  • 261. Data: 2023-12-20 17:28:25
    Temat: Re: Czy Holocaust był niemieckim ludobójstwem (tylko) WYZNANIOWYM?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > On Wed, 20 Dec 2023 12:30:16 +0100, Olin wrote:
    [...]
    > No ale tak było. Jak w 1940 powstawał obóz w Oswięcimiu, to nie w celu
    > mordowania Żydów.
    >
    > Pózniej gazowanie odbywało sie Brzezince/Birkenau, gdzie powstał
    > podobóz KL Auschwitz.
    > [...]

    Co ta "interesująca" dyskusja ma na tym etapie wspólnego z prawem?

    --
    A. Filip

  • 262. Data: 2023-12-20 17:33:37
    Temat: Re: Czy Holocaust był niemieckim ludobójstwem (tylko) WYZNANIOWYM? [Was: a w Sejmie sie dzieje]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2023 o 12:20, Olin pisze:

    > No i zrównywanie losu Żydów i Polaków w czasie okupacji to porażka
    > intelektualna.

    Poglądy są jak dupa. Każdy ma swoje. Sytuacja w gazie nieróżni sie od
    tej z początków gett, a żydzi dopiero się rozkręcają. Uzasadnienie mają
    podobne - lejbenraum i odczłowieczenie tych drugich.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 263. Data: 2023-12-20 17:42:49
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak poszukasz po sieci, to znajdziesz, że tradycyjni żydzi często
    > wspierają Palestyńczyków. Zobaczysz sceny jak policja Izraelska atakuje
    > tradycyjnych żydów. Należy zrozumieć, że palestyńczycy i większość
    > tradycyjnych żydów to ta sama narodowość, co nie zawsze jest prawdą w
    > przypadku pozostałych żydów.
    > Pozostają tez względy religijne, które u tradycjonalistów są przeciw
    > państwu żydowskiemu.

    Kolejna analogia do niemców. Tam też okazało się że to nie niemcy a
    hitlerowcy i naziści;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 264. Data: 2023-12-20 19:35:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.12.2023 o 09:43, J.F pisze:

    > Szeregowy (izraelski) Zyd jest bardzo zainteresowany obrona panstwa
    > Izrael, obroną siebie i obrona rodziny. Wychowanie patriotyczne
    > takie ... no i brak innych mozliwosci. Oni tez rozumieją, ze sa
    > rozsądni Palestynczycy, i nierozsądni ...

    Trudno mi się odnieść do tego, który Żyd jest szeregowy, a który nie.
    Kilku znam i oni maja dość racjonalne podejście do tematu. Problemem
    jest to, że trudno odróżnić bojownika palestyńskiego od cywila i Izrael
    broni się przed wszystkimi. Nadmiarowo, ale to akurat ich prawo.

    > Niemieckie getta na pewno im sie nie podobaly. Natomiast getta maja
    > dlugą tradycje, i działaly w dwie strony - chroniły dobrych
    > Chrześcijan przed złymi Zydami, ale i odwrotnie.

    No właśnie, z tego co czytałem, to akurat sam pomysł powołania gett, w
    których mogliby żyć wg własnego prawa początkowo spotkał się z aprobatą.
    Tylko potem zaczęło się to komplikować. Przede wszystkim do gett zaczęto
    zwozić osoby z okolicy, co spowodowało przeludnienie. A na koniec
    likwidując je wymordowano masę ludzi.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 265. Data: 2023-12-20 19:47:17
    Temat: Re: "Obowiązki" wobec Niemieckiego przywództwa Europy (2WŚ) v. "obowiązki" utrwalania władzy ludowej (w UB)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2023 o 12:16, Olin pisze:
> [...]
    ja)

    > No w sumie fajnie, ale to jakoś ma rozgrzeszać ze szmalcownictwa?

    A czy ja piszę, że rozgrzesza? Piszę tylko że przypisując szmalcownictwo
    polsce czy ogólnie polakom, to nalezy wziąć pod uwagę, że należy być
    konsekwentnym i je również przypisać żydom.

    Natomiast zaskakuje mnie twoje zaskoczenie, że żydzi również donosi na
    innych. To jest jakiś wyższy poziom wyparcia. Myy mieliśmy swoją
    granatową policję, żydzi mieli swoje judenraty i inne żagwie. Pewną
    różnicą jest, że żydzi do obozów wysyłali swoich.

