  • 11. Data: 2013-07-15 21:56:20
    Temat: Re: abo czyli dzieki panie premierze
    Od: l...@g...com

    > Potem juz nie, bo mówili, ze bedzie anulowany no i tak jakos poszło.
    >
    > Teraz przysłali zeby zapłacic 1300 zł (w ty 300 odsetek)

    Z tego co mi wiadomo to polske prawo zaczyna obowiazywac po ukazaniu sie w dzienniku
    ustaw, w formie pisanej. Nic nie slyszalem o tym aby obowiazywalo po oswiadczeniu
    ustnym tego czy owego p-osla. Ale ja moze glupi jestem. Na dobranoc bajka o Wojtku:
    https://www.youtube.com/watch?v=I175MRXX0_Y

  • 12. Data: 2013-07-15 22:19:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.07.2013 19:29, żyjący we własnych urojeniach kłamca hiki o! pisze:

    > http://media2.pl/media/35925-Premier-Abonament-RTV-t
    o-haracz.html

    Czyli jak zwykle kłamiesz... Była tylko negatywna ocena i obietnica
    podjęcia starań dla zniesienia. NIC WIĘCEJ.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 13. Data: 2013-07-15 22:55:29
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    ------^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    o-haracz.html

    > Czyli jak zwykle kłamiesz... Była tylko negatywna ocena
    > i obietnica podjęcia starań dla zniesienia. NIC WIĘCEJ.
    ----^^^^^^^^^

    Jestes moim idolem :D

    zen.aspx

  • 14. Data: 2013-07-15 23:01:55
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-15 22:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Czyli jak zwykle kłamiesz... Była tylko negatywna ocena i obietnica
    > podjęcia starań dla zniesienia. NIC WIĘCEJ.

    Takie tam standardowe halucynacje, imaginacje psychopaty premiera.
    Kto by tam ten bełkot brał na poważnie.
    Tego nawet kłamstwem nazwać się nie da. ;-)

  • 15. Data: 2013-07-16 01:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A czy jest jakiś przymus, aby to zapłacić?
    > Czy przyszło listem poleconym i czy to się nazywa "wezwanie do zapłaty"?

    sprawdze.

    > Zawsze, nawet teraz, warto wyrejestrować bez względu na to jak się to ma
    > do faktów.

    Czyli napisac, ze sie wyrejestrowuje, bo nie mam telewizora i wysłac na
    poczte?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 16. Data: 2013-07-16 01:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zlikwidowanie tego podatku w przyszłości nie uwalnia od zapłaty
    > zaległości.

    wiadomo.

    > Kto przysłał? Krasnoludki?

    chyba z poczty przyszlo. Wiem z drugiej reki wiec jeszcze nie
    zweryfikowałem.

    > [ciach]

    > Pod przedawnienie część nie podpada?

    Nie płacone od sierpnia 2008 wiec chyba idealnie nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 17. Data: 2013-07-16 08:38:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.07.2013 23:01, z pisze:

    > Takie tam standardowe halucynacje, imaginacje psychopaty premiera.
    > Kto by tam ten bełkot brał na poważnie.
    > Tego nawet kłamstwem nazwać się nie da. ;-)

    Klon hikiego, kruca bomba...

    Kazał nie płacić? Nie! Tylko wyraził swoją negatywną opinię o tym podatku.

    Obiecał że na pewno nie będzie "abonamentu"? Nie! Obiecał, że się
    postara. Cóż, nie wyszło ;)

    Więc z czym do wodza? ;->

  • 18. Data: 2013-07-16 09:39:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-16 08:38, Andrzej Lawa pisze:
    > Więc z czym do wodza? ;->

    Jesteś na tyle inteligentny żeby rozumieć, że wyrażenie opinii,
    obietnica likwidacji, wyrażona ustami premiera rządzącego 40 milionowym
    krajem może być zauważona, wzięta pod uwagę, uwzględniona w planach
    inwestycyjnych nie tylko przez zwykłego Kowalskiego ale nawet przez
    wielkich graczy biznesowych.
    Jeśli uważasz inaczej to napisz wprost że paplanina premiera "nic nie
    mogę" Tuska gu... ciebie obchodzi, nie masz dla niego za grosz szacunku
    i w najbliższych wyborach nie będziesz brał takiego kłamcy-fantasty pod
    uwagę przy wrzucaniu kartki do urny.

  • 19. Data: 2013-07-16 09:45:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.07.2013 09:39, z pisze:

    > Jesteś na tyle inteligentny żeby rozumieć, że wyrażenie opinii,
    > obietnica likwidacji, wyrażona ustami premiera rządzącego 40 milionowym

    Wczytaj się jeszcze raz... On nie obiecał likwidacji - zadeklarował, że
    chce zlikwidować i będzie się starał to zrobić.

    Cóż, nie wyszło.

    [ciach]

    > Jeśli uważasz inaczej to napisz wprost że paplanina premiera "nic nie
    > mogę" Tuska gu... ciebie obchodzi, nie masz dla niego za grosz szacunku

    Ile ty masz lat, że jeszcze nie rozumiesz jak działa polityka?

  • 20. Data: 2013-07-16 09:55:41
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-16 09:45, Andrzej Lawa wrote:
    > Ile ty masz lat, że jeszcze nie rozumiesz jak działa polityka?

    Ototo!

    "Nikt Ci nie da tyle ile my Ci obiecamy."

    Dotyczy IMHO dowolnej opcji politycznej.

    Piotrek