  • 11. Data: 2007-09-19 13:12:20
    Temat: Re: Życzenie śmierci oraz ...
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie zauważyłeś?
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2007-09-19 16:28:27
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    GTW pisze:

    > Czy w momencie kiedy ktoś powie "żebyś spłonął żywcem" czy np. "żebyś smażył
    > się w piekle z całą rodzinom", popełnia przestępstwo?

    Nie i na drugi raz nie dyskutuj ze słuchaczami RM. Z nimi można się
    najwyżej zgadzać :D

  • 13. Data: 2007-09-19 17:14:53
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 19 września 2007 10:09
    (autor macso
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fcqlq0$13o$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > to tak jakbyś komuś powiedział
    > pocałuj mnie w d...
    > a ten ktoś oskarżyby cię u namawianie do czynów lubieznych

    Oskarżenie oskarżeniem.... Ale czy można by to potraktować jako zamówienie
    usługi, wykonać i zafakturować?

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 14. Data: 2007-09-19 17:34:26
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>

    Użytkownik "GTW" <g...@A...pl> napisał w
    > Czy w momencie kiedy ktoś powie "żebyś spłonął żywcem" czy np. "żebyś
    > smażył
    > się w piekle z całą rodzinom", popełnia przestępstwo?

    Nie.
    Gdyby groził, tak. Gdyby znieważał tak. Ale tutaj tego raczej nie ma, chyba,
    że z kontekstu sytuacji może wynikać któryś z tych przypadków.

  • 15. Data: 2007-09-19 17:36:34
    Od: jonasz karcz <j...@o...pl>

    > Czy w momencie kiedy kto? powie "żeby? spłon?ł żywcem" czy np. "żeby? smażył
    > się w piekle z cał? rodzinom", popełnia przestępstwo?

    oczywiscie ze tak ale tylko w przypadku gdy mowi to charles bronson

  • 16. Data: 2007-09-19 19:42:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Tristan pisze:

    > Oskarżenie oskarżeniem.... Ale czy można by to potraktować jako zamówienie
    > usługi, wykonać i zafakturować?

    Nie wiem czy nie podpadnie pod prostytucje, a z tej chyba nie wolno
    czerpać korzyści, a całowania w dupę w PKWiU nie ma.

  • 17. Data: 2007-09-20 07:25:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 19 września 2007 21:42
    (autor Tomasz Pyra
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fcru47$ovr$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Nie wiem czy nie podpadnie pod prostytucje, a z tej chyba nie wolno
    > czerpać korzyści,

    Z cudzej... A z własnej wolno. BA! Nie jest opodatkowane, więc nawet bez
    faktury można :D

    Ale ja bym tej usługi nie nazwał prostytucją.

    > a całowania w dupę w PKWiU nie ma.

    No nie ma też wielu innych usług, które się świadczy.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 18. Data: 2007-09-20 10:57:21
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Azazel <a...@...pl> popełnił(a):

    > znaczy Boga stać na lepszych adwokatów?
    > A.

    Czy Bóg ma dostęp do zasobów piekielnych? ;)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 19. Data: 2007-09-20 18:03:34
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > wasz znak: <fcru47$ovr$2@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Z cudzej... A z własnej wolno. BA! Nie jest opodatkowane, więc nawet bez

    Jak to nie jest opodatkowane? Jest to dochód z 'innych źródeł' tudzież z
    'innych usług'. Co więcej: trzebaby zarejestrować działalność
    gospodarczą, jak każdy szewc czy inny krawiec. Ew. pracować na umowę o
    dzieło dla innego podmiotu gospodarczego, z tym że nie byłoby to ścigane
    chyba tylko w przypadku zamówienia takiej usługi przez osobę fizyczną
    prowadzącą działalność gospodarczą na rzecz tej właśnie osoby, bo jeśli
    beneficjentem ;-) by był ktoś inny to już podpada pod prokuratora.
    A brak oznaczenia w katalogu usług chyba nie zwalnia z obowiązku
    płacenia podatku.

    chester

  • 20. Data: 2007-09-22 07:05:04
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Lepszy swój wróg niż cudzy przyjaciel ;-))
    JaC

    -----