  • 11. Data: 2007-12-18 10:19:59
    Temat: Re: Zwrot towaru zakupionego w Vobis
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 15 Dec 2007 05:55:36 +0800,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> screamed:
    > Ta elektronika jakby na to nie patrzeć korzysta z zasilania a jemu
    > zasilanie jak to ktoś ładnie okreslił "pływa". Nie znam się na tym za
    > bardzo, ale niech układ kontroli ładowania tych aku jest zalezny od
    > przyłożonego napięcie (zwykle rośnie, czym bardziej naładowany, prawda?)

    Jest zależny od napięcia ogniw nie prostego zasilacza...

    > i wyłącza proces ładowania np. przy 18.5V. To co się stanie jeśli taki
    > zasilacz da np. przez 5 min 18.8V?

    Absolutnie nic.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 11:19:03 user up 11559 days, 23:14, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.99 ]

    If you liked the Earth you'll love Heaven.

  • 12. Data: 2007-12-18 10:21:26
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 15 Dec 2007 20:57:26 +0100,
    Reseller <r...@o...pl> screamed:

    > Na oryginalnym zasilaczu, w ktorym zlamala mi sie wtyczka wszystko bylo
    > OK. Wiec chyba nie jest to do konca zalezne od elektroniki baterii w
    > komputerze.

    Dobrze zgaduję, że z elektroniką masz mało do czynienia?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 11:20:59 user up 11559 days, 23:15, 1 user, load average: 0.30, 0.04, 0.99 ]

    Write something, even if it's just a suicide note. -- Gore Vidal

  • 13. Data: 2007-12-18 10:54:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.12.2007 Artur M. Piwko <m...@b...pl> napisał/a:
    > In the darkest hour on Sat, 15 Dec 2007 05:55:36 +0800,
    > Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> screamed:
    > Jest zależny od napięcia ogniw nie prostego zasilacza...

    Jak już to napiecia na ogniwach a to MZ może zależeć od napięcia na
    zasilaczu w zależności od tego jak jest skonstruowany układ ładujący.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2007-12-19 08:09:50
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 18 Dec 2007 18:54:21 +0800,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> screamed:

    > Jak już to napiecia na ogniwach a to MZ może zależeć od napięcia na
    > zasilaczu w zależności od tego jak jest skonstruowany układ ładujący.

    Oczywiście pominąłem ten przypadek, w którym napięcie doprowadzone do
    układu ładującego będzie mniejsze niż napięcie minimalne wymagane przez
    ten układ. Mowa była o niewielkich wahaniach w obrę w obrębie 18V...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
    [ 09:08:32 user up 11560 days, 21:03, 1 user, load average: 0.18, 0.10, 0.97 ]

    FOR SALE: Parachute. Used once. Never opened. Slightly Stained.