  • 1. Data: 2012-07-07 10:26:31
    Temat: a co to jest mobbing
    Od: pracocholik jeden <b...@i...pl>

    Znajoma jako przykład przysłała mi ostatnio emaila, pracownicy dostają
    je dw :)
    cytuję:

    1/ "BEZMYŚLNOŚĆ DO GRANIC ABSURDU - może usłyszymy, że za
    myślenie im nie płacimy".
    2/" Ci pracownicy
    to BURAKI a w słowach nie zamierzam uważać, przecież to brak szacunku do
    firmy i tych pracowników do samych siebie tak jak w Komunie co wspólne to
    można zniszczyć, zniweczyć - jakby firmowe nie moję. Powiem wprost żaden z
    tych pracowników nie powinien zajmować się tą pracą a słuchając, że mało
    firma płaci, to każdy ma wybór i może dobrowolnie zmienić wykonywaną pracę,"

    To mały fragment, takich emaili i słownych potyczek były dziesiątki
    podobno, nie jedna kobieta cała zmianę przeryczała.

    Pracuję sam , raczej w większej firmie, kultura pracy zachowana być
    musi. Teraz to strach pracę zmieniać, bo ja bym nie wytrzymał
    psychicznie chyba :)

    Ja już przemilczę polszczyznę tego "raportu":)
    A podobno takich jest więcej :)
    dla mnie to się w głowie nie mieści;)

  • 2. Data: 2012-07-07 10:36:20
    Temat: Re: a co to jest mobbing
    Od: Lukasz <k...@a...pl[usun]>

    W dniu 07.07.2012 10:26, pracocholik jeden pisze:
    > Ja już przemilczę polszczyznę tego "raportu":) A podobno takich jest
    > więcej :) dla mnie to się w głowie nie mieści;)

    Mi się w głowie nie mieści, że spora część ludzi pracuje w takiej złej
    atmosferze. Narzekają ale nie zmieniają pracy. Poprawka - narzekają a
    nawet nie próbują znaleźć innej pracy.

  • 3. Data: 2012-07-07 11:17:10
    Od: pracocholik jeden <b...@i...pl>

    W dniu 2012-07-07 10:36, Lukasz pisze:

    > Mi się w głowie nie mieści, że spora część ludzi pracuje w takiej złej
    > atmosferze. Narzekają ale nie zmieniają pracy. Poprawka - narzekają a
    > nawet nie próbują znaleźć innej pracy.
    Skąd wniosek, że nie próbują?
    Poza tym pensje są takie by przeżyć do pierwszego, to taki nowy typ
    współczesnego demokratycznego niewolnictwa :)
    No i znaleźć pracę po 45 roku życia to też do łatwych nie należy.

  • 4. Data: 2012-07-07 11:40:42
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.07.2012 10:36, Lukasz pisze:

    > Mi się w głowie nie mieści, że spora część ludzi pracuje w takiej złej
    > atmosferze. Narzekają ale nie zmieniają pracy. Poprawka - narzekają a
    > nawet nie próbują znaleźć innej pracy.

    A mi się w głowie nie mieści, że ten kto to pisał jest na tyle głupi
    żeby to puszczać "na piśmie" dając zainteresowanym do ręki dowód w razie
    czego ...

    p. m.

  • 5. Data: 2012-07-07 11:54:43
    Od: pracocholik jeden <b...@i...pl>

    W dniu 2012-07-07 11:40, m pisze:

    > A mi się w głowie nie mieści, że ten kto to pisał jest na tyle głupi
    > żeby to puszczać "na piśmie" dając zainteresowanym do ręki dowód w razie
    > czego ...

    i podobno nie pierwszy raz :)

  • 6. Data: 2012-07-07 20:28:32
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 07.07.2012 11:17, pracocholik jeden pisze:

    > Skąd wniosek, że nie próbują?
    > Poza tym pensje są takie by przeżyć do pierwszego, to taki nowy typ
    > współczesnego demokratycznego niewolnictwa :)
    > No i znaleźć pracę po 45 roku życia to też do łatwych nie należy.

    A jakby tak sami zostali pracodawcami skubanymi i takie głodowe pensje
    pracownikom dawali? jakieś ograniczenie "do 45 roku" Czy ograniczeniem
    jest fakt ze łatwiej jest chodzić do pracy niż pracować? A może brak
    zdolności ?

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-07-08 12:16:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin pracocholik jeden

    > Ja już przemilczę polszczyznę tego "raportu":) A podobno takich jest
    > więcej :)

    "Polszczyzna" Twojego posta nie jest lepsza.

    --
    ignorance is bliss