  • 52. Data: 2013-07-16 18:00:43
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A co za roznica?
    >
    > Skoro zamiast 1000 ktos ma zaplacic 1300 to wplynie 30% wiecej.

    Jeżeli nie wiesz, jakie znaczenie ma ilośc kasy z podatku w dyskusji nad
    zniesieniem tegoż podatku to ja ci nie umiem pomóc.

    Tak...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 51. Data: 2013-07-16 18:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ile kosztuje nas wzrost ilosci urzednikow tych 4-5 latach?

    hiki, czy tobie się wszystko kojarzy....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 54. Data: 2013-07-16 18:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jeśli takie samo podejście masz do umów, to ja współczuję ;)

    A ty tak masz, ze do wszystkiego przykładasz taką samą miarę?
    Jak rozmawiasz ze znajomymi, to tez ich wypowiedzi czytasz jak umowy?

    > W polityce nie ma prostych rzeczy.

    Jasne.

    > Piszę o możliwości obiektywnych przeszkód. I owszem - była obietnica
    > ŻE SIĘ POSTARA. Dotarło, czy za trudne?

    Ty przeczytałes ze sie postara.
    Ja przeczytałem, ze skoro sie postara to zrobi.

    > Owszem, może i liczył na to, że ludzie zrozumieją to jako obietnicę,
    > że tak zrobi. I co z tego? Intencji nie udowodnisz.

    Ja niczego nie muszę udowadniać.
    Przeciez tu o głosy chodzi a nie o to, komu rację przyznałby sąd.

    > No tak, co to dla ciebie ;->

    Dla mnie?
    Ja to rozpatruje w kontekscie budzetu. Dla mnie to olbrzymia kwota.

    No własnie. To przeciez JESZCZE GORZEJ!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 53. Data: 2013-07-16 18:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ale co ma do tego premier? Egzekucja istniejących przepisów to co do
    > zasady nie jego "broszka".

    Hmm, a skąd biora sie naczelnicy urzędow skarbowych?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 55. Data: 2013-07-16 21:39:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-16 11:20, Andrzej Lawa pisze:
    > Jak dla mnie wyszły bardzo dobrze. 5-krotna obniżka rachunków za odbiór
    > odpadów :)

    http://www.tvp.pl/rozrywka/programy-satyryczne/kabar
    ety-w-tvp/wideo/kabaret-pod-wyrwigroszem/kabaret-pod
    -wyrwigroszem-smieci-z-marsa/11758002
    http://tiny.pl/h6kc6
    :-)

  • 56. Data: 2013-07-16 21:46:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-15 21:05, z pisze:
    > (Wincent wstydu nie ma żeby od staruszków z marnej renty pobierać a
    > miliony bogatych mają faktyczną abolicję TFUUU!!!)
    > Zobaczymy co będzie.

    On ma w d* Polaków i Polskę, on jest bardziej Francuzem niż Polakiem.

    --
    animka

  • 57. Data: 2013-07-16 21:52:30
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-16 01:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > sprawdze.

    > Czyli napisac, ze sie wyrejestrowuje, bo nie mam telewizora i wysłac na
    > poczte?

    A jak listonosz widzial u Ciebie tv to co? A sąsiedzi? Masz sąsiadów?
    Zresztą trzeba było płacić co m-c po te parę zł. i nie dziadować.
    Mnie też ten abonament denerwuje, ale dobrze, że płaciłam. Przynajmniej
    w związku z tym mogę spać spokojnie.

    --
    animka

  • 58. Data: 2013-07-16 22:00:20
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-16 10:34, z pisze:

    > 41 :-) i kłamcę czuję na kilometr.
    > W dodatku potrafię skojarzyć zamiary, propagandę i rzeczywiste dokonania.
    > Ale to nie jest powód żeby do jasnej cho... nie rozliczać "poważnego"
    > POlityka ze swoich słów i czynów.
    >
    > "Cóż, nie wyszło."
    >
    > To co wyszło z tego profesjonalizmu, służbie obywatelowi, miłości...
    >
    > Może śmieci wyszły? :-)

    Oglądalam niedawnow telewizorze kabaret. Występował Marcin Daniec.
    Powiedział trochę mądrych rzeczy, a mianowicie m.in to, że przez 50 lat
    w Polsce nie było problemów ze śmieciami, a teraz Polska ...........

