesteś pewien jak chcą zrobić ekg w karetce to podłączają kliejnta pod
    defibrylator?

    Shrek

  • 162. Data: 2019-05-08 06:50:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A widzisz gdzieś, ze wszyscy w okolicy mają biec? Tam już były osoby
    > udzielające ofierze pomocy. Jechała karetka.

    I każdy z nich miał przy sobie AED - bo ot tym rozmawiamy? Nie zmieniaj
    tematu. Chodzi o to, że odmówił wydania aed, wbrew ocenie osoby, która
    _była_ na miejscu i pomocy próbowała udzielić. Po raz kolejny próbujkesz
    zmienić temat dyskusji.

    Shrek

  • 163. Data: 2019-05-08 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pomyśl, co sądzi o tym właściciel basenu. Nie płaci mu za zbawianie
    > świata, tylko pilnowanie basenu.

    Byc moze własciciel basenu, myslac w ten sposób, równiez pokazuje ze nie
    jest dobrym człowiekiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 164. Data: 2019-05-08 07:03:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Byc moze własciciel basenu, myslac w ten sposób, równiez pokazuje ze nie
    > jest dobrym człowiekiem.

    A kapitalizm pokazuje że nie jest dobrym systemem?

    --
    A. Filip

  • 165. Data: 2019-05-08 07:31:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-08, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A kapitalizm pokazuje że nie jest dobrym systemem?

    Społecznie zbalansowany - tak; organiczny (zwierzęcy) - nie.

    --
    Marcin

  • 166. Data: 2019-05-08 14:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > A kapitalizm pokazuje że nie jest dobrym systemem?

    I jeszcze ciastko ma za mało cukru...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 167. Data: 2019-05-08 14:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Już pal sześć, że nie poszedł (poszła w końcu koleżanka). Chodzi o
    > to, że odmówił wydania sprzętu, wbrew prośbie (a w zasadzie żadaniu)
    > osoby udzielającej pomocy.

    Nie rozumiem tego. Gdybym to ja probował komus pomoc, pobiegł po aed i
    jakis głupek by mi takie głupoty tłumaczył to nie wiem czy nerwy by
    wytrzymały.

    > To też tylko część problemu - ratownik
    > się nie popisał, nie on pierweszy nie osdtatni. Problem jest, że
    > policjant go broni przypisując mu (nie dziennikarze!) coraz głupsze
    > uzasadnienia jego decyzji i wprowadzając w błąd społeczeństwo.

    Ano tego nie rozumiem najbardziej.
    Zamiast podkreslac jak to bardzo NIE BYLO OBOWIAZKU PRAWNEGO wydania AED,
    powwinien podkreslac jak bardzo była taka koniecznosc moralna!

    Przyzwoitosc nie jest w cenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 168. Data: 2019-05-08 15:01:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > I jeszcze ciastko ma za mało cukru...

    No bo pazerny na zysk kapitalista-krwiopijca na cukrze oszczędza zamiast
    zbawiać świat na koszt własny! ;-)

    --
    A. Filip

  • 169. Data: 2019-05-08 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > No bo pazerny na zysk kapitalista-krwiopijca na cukrze oszczędza
    > zamiast zbawiać świat na koszt własny! ;-)

    Bo jedyny kapitalista-niekrwiopijca to coca-cola- oni na cukrze nie
    oszczedzaja. Inna sprawa czy to dobrze.

    Jak to było w dowcipie... Nie kazdy kto cie włozy w gówno to twój wrog i
    nie kazdy kto cie z niego wyciagnie to twój przyjaciel.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 170. Data: 2019-05-08 19:14:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.05.2019 o 18:59, Budzik pisze:
    > Bo jedyny kapitalista-niekrwiopijca to coca-cola- oni na cukrze nie
    > oszczedzaja. Inna sprawa czy to dobrze.

    bzdura, oszczędzają, widać budzik to komuszek:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"