    Z resztą żydzi są chyba bardziej wtajemniczeni niż ty:

    https://historia.wprost.pl/504217/wstydliwy-holocaus
    t-zydzi-z-izraela-nazywali-tych-ktorzy-przezyli-ausc
    hwitz-mydlem.html

    https://www.zagladazydow.pl/index.php/zz/article/dow
    nload/182/193/349

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 266. Data: 2023-12-20 23:11:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.12.2023 o 17:33, Shrek pisze:

    > Poglądy są jak dupa. Każdy ma swoje. Sytuacja w gazie nieróżni sie od
    > tej z początków gett, a żydzi dopiero się rozkręcają. Uzasadnienie mają
    > podobne - lejbenraum i odczłowieczenie tych drugich.

    Palestyńczycy atakują Żydów, bowiem Ci nie dopuszczają ich do pracy na
    swoim terenie, Żydzi atakują Palestyńczyków, bo ci atakują Żydów. Gdyby
    nie pomoc USA, to moim zdaniem Izrael już dawno by został zajęty przez
    koalicje sąsiadujących z nim państw.

    To akurat jest mało oryginalne. Rosja zaatakowała Ukrainę, bowiem ta
    znęcała się nad Rosjanami mieszkającymi na terenie Ukrainy. Ukraina
    dostała pomoc międzynarodowa, bo Rosjanie z naruszeniem prawa wojny
    znęcali się nad Ukraińcami na terenach zdobytych.

    Jeśli bardzo chcesz, to mogę jeszcze powypisywać masę podobnych
    sytuacji. Rosja to generalnie chyba wszystkie podboje ostatnio uzasadnia
    poprawą losu podbijanych. Nawet, jak uderzyli na Polskę w 1939 roku, to
    po to, by ratować Polaków przed hitlerowskim najazdem. Zresztą z
    podobnych powodów zajęli całą Polskę w 1944/45 roku wyzwalając nas od
    Niemców. Niemcy napadając na nas w 1939 roku ratowali swoich obywateli
    przez Polakami, a wcześniej zajmując kawałek Czechosłowacji, to przed
    Czechami.

    Większość wojen ma szczytne cele, tylko nie wiedzieć czemu szarzy ludzie
    nie potrafią tego docenić. Na Bałkanach poszczególne narody zwalczały
    się nawzajem na pograniczach, by bronić swoich mieszkających "po tamtej
    stronie".
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 267. Data: 2023-12-20 23:15:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.12.2023 o 12:30, Olin pisze:
    > Opieram się na wyliczeniach Grabowskiego - sam przecie się na tym nie znam
    > - który pisze:
    > "Spośród polskich Żydów, którzy znaleźli się pod okupacją niemiecką (nie
    > liczymy tu Żydów, którzy uciekli do ZSRR), ocalało ok. 30 tys. ludzi (z
    > tego część w obozach, nie w ukryciu), czyli 1 proc. populacji. Przeżyć
    > udało się jednej osobie na sto!"

    Ja w żaden sposób nie podważam tej liczby, tylko stwierdzam, że z tego
    nie wynika, że te 99%, którego brakuje zamordowali Niemcy - choć bez
    wątpienia mają w tej liczbie swój pokaźny wkład. I tylko o to mi chodzi.
    Bo zamordowanie choćby jednego niewinnego uważam za zbrodnie i tu już
    nie ma większego sensu kłócenie ilu ich dokładnie było.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 268. Data: 2023-12-20 23:21:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.12.2023 o 17:04, J.F pisze:
    > Tu jest jeden mały problem - czesc z tych, co 17.09 znaleźli sie w
    > ZSRR, to w 1941 znalazło sie pod niemiecką okupacją.
    > Niemcy akurat wtedy lubili masowe rozstrzeliwania robic na zdobytych
    > terenach.

    Przy czym oni generalnie rozstrzeliwali nie patrząc specjalnie na
    wyznanie. Więc jeśli powiedzmy gdzieś było 30% Żydów, to nie widzę
    powodu, by to się na populację rozstrzelanych Polaków nie przełożyło.
    Żydzi mieli większy udział osób wykształconych w populacji, zaś Niemcy w
    pierwszej kolejności właśnie mordowali osoby mądre, no to dodatkowo
    zwiększało to udział w zamordowanych Żydów.