    > Jakim trzeba być nieudacznikiem żeby przez 2 kadencje nie zrobić
    > porządku z banalnym podatkiem od posiadanie telewizora.
    > Tu nie trzeba kasy. Tu trzeba pomysłu. Już nawet nie ważne czy w jedną
    > czy drugą stronę. (chociaż swoje zdanie wyraził ;-) )
    >
    > Czy jedynym pomysłem ma być uruchomienie urzędów skarbowych w celu
    > ściągania kasy od tych co zarejestrowali (głównie emeryci) i dlaczego
    > tak późno? Trzeba było na początku pierwszej kadencji. Więcej kasy by
    > wpłynęło bo działa przedawnienie. :-)

    Teraz TV wymyśliła, że abonament będziemy płacić z rachunkiem za prąd.
    Co za dziady!

    Boże spuść bombę!

    --
    animka

  • 59. Data: 2013-07-16 22:05:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-16 13:28, hiki o! pisze:

> [...]
    >
    > Wiec troche "to trwalo" (wiecej niz 15 milisekund!)
    >

    > Ogolnie od 6 lat rzadza nami tak, ze doprowadzaja ludzi i kraj do ruiny.
    > Jedyny sposob na pozyskiwanie wplywow do budzetu to podnoszenie podatkow
    > (vide vat) i obnizanie swiadczen (vide emerytury od 67 roku).
    >
    > Reform, ktore zatykalyby dziury, przez ktore z budzetowego wiadra
    > wycieka szerokim strumieniem kasa (po chuj nam wiecej rzednikow, skoro w
    > budzecie pusto) - nie ma.
    >
    > CO da UE, to jest. Co sie wydrze z podatkow, mandatow, to jest.
    >
    > NAwet na aktywizacje mlodych bezrobotnych prosza w UE.
    ych-na-rynku-pracy-rzad-i-ue-,1,5561819,wiadomosc.ht
    ml

> [...]
    >
    > Komu sie chce "tyrac" gdy wie, ze polowe mu zabiora?
    >
    > Jak to jest, ze USA znow sie podnosi po "zapasci gospodarczej". Tylko
    > dla nas to co u nich to ciagle jakas fikcja... jak mieli 5% bezrobocia
    > to lamentowali. Jak paliwo mieli za 1/3 ceny u nas to lamentowali. A
    > jakby im wprowadzic VAT to dopiero bylby lament.
    >
    > U nas mocne przykrecenie sruby skutkuje intensywnym lawirowaniem i silna
    > checia unikania podatkow.
    >
    > Jakby zamiast zabierac polowe zabierali 1/5 to komu chcialoby sie
    > podejmowac ryzyko (pewnie komus, ale zdecydowanie mniejszosci).

    Oni to wszystko co zniszczyli, zawłaszczyli, ukradli, sprzedali jeszcze
    wyrzygają, albo zaczną się wieszać po kolei. Pewnie nadejdzie czas
    spokoju. Obym dożyła.

    --
    animka

  • 60. Data: 2013-07-16 22:15:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-16 16:11, z pisze:
    > Weź się chłopie rozejrzyj. Kto był cokolwiek zaradny wyrejestrował. Kto
    > kupował nie zgłaszał że ma a martwe przepisy nie pozwalają na normalną
    > sprawiedliwą egzekucję.

    Ja może bym wyrejestrowała, bo oprócz wiadomości, Expresu reporterow,
    Uwagi itp nie ma nic do oglądania, ale to co wymienilam można w
    internecie oglądać.
    Problem tylko w tym, że mam /płacę za tv kablową i kablowkę, a tego
    ukryć sie nie da.

    --
    animka