-
1. Data: 2006-08-05 21:03:00
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>
>
> Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni -
> czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w
Nie moze byc rozpakowany.
> zafoliowane lub zapieczętowane w opakowaniu - czy zwrot towaru sprawnego
> ale odpakowanego może być powodem odmowy zwrotu ? Czy firma Komputronik ma
Slady uzywania moga byc powodem do odmowy zwrotu.
--
Krzysiek, Krakow
-
2. Data: 2006-08-05 21:09:46
Temat: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: Marek <x...@x...com>
Witam,
Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni -
czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w
zafoliowane lub zapieczętowane w opakowaniu - czy zwrot towaru sprawnego
ale odpakowanego może być powodem odmowy zwrotu ? Czy firma Komputronik ma
prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do klienta ??
z regulaminu firmy komputronik.pl :
"Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany),
musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w
szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów
transportu, dodatkowych naklejek itp.).
W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do
klienta i z powrotem do firmy Komputronik wg pełnych stawek transportowych
faktycznie ponoszonych przez Komputronik. Przy kalkulacji doliczane będą
ewentualne dodatkowe opłaty związane ze specjalną dostawą (dostawa w
godzinach wieczornych lub w sobotę) oraz potrącana wartość faktycznie
zapłaconej usługi transportowej przez klienta.
Na dzień 20.06.2005 koszt standardowej dostawy w jedną stronę wynosi 20 zł
z VAT. W przypadku odesłania towaru klient ponosi opłatę w wysokości 40 zł
z VAT + ewentualne opłaty za dostawę specjalną. Opłaty mogą ulec zmianie."
pozdrawiam
Marek
--
Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
-
3. Data: 2006-08-05 21:59:40
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>
KrzysiekPP napisał(a):
> Nie moze byc rozpakowany.
Na jakiej podstawie? Art. 7. ust. 3. Ustawy o ochronie niektórych
praw konsumentów mówi co innego:
"(..) To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu.(..)"
Pozdrawiam,
Gerard
-
4. Data: 2006-08-05 23:32:55
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 05.08.2006 KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał/a:
>>
>> Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni -
>> czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w
> Nie moze byc rozpakowany.
[..]
> Slady uzywania moga byc powodem do odmowy zwrotu.
Wprowadzasz ludzi w błąd.
--
Marcin
-
5. Data: 2006-08-06 00:41:11
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
KrzysiekPP wrote:
>> Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni -
>> czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w
>
> Nie moze byc rozpakowany.
Kłamiesz
-
6. Data: 2006-08-06 07:55:28
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: "gasper" <g...@p...comp>
Użytkownik "Marek" <x...@x...com> napisał w wiadomości
news:op.tds1w4jecl1zot@matrix.lan...
>Czy firma Komputronik ma prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do
>klienta ??
tak
Pozdrawiam
-
7. Data: 2006-08-06 08:16:55
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 06.08.2006 gasper <g...@p...comp> napisał/a:
> Użytkownik "Marek" <x...@x...com> napisał w wiadomości
> news:op.tds1w4jecl1zot@matrix.lan...
>>Czy firma Komputronik ma prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do
>>klienta ??
> tak
Z czego to wynika?
--
Marcin
-
8. Data: 2006-08-06 10:44:51
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
Marek napisał(a):
>
> Witam,
>
> Podobno towar zakupiony przez internet może być zwrócony w ciągu 10 dni
> - czy towar może być odpakowany ? Np. Monitor albo myszka są zazwyczaj w
> zafoliowane lub zapieczętowane w opakowaniu - czy zwrot towaru sprawnego
> ale odpakowanego może być powodem odmowy zwrotu ? Czy firma Komputronik
> ma prawo żadać zwrotu kosztów transportu także do klienta ??
Heh, z drugiej strony postaw sie w sytuacji sprzedawcy ;)
Sprzet zwrocony zapewne pojdzie do dalszej sprzedazy, stad wzmianki o
opakowaniu itp.
Zwrot kosztow - tez logiczne, bo dlaczegoby ktos mial pokrywac
'widzimisie' kupujacego.
Ogolnie sprawa jest taka (abstrahując od przepisów) ze liczy sie
odrobina dobrej woli z każdej strony i nie naciagania wszystkich na
wszystko.
Swoja droga bardzo mi Cię żal, że dokonałeś zakupu w tej niesamowitej
firmie, w której nawet procesory naprawiają i ogólnie klienta mają
głęboko w poważaniu...
pozdrawiam,
Przemek O.
> --Używam programu pocztowego Opery: http://www.opera.com/mail/
A co mnie to ;) Ja używam OE :)
-
9. Data: 2006-08-06 11:47:02
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: "qwerty" <q...@p...fm>
Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <p...@c...gdzies.net.pl> napisał w
wiadomości news:eb4h66$cg1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Swoja droga bardzo mi Cię żal, że dokonałeś zakupu w tej niesamowitej firmie,
> w której nawet procesory naprawiają i ogólnie klienta mają głęboko w
> poważaniu...
Naprawdę ? Ja mam dobre wspomnienia. Jest kilka niedociągnięć, ale jest ok.
-
10. Data: 2006-08-06 12:19:52
Temat: Re: Zwrot towaru w ciągu 10 dni ?
Od: buraxta <b...@g...com>
Przemyslaw Osmanski wrote:
> Heh, z drugiej strony postaw sie w sytuacji sprzedawcy ;)
> Sprzet zwrocony zapewne pojdzie do dalszej sprzedazy, stad wzmianki o
> opakowaniu itp.
> Zwrot kosztow - tez logiczne, bo dlaczegoby ktos mial pokrywac
> 'widzimisie' kupujacego.
Choćby z tej prostej przyczyny, że nie płaci czynszu za lokal, nie
zatrudnia sprzedawców i klient nie ma możliwości zapoznać się z towarem
na miejscu?
--
// \\
// // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\
\\ \\ \\ GG:421503 | JID:b...@g...com // // //
\\ //