  • 1. Data: 2005-10-24 16:06:13
    Temat: Żydomason przegrał
    Od: "boukun" <G...@w...pl>

    Wątek ten można by także zatytułować "Niemcy kontra Żydzi".

    Kandydat żydomasonerii Donald Tusk, popierany przez Niemców i neoliberalne
    żydostwo (także światowych syjonistów) przegrał w wyścigu o fotel prezydenta
    Polski z Lechem Kaczyńskim, kandydatem prowadzącym politykę umiarkowanego
    narodowego konserwatyzmu. I stało się dobrze, albowiem Tusk służył jawnie
    pewnym wąskim grupom oligarchów, chcąc utrzymać tzw. "wolność" czyli
    bezkarność ich poczynań wobec zniewolonego polskiego narodu. Wolnośc ta
    miała by polegać na tym, że przedsiębiorcy ustalali by sobie wysokie
    dochody, ograniczając jednocześnie dochody swoim pracownikom (czytaj
    niewolnikom). Nie dziwi nas zatem, że otrzymał on poparcie od najbardziej
    zażydzonych, Partii Demokratycznej i Socjaldemokracji Polskiej
    Bermana-Borowskiego. Berman-Borowski, "prawy człowiek na lewicy" okazał się
    w rzeczywistości skurwioną dziewicą prawicy. Żydówka Bochniarz natomiast
    wzywała swoich współbraci do głosowania na Tuska, żeby Polska nie była ani
    wolna, ani solidarna tylko "nasza", czyli ich.
    Tusk przegrał tak wysoko także dlatego, że człowiek lewicy
    Stolzman-Kwaśniewski udzielił mu poparcia, a tzw. "lewica" jak wiemy była
    prowadzona na sznurku przez liberałow z Unii Wolności i nie miała swojego
    programu. Polityka SLD była taka jak Tuska, kto płaci ten dostaje. Tusk
    ponadto w ostatnim etapie kampanii wyborczej okazał się człowiekiem bez
    zasad, nerwowym i agresywnym i to go też zgubiło. Nieodzowną przysługę dla
    PiSu zrobił jacek Kurski i TVP, ujawniając, że dziadek Tuska w czasie wojny
    zmieniał fronty w zależności od tego, kto uzyskuje przewagę. Wyborcy
    słusznie ocenili, że Donald odziedziczył to genetycznie. Mnie zastanawia
    jednak, dlaczego media tak ochoczo zaczęły interesować sie korzeniami Tuska
    i studiowały przed wyborami dzieje jego przodków, gdy tymczasem o ojcu
    Kwaśniewskiego, oficerze NKWD, przez dziesięć lat prezydentury
    Kwaśniewskiego nic nie było podawane do publicznej wiadomości i dzieje te
    okryte były ścisłą tajemnicą. Zostawmy to jednak na inne rozważania. Należy
    zwrócić uwagę, że Tusk wygrał nad Kaczyńskim znacząco w Opolskim, gdzie jak
    wiadomo zamieszkuje najwięcej mniejszości niemieckiej i w pomorskiem, skąd
    wywodzi się kaszub (prusak) Tusk.

    Lech Kaczyński wygrał miażdżąco za to dlatego, że był politykiem
    prospołecznym, opowiadającym się za równym traktowaniem wszystkich obywateli
    i przeciwko "wolności" dla bogatych. W 1991 roku Jarosław Kaczyński był moim
    ulubionym politykiem i w pewnym sensie nie zawiodłem sie na nim do dziś.
    Politycy sprawujący władzę w Polsce muszą pamiętać jednak, że społeczeństwo
    polskie biorąc pasywny udział w wyborach parlamentarnych okazało
    nieposłuszeństwo obywatelskie wobec władzy i 60 procent Polaków nie
    udzieliło parlamentowi mandatu do sprawowania władzy, a 50 procent żadnemu
    kandydatowi na prezydenta. Jest to duża siła i znaczący elektorat, który
    może się dopiero zorganizować. Jeśli Kaczyńscy będą kontynuować zasadę
    ostatnich szesnastu lat, że stanowisko polskiego MSZ musi sprawować Żyd i
    desygnuje na nie Ludwika Dornbauma, to społeczeństwo polskie szybko się może
    przebudzić.

    boukun

  • 2. Data: 2005-10-24 16:06:28
    Temat: Re: Żydomason przegrał
    Od: "Jacek" <b...@a...pl>

    > stanowisko polskiego MSZ musi sprawować Żyd
    a wierzysz w Chrystusa? Bo jeśli tak, to mam dla ciebie złe wieści: on też
    był Zydem

    Jacek

  • 3. Data: 2005-10-24 16:24:21
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Jacek napisał/a:
    >a wierzysz w Chrystusa? Bo jeśli tak, to mam dla ciebie złe wieści: on też
    >był Zydem
    A ty musiałeś tego ekskrementa wyciągać innym z szamb (KF-u)?

  • 4. Data: 2005-10-24 16:59:14
    Od: Onet <m...@o...pl>

    boukun napisał(a):
    > Wątek ten można by także zatytułować "Niemcy kontra Żydzi".

    > boukun

    A Twój tatuś czy mamusia to kim byli??
    Możesz to na forum ogłosić?
    Jesteś taki odważny?

    Bez pozdrowień.

    Michał
    ===============
    m...@o...pl
    www.prawo.hg.pl

  • 5. Data: 2005-10-24 17:21:48
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    A Ty też musiałeś tego ekskrementa wyciągać innym z KF-u?

  • 6. Data: 2005-10-24 17:32:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "boukun" <G...@w...pl> napisał:

    Artur Golański

  • 7. Data: 2005-12-16 12:37:06
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Nie musi, ale warto chodzić na wybory...
    JaC