  • 71. Data: 2008-08-25 09:04:55
    Temat: Re: abonament za internet
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > kombinuje tez z nalozeniem qos na kolejke urzyszkodnika tak aby mu p2p
    > nie mordowalo reszty ruchu, a w konsekwencji nie mogl powiedziec ze ten
    > moj uryna net jest g wart;).

    A mój ISP celowo nic z tym nie robi - jedynie tłumaczy użytkownikom, że
    program p2p wysyca im upload. Wyjątkiem są heavy-userzy, wobec których
    stosuje się różne sztuczki, aby się zwinęli do innego ISP (bo są
    deficytowi).

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 72. Data: 2008-08-25 09:06:08
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > biznes czy prywatnie?

    Biznes oczywiście. Ale nie jest to łącze dedykowane, a po prostu modem
    kablowy - tylko warunki są inne.

  • 73. Data: 2008-08-25 09:07:43
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    PlaMa pisze:

    > że niby p[rzez 3g itp? Nic nie wart gó...no. Poza 3city transfery po
    > 20kbps tak że google się nie wgrywa nawet :/

    no to masz pecha - ale masz go Ty a nie cala usluga w calej polsce jest
    do bani. prawda?
    hint: zanabadz se antene zewnetrzna na kabelku one dosyc dobrze sie
    sprawdzaja;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 74. Data: 2008-08-25 09:13:24
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Patryk Włos pisze:

    > Biznes oczywiście. Ale nie jest to łącze dedykowane, a po prostu modem
    > kablowy - tylko warunki są inne.

    no i masz odpowiedz - dla biznesu to co innego;)
    nie ma porownania miedzy uslugami dla biznesu a domu.

    pozatym nie patrzyłbym tylko na mbitps/pln a takze pps czy tez cir oraz
    na czas reakcji na awarie.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 75. Data: 2008-08-25 09:14:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > voodoo i placebo dla naiwnych, nieważne jakbym konfigurował jeszcze nigdy
    > wyraźnie nie pomogło

    Bo chyba nawet tego nie potrafisz ustawić, albo masz gówniany sprzęt.

  • 76. Data: 2008-08-25 09:29:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SlawcioD pisze:

    > no to masz pecha - ale masz go Ty a nie cala usluga w calej polsce jest
    > do bani. prawda?
    > hint: zanabadz se antene zewnetrzna na kabelku one dosyc dobrze sie
    > sprawdzaja;)

    Nawet dwumetrowa antena kierunkowa nie pomoże, jak do najbliższego BTSa
    z UMTS jest 30 km, a okoliczne BTSy mają tylko GPRS, no czasami łaskawie
    EDGE.

  • 77. Data: 2008-08-25 09:35:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    qwerty pisze:

    > Bo chyba nawet tego nie potrafisz ustawić, albo masz gówniany sprzęt.

    Konfigurowałem sam, konfigurowałem z google, konfigurowałem z takimi
    mądrymi głowami jak Ty. Po prostu nie widzę działania tego czegoś. Lecę
    na Linksys WRT54GL z Tomato i p2p (zwłaszcza torrent) zabija mi cały
    ruch w sieci, nawet www się wali wtedy.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 78. Data: 2008-08-25 10:35:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > WRT54GL z Tomato i p2p (zwłaszcza torrent) zabija mi cały ruch w sieci, nawet

    Jakie masz tomato, bo na nim też jadę. Wchodziłeś na http://www.openlinksys.info
    ?
    Nic nie ściągam - pingi q3 wynoszą ok 30ms. Ściągam pełną parą z p2p i mam
    ~40-45ms.

  • 79. Data: 2008-08-25 10:38:08
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 25 Aug 2008 11:03:13 +0200,
    SlawcioD <s...@p...onet.pl> screamed:

    > czepiasz sie;P dla mnie mbit i dla wielu innych oznacza megabit dla
    > Ciebie widze ze to troche inna wartosc;) no ale ja sie nie znam ;)

    Stare nawyki z elektroniki. Jakbym mH traktował na równi z MH to by
    się mogło dziać... ;)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 12:37:28 user up 11810 days, 0:32, 1 user, load average: 0.56, 0.01, 0.15 ]

    Some folks are wise and some otherwise. -- Josh Billings

  • 80. Data: 2008-08-25 12:02:58
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 25 Sie, 11:04, Patryk Włos <a...@o...pl> wrote:

> [...]
    > program p2p wysyca im upload. Wyjątkiem są heavy-userzy, wobec których
    > stosuje się różne sztuczki, aby się zwinęli do innego ISP (bo są

    Np jakie sztuczki?:)

    Pozdrawiam
    Rafal