    Ja uważam, że powinniśmy się upominać o pomordowanych Polaków
    niezależnie od ich wyznania, bo jakoś nie uważam, by zamordowanie Polaka
    wyznania muzułmańskiego, czy prawosławnego było szczególnie mniej ważne,
    czy upoważniało do jego bagatelizowania.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 269. Data: 2023-12-21 01:15:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-12-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Wziąłbym go za hindusa;)

    A do Hindusów rozumiem nie masz uprzedzeń? :)

    > Wychodzi na to że nie dość że ze mnie żaden rasista, antysemiata to i w
    > sumie szurem nie jestem. Masakrujesz moją samoidentyfikację;)

    To przetestuj się jeszcze czy nie jesteś homofobem i odpowiedz sobie na
    pytanie, czy miałbyś coś przeciwko, żeby Twoje dziecko było gejem. A
    jeśli masz, to dlaczego.

    > To po co narażają życie i wydają kupe pieniędzy żeby się tu dostać? Są
    > perspektywy, tylko oni chcą po prostu socjal. Kiedyś w niemczech
    > imigrantów ekonomicznych nazywano gastaarbaiterami, ale chyba już się
    > zmienieło;)

    Wierzą, że są perspektywy, są gotowi "zainwestować" aby te perspektywy
    mieć, po czym na miejscu okazuje się, że wcale nie jest tak prosto.
    Mówienie, że są perspektywy to może być jak z mówieniem, że możesz
    wszystkiego dokonać jeśli tylko zechcesz. Przy czym bez bicia przyznaje
    się, że nie wiem jak to wygląda w gettach Francji i innych miejscach,
    ale też nie chce mi się wierzyć, że ci co ciągną do EU to głownie
    nieroby i kryminaliści. Już prędzej, że nie radzą sobie z odmienną
    kulturą, i nie ma tu bynajmniej na myśli spraw religii.

    > Ale nie liczy się (poza naszymi prywatnymi dyskusjami) co my uważamya a
    > jak to zosało przedstawione/odebrane. A zostało jako atak na religię.

    Liczy się i jedno i drugie. Tym bardziej, że to "jak zostało odebrane",
    tzn. co o tym mówią np. w Sejmie, to jest zawsze przez pryzmat interesów
    (polityki). Rozmawiamy o tym co myślimy, nie tylko o tym co myśli
    Hołownia i Braun :)

    > Ok - ale chanuka czy choinka nie jest symbolem religijnym i jak sprawa
    > trafi do sądu to braun ich zmiecie. I będzie miał rację - chyba że
    > honorowo przyzna że w jegomniemaniu był to symbol religijny.

    Albo jeśli z okoliczności i jego wypowiedzi będzie wynikało, że był to
    czyn o charkterze antyreligijnym, antysemickim czy jeszcze innym..

    > Czyli nie wpuszczać?

    Nie wiem. Szczegółowych przemyśleń co do "co powinno się zrobić" nie
    mam, bo podejrzewam, że umyka mi kompleksowość zagadnienia i byłoby to
    bardzo jałowe. Jeśli miałbym zacząć ntt. dywagować to obawiam się,
    gdzieś we mnie też siedzi ten stereotym inżyniera i lekarza, a wcale nie
    musi być on prawdziwy.

    > Większość nie ma żadnych i do pracy niechętna. Do czego ci się przyda w
    > robocie gość co nic nie umie a jak umie to i tak nie chce?

    Skąd to wiesz?

    > Czyli jesteś rasistą:P

    Nie mam nic przeciwko ich rasie. Już prędzej jestem pragmatykiem plus
    ulegam typowemu syndromowi, że ludzie z odległych krajów o innej
    kulturze są mi dużo bardziej obojętni niż ci z którymi kulturowo się
    identyfikuję.

    > Urządza się w tej dupie to mało powiedziane. I co najgorsze jak ktoś o
    > tym wspomni głośno to już lepiej przyjęte byłoby chyba jakby na podłogę
    > się publicznie zesrał... Generalnie dziwne czasy nastały gdzie za
    > posiadanie własnego zdanie jesteś uznawany za naziołka, rasistę, szura i
    > antysemitę:(

    Takie mamy czasy, że chętnie wykorzystuje się tego typu retorykę. Jak
    skrytykujesz Żyda czy Murzyna, to możesz usłyszeć, że jesteś rasistą.
    Nawet osobiste preferencje niektórzy próbują podczepiać pod rasizm, więc
    jak Ci się podobają bardziej Polki niż np. Chinki no to możesz się
    okazać rasistą.

