  • 21. Data: 2006-08-06 17:56:49
    Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Rozpakowanie jest powodem do domniemania uzywania :)

    Zdecydowanie masz rację. Ale nie zmienia to faktu, że kupujący na
    odległość ma ustawowe również prawo do zwrotu towaru rozpakowanego, a
    nawet - o zgrozo - używanego.
    :-P

    M.

  • 22. Data: 2006-08-06 17:57:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Zdecydowanie masz rację. Ale nie zmienia to faktu, że kupujący na
    > odległość ma ustawowe również prawo do zwrotu towaru rozpakowanego, a
    > nawet - o zgrozo - używanego.

    co gorsze, moglo nawet dojsc do kopulacji!

    ;D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 23. Data: 2006-08-06 21:54:35
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Choćby z tej prostej przyczyny, że nie płaci czynszu za lokal, nie
    > zatrudnia sprzedawców i klient nie ma możliwości zapoznać się z towarem
    > na miejscu?

    Komputronik ma takie hale ze mozesz zabrac w niedziele rodzine z rowerami i
    smialo sobie pojezdzic :)) Ale to juz tylko ciekawostka :))

  • 24. Data: 2006-08-06 23:10:14
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.08.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > z tego, ze nie możesz w ciągu 10 dni odstapić od zakupu usługi transportowej :-)

    A zawierał umowę na taką usługę? :)

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2006-08-06 23:11:38
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.08.2006 Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> napisał/a:

    > Teraz powiedz mi, jaki procent sklepow (hurtowni w przypadku KT, choc
    > oni chyba sie przeksztalcaja w detalistow ostatnio) z branzy IT
    > umozliwia cos takiego...

    Przy świadomym konsumencie - 100% z mocy ustawy :)

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2006-08-07 07:47:34
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > A zawierał umowę na taką usługę? :)

    przy zamówieniu wybrał sposób dostawy

  • 27. Data: 2006-08-07 08:55:21
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Przy świadomym konsumencie - 100% z mocy ustawy :)

    Bah, teoretycznie - tak, ale ja sie pytam praktycznie :)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    --
    SoftSYSTEM
    Oprogramowanie dla rolnictwa

  • 28. Data: 2006-08-07 09:32:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 07.08.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > przy zamówieniu wybrał sposób dostawy

    A jeśli nie wybrał bo nie było innej opcji to nie musi zwracać tych
    kosztów?

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2006-08-08 09:11:24
    Od: "pablo" <p...@p...onet.pl>

    > Komputronik ma takie hale ze mozesz zabrac w niedziele rodzine z rowerami
    > smialo sobie pojezdzic :)) Ale to juz tylko ciekawostka :))

    70% tej hali (byly urzad celny) ma za srodki z uni
    pozostale 30 % buczkowscy zarobili na piratach ;)

    pupil