  • 461. Data: 2023-12-28 13:39:21
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No i sam widzisz, że według Ringelbluma to nie byli Polacy lecz antysemici.
    W odróżnieniu od Niemca który dziwnym trafem nie był nazistą.
    Za świadectwo ulicę w W-wie dostał.

    -----
    > Bandy antysemitów, przeważnie młodocianych, ruszały pod kierunkiem Niemca,
    zabezpieczającego tyły i patronującego akcji.

  • 462. Data: 2023-12-28 13:48:55
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ci drobni żydowscy kupcy i rzemieślnicy wykańczali polskich, zmawiając się.
    Wiele razy z różnych źródeł wysłuchiwałem podobnych świadectw od osób bardzo
    umiarkowanych (np. będących wówczas jeszcze
    dziećmi/nastolatkami).

    -----
    > W tych miasteczkach i wioskach o których mówimy w ramach "pl udziału w holokauście"
    to była w zdecyzdowanej większości biedota.
    > Chyba żeby uznać, że ci małomiasteczkowi się w jakiś sposób wzorowali na
    wielkomiejskich i od nich przyjęli że żydów trzeba tępić.

  • 463. Data: 2023-12-28 13:51:25
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Dokładała się polityka zaborców, że w Polsce nie awansowali Polaka, lecz obcego, np.
    żyda.

  • 464. Data: 2023-12-28 14:58:50
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Więc słusznie zabitych przez siebie Palestyńczyków wpychają spychaczami do zbiorowych
    dołów?

    -----

  • 465. Data: 2023-12-28 15:01:11
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Z obserwacji to tęczowo.

    -----

  • 466. Data: 2023-12-28 17:14:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.12.2023 o 11:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Lubisz krzywe nogi?

    nie lubisz azjatek? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 467. Data: 2023-12-31 02:10:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-25, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ma - tak naprawdę w polsce na uczelniach nie prowadzi się badań. Jak ma
    > rzeczywiście coś badać to musi iść do biznesu i robić w R&D.

    E, skąd Ty bierzesz takie informacje?

    --
    Marcin

  • 468. Data: 2023-12-31 02:28:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie idzmy tą drogą:P Jest wiele cech które posiada jakiś tam procent
    > ludzi i mogą być one zarówno normalnością jak i nie.

    To zacznijmy od podstaw, czy model społeczny pt. pokojowa koegzystencja
    / współpraca społeczna jest czymś "normalnym". Jest to MZ ważne bo dalej
    definiuje co uznamy za nienormalne zachowania.

    Jeśli uznamy, że to normalny model to taka pedofila nie jest w tym
    modelu normalna (pożądana) bo negatywnie wpływa na funkcjonowanie
    społeczeństwa opartego o ten model. Inaczej preferencje homoseksualne.
    Są w tym modelu raczej neutralne, jeśli nie pozytywne. Tylko nie
    wywlekać mi tu bezmyślnie kwestii rozmnażania.

    --
    Marcin

  • 469. Data: 2023-12-31 02:40:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-27, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Bardzo się na tym nie znam, ale kiedy byłem na stypendium naukawym, to w
    > robocie nikt nie miał tytułów na drzwiach, tylko imię i nazwisko, nawet
    > szefowa laboratorium. Naturalnie wszyscy mówili sobie po imieniu.
    > Dla ustalenie uwagi, było to w Tennessee. Można teraz pociągnąć watek, jak
    > mają w innych stanach.

    W Stanach nie bywałem, ale MZ generalnie kultura zachodnia unika w
    kontaktach interpersonalnych tytułowania się bez wyraźnego powodu. Ale
    zdarzają się różnej maści buce. Dla odmiany Azja ma silne uwarunkowania
    tytułowaniowe co jest MZ związane z kulturą szacunku dla szefa/osoby
    starszej. Dodatkowo, jak masz tytuł to zwykle zarabiasz więcej, a w
    wielu krajach Azji jesteś wart tyle ile zarabiasz.

    --
    Marcin

  • 470. Data: 2023-12-31 02:44:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-27, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > W latach 80/90 dzienne były magistersko-inżynierskie i nie dało się n
    > nie bronić pracy, bo obrona była połączona z egzaminem inżynierskim.
    > Zaoczne były podzielone i chyba o 3 latach był egzamin inżynierski.

    Pewnie zależało od kierunku. U nas jakiegoś strikte inżynierskiego
    egzaminu nie było. Były przedmioty typowo inzynierskie kończące się
    egzaminami, ale nie były one czymś odrębnym, a po prostu czymś co trzeba
    było we właściwym czasie zaliczyć.

    --
    Marcin