    Nb.:
    https://media.npr.org/assets/img/2013/11/27/ethnic-p
    references2_custom-2bcc84fb38b5ab6f7b614f933449fe242
    1d0eefd.png
    https://www.npr.org/sections/codeswitch/2013/11/30/2
    47530095/are-you-interested-dating-odds-favor-white-
    men-asian-women

    > Ale to się nie dzieje na poziomie jednostek a narodu. I z tego co wiem

    Nie, w tym sensie, że takie posrane pomysły z ich realizacją nie rodzą
    się w głowach przeciętnych jednostek. Ponownie, ludzie sami z siebie nie
    mają raczej ciągot aby kogoś zabić.

    > żadnych zysków z tego jednostki nie odnoszą, a całkiem chętnie popierają
    > ludobójstwo muzułmanów o ile w niem nie uczestniczą bezpośrednio.

    Zapewne odnoszą zyski bo wcześniej wywołano w nich poczucie zagrożenia i
    to ludobójstwo w jakiś sposób idzie po takiej lini. Mówię ogólnie,
    niekoniecznie o sytuacji w Birmie. Nie nienawidzi się kogoś bez powodów.
    To jest zazwyczaj manifestacji jakiś lęków czy też usprawiedliwinie
    wspomnianej chęci zysku.

    > Zasadniczo - wydaje mi się, że możemy. Przynajmniej w DC ilość symboli
    > LGBT na metr kwardatowy wydaje się w top 20 na świecie. Nikt ich
    > specjalnie nie tłucze ani krzywdy nie robi, w większości korpo jak
    > spróbujesz zażartować z pedałów to kończy się to w rozmową z przełożonym
    > albo i HR. Na uczelniach to samo tylko bardziej. Także tak...

    Na DC się Polska nie kończy.

    > No ale jednak jest to oficjalna dyskryminacja. A co za to grozi (kodeksowo)?

    Tu muszę dać sprostowanie. Wygląda, że dojrzeli do zmian. Jeszcze ze dwa
    lata temu toczyła się ntt. dyskusja, gdzie OIDP, PM argumentował, że
    konserwatywne społeczeństwo nie jest jeszcze gotowe na taką "rewolucję".
    W tym roku usunięto przepis penalizujący stosunki homoseksualne.
    Groziło 2 lata więzienia. Wcześniej nawet 10 lat.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Section_377A_(Singapor
    e)

    > Nie no - przecież tam jest w sumie oficjalna praktyka że przyjezdnym do
    > roboty zabiera się paszporty i nie mają żadnych praw, a już w
    > szczególności wyjechać - miało to nawet jakąś nazwę. U nas za takie
    > rzeczy często idzie się do pierdla.

    W SG jest to oficjalnie zakazane, ale jest bardzo częstą praktyką.

    > Chodzi o całość. Ty jak widzę masz dobre doświadczenia ze wszystkimi. Ja
    > w sumie też, ale to tak nie działa.

    No wiem, ale też sam nie wiesz, czy nie demonizujesz w drugą stronę.

    > Całego świata nie zbawisz

    Tu pukają do granic Unii. Trochę inna sytuacja.

    > [..], zwłaszcza jak on tego nie chce.

    No chyba, że jest tam ropa, ale to bardziej Amerykanie.

    > No właśnie nie. Dlatego uważam że wcale nie w marginalizacji
    > ekonomicznej klucz (choć na pewno nie pomaga;))

    To inny mechanizm. To bardziej działąnie w białych rękawiczkach. To co
    nam przeszkadza, to głownie ten islamski terrorysta, a on się bierze z
    biedy.

    > Jak to nie? Jest jak najbardziej racjonalne - część wymordują, reszta
    > sama ucieknie ewentualnie zmniejszy się gazę jeszcze do 1/10 i zrobi tam
    > obóz koncentracyjny tylko bez komór. Po prostu zrobią z gazy miejsce nie
    > do życia i problem mieszkańców się rozwiąże:(

    Co za różnica czy to gaza cz państwa ościenne skoro terrorystów będzie
    pewnie dużo więcej?

