-
1. Data: 2006-09-05 12:55:06
Temat: Zwrot wadliwego towaru - pilne
Od: "TanSid" <t...@g...pl>
Witam
Mam pilny problem, musze go rozwiazac jeszcze dzis, dlatego prosze o
szybka pomoc odnosnie przepisu.
Zakupilem telefon w legalnym komisie (sklep). Tel. byl lekko
naladowany i to wystarczylo aby zalaczyc, brak mozliwosci
sprawdzenia przy dzwonieniu. W domu okazalo sie, ze telefonu nie
idzie naladowac, brak jakiejkolwiek reakcji.
Potrzebny mi dokladny przepis (paragraf), ktory mowi o mozliwosci
wzrotu zakupionego towaru jesli jest od wadliwy w momecie zakupu, a
wada jest wada ukryta, nie mozliwa do sprawdzenia. Z tego co
pamietam to taki sprzet moge oddac i odebrac pieniadze, a nie
oddawac do naprawy. Zakup nastapil w piatek ubieglego tygodnia, dzis
dopiero udalo sie dodzwonic do sprzedawcy.
Z racji tego, ze nie moge znalezc konkretnego przepisu, a czas gra
role, prosze o pomoc, sam nadal szperam moze w koncu trafie w tym
ganszczu przepisow na wlasciwy.
Dziekuje
TanSid
-
2. Data: 2006-09-05 13:00:07
Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
Od: kam <#k...@w...pl#>
TanSid napisał(a):
> Potrzebny mi dokladny przepis (paragraf), ktory mowi o mozliwosci wzrotu
> zakupionego towaru jesli jest od wadliwy w momecie zakupu, a wada jest
> wada ukryta, nie mozliwa do sprawdzenia. Z tego co pamietam to taki
> sprzet moge oddac i odebrac pieniadze, a nie oddawac do naprawy.
nie do końca tak
jeśli da się naprawić, to w zasadzie możesz żądać tylko naprawy
art.8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - jeśli
jest to sprzedaż konsumencka (definicja w art.1)
KG
-
3. Data: 2006-09-05 13:20:04
Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
Od: "TanSid" <t...@g...pl>
kam wrote:
> nie do końca tak
> jeśli da się naprawić, to w zasadzie możesz żądać tylko naprawy
> art.8 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej -
> jeśli jest to sprzedaż konsumencka (definicja w art.1)
Dziekuje, zaraz zapoznam sie z ta ustawa.
Mowisz, ze moge zadac naprawy, ale czy moge zadac zwrotu pieniedzy?
(dwie wady ukryte w jednym telefonie, az strach pomyslec co jeszcze
tam nie gra).
TanSid
-
4. Data: 2006-09-05 13:51:32
Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "TanSid" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
news:edjtnh$7ei$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mowisz, ze moge zadac naprawy, ale czy moge zadac zwrotu pieniedzy? (dwie wady
> ukryte w jednym telefonie, az strach pomyslec co jeszcze tam nie gra).
>
możesz złożyć pisemną reklamacje ze swoimi ządaniami - sprzedawca ma 14 dni na
ustosunkowanie sie do nich
Pozdrawiam
-
5. Data: 2006-09-05 14:11:34
Temat: Re: Zwrot wadliwego towaru - pilne
Od: "TanSid" <t...@g...pl>
gasper wrote:
> możesz złożyć pisemną reklamacje ze swoimi ządaniami - sprzedawca
> ma 14 dni na ustosunkowanie sie do nich
Teraz juz wszystko wiem, artykul odnaleziony, zapoznalem sie,
wszystko jasne.
Dziekuje za pomoc.
TanSid