    > Jak wyżej. Z reszty terytoriów się ich też już pozbyli. Izrael od
    > zarania swoich dziejów uprawia oficjalne czystki etniczne, za co należy
    > się im chuj w dupę. Ale ma bardzo dobry marketing i to oni są ofiarą, a
    > jak ktos głośno powie że to oni są katami i w sumie od swoich katów tak
    > bardzo się nie różnią to w zasadzie są na to numerki w kk a zjeby takie
    > jak ghost chawalą się tym, że cię do pląkownicy wrzucają twierdząć że to
    > polacy są odpowiedzialni za holokaust a żydów oceniać nie wolno ani
    > wtedy ani teraz.

    W sytuacji w Gazie, zainteresowani "terroryści" mają w dupie izrelski
    marketing. Pozbędą się garstki z Hamasu, wygenrują wiadro nowych, którym
    właśnie wymordowali rodziny.

    > Już ci pisałem - azja jest inna - bardzie wieloreligijna. Skoro się nie
    > pozabijali to drogą ewolucji musieli dojść do większej tolerancji. W
    > europie i na bliskim wschodzie wygrał model tłuczemy się aż zostanie
    > jedna religia.

    Jest też inna przez brak znaczących kontrastów ekonomicznych. Tak czy
    inaczej, i tam jest Islam i tu jest Islam, więc klarownie nie w Islamie
    problem.

    --
    Marcin

  • 270. Data: 2023-12-21 06:58:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A do Hindusów rozumiem nie masz uprzedzeń? :)

    Do hindusów jako takich nie. Choć co do ich kulry - zwłaszcza jeśli
    dotyczy systemu kastowego, podejścia do kobiet i szeroko pojętej kwestii
    czystosci...

    > To przetestuj się jeszcze czy nie jesteś homofobem i odpowiedz sobie na
    > pytanie, czy miałbyś coś przeciwko, żeby Twoje dziecko było gejem. A
    > jeśli masz, to dlaczego.

    Wolałbym żeby nie było. Zawsze to jakaś szansa na wnuka;) Ale jesli
    chodzi o homosi to generalnie nic do nich nie mam. Przynajmniej dopóki
    nie mnie podrywają i nie wymagają ode mnie jakiś działań
    "antydyskryminacjnych". Ich sprawa i tak powinno zostać - mnie nie
    bardzo interesuje z kim śpią.

    > Wierzą, że są perspektywy, są gotowi "zainwestować" aby te perspektywy
    > mieć, po czym na miejscu okazuje się, że wcale nie jest tak prosto.

    No największy problem w tym, że żeby zarobić więcej niż socjal to trzeba
    iść do roboty:P

> [...]
    > nieroby i kryminaliści. Już prędzej, że nie radzą sobie z odmienną
    > kulturą, i nie ma tu bynajmniej na myśli spraw religii.

    Cokolwiek - efekt jest ten sam. Tak czy inaczej zwykle mają tu lepsze
    perspektywy od tego co mieli u siebie. Ale kończy się tym że robić nie
    bardzo chcą a żyć by chcieli na poziomie reszty europejczyków.

> [...]
    > tzn. co o tym mówią np. w Sejmie, to jest zawsze przez pryzmat interesów
    > (polityki). Rozmawiamy o tym co myślimy, nie tylko o tym co myśli

    No więc świeczki, podobnie jak choinki nie są symbolami religijnymi.
    Natomiast tak to jest przedstawiane.

    > Albo jeśli z okoliczności i jego wypowiedzi będzie wynikało, że był to
    > czyn o charkterze antyreligijnym, antysemickim czy jeszcze innym..

    Nie bardzo. W przestępstwach to "wola" popełnienia czynu jest często
    konieczna ale nie wystarczająca. Chyba że pójdziemy dalej i zarzucimy
    braunowi "usiłowanie". Ale niech ktoś lepiej zatrzyma ten kabaret;)

    > Nie wiem. Szczegółowych przemyśleń co do "co powinno się zrobić" nie
    > mam,

    To w sumie dobrze - przynajmniej nie jesteś rasistą;)

    > Skąd to wiesz?

    Stąd że przy aktualnym bezrobociu nie pracują tylko ci, co nie chcą albo
    nie mogą.

    > Nie mam nic przeciwko ich rasie.

    Daj spokój - emotek był;)

> [...]
    > Nawet osobiste preferencje niektórzy próbują podczepiać pod rasizm, więc
    > jak Ci się podobają bardziej Polki niż np. Chinki no to możesz się

    A działa to w drugą stronę,bo azjatki mi się na ogół podobają:P

    > Nb.:
    > https://media.npr.org/assets/img/2013/11/27/ethnic-p
    references2_custom-2bcc84fb38b5ab6f7b614f933449fe242
    1d0eefd.png

    Chyba w stanach robione, europejskie kobiety ponoć lecą na murzynów:P

    > Nie, w tym sensie, że takie posrane pomysły z ich realizacją nie rodzą
    > się w głowach przeciętnych jednostek. Ponownie, ludzie sami z siebie nie
    > mają raczej ciągot aby kogoś zabić.

    No podobno jednak nie i od tego powstrzymuje nas cywilizacja i
    społeczeństwo. W "sprzyjających" okolicznościach większość ludzi ponoć
    mordowałaby bez większych problemów i nie mówimy tu o samoobronie. I
    właśnie takie okoliczności zapewnił birmański rydzyk.

    > Zapewne odnoszą zyski bo wcześniej wywołano w nich poczucie zagrożenia i
    > to ludobójstwo w jakiś sposób idzie po takiej lini.

    Tak możesz uzasadnić wszystko. Żydzi też nam zagrażają:P

    > Na DC się Polska nie kończy.

    W powiatowej jest pewnie gorzej. W wojewódzkiej wszędzie z grubsza tak
    samo. Tak czy inaczej jesteśmy zapewne wbrew temu co się mówi, wśród
    pewnie top 15 a może i 10 krajów przyjaznych lgbt. A więc w światowej
    czołówce.

    > W SG jest to oficjalnie zakazane, ale jest bardzo częstą praktyką.

    No widzisz - a u nas w zacofanej europie jest to karalne i to nie tylko
    teoretycznie. A dubaj i arabii saudyjskiej w sumie oficjalne. No to
    jednak kozojebcy?

    > No wiem, ale też sam nie wiesz, czy nie demonizujesz w drugą stronę.

    Hmm. Nie do końca. Trochę jeździem i "pewne niedociągnięcia" widziałem
    jeśli chodzi o całości społeczeństw. A o tym rozmawiamy.

    > To inny mechanizm. To bardziej działąnie w białych rękawiczkach. To co
    > nam przeszkadza, to głownie ten islamski terrorysta, a on się bierze z
    > biedy.

    Nie prawda. Im przeszkadali od początku palestyńczycy którzy mieszkali
    na "ich" terenie, na którym prowadzili osadnictwo. Terrorystów to sobie
    stworzyli poźniej sami. To tak jakby twierdzić, że rosjanie dokonali
    zaborów bo im powstańcy listopadowi przeszkadzali. Po prostu żydzi
    wpierdolili się komuś do domu i teraz wszyscy ponoszą tego kosekwencje.
    Żydzi już tak mają że uważają się za wyjątkowych i że cały świat się
    przeciw nim sprzysiągł. Jednym słowem mają najebane we łbach (nie piszę
    tu oczywiście w wszystkich jednostkach, a o "narodzie wybranym").
    Przykra prawda jest taka, że świat bez izraela byłby prawie na pewno lepszy.

    > Co za różnica czy to gaza cz państwa ościenne skoro terrorystów będzie
    > pewnie dużo więcej?

    Jak wywalą wszystkich to po prostu nie będą ich wpuszczać.

    > W sytuacji w Gazie, zainteresowani "terroryści" mają w dupie izrelski
    > marketing. Pozbędą się garstki z Hamasu, wygenrują wiadro nowych, którym
    > właśnie wymordowali rodziny.

    Oni chcą tam wymordować połowę a resztę przegonić. Celem izraela jest
    izrael wolny od palestyńczyków. A merketing im jest potrzebny po to,
    żeby tam onz nie wjechał albo co gorsza usa nie zabrało zabawek (bo w
    sumie jedyną jako tako działającą agendą ONZ jest UNICEF i jak się
    okazuje WHO w "zwalczaniu" epidemii więc ONZtu nie ma się co bać).

    > Jest też inna przez brak znaczących kontrastów ekonomicznych.

    Azja jest pełna ogromnych kontrastów ekonomicznych. Może w singaprze
    tego nie widać, ale w każdym większym mieście są slamsy i miejscowe
    "holywood".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!