-
1. Data: 2009-10-21 21:04:34
Temat: Zwrot towaru kupionego przez internet.
Od: stebi <m...@n...pl>
Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że
trochę inną.
Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na
samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok
urządzenia."
http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamrazarka_SAMSUN
G_RL_44QTUSWYPRZEDAZ-16896.html
Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
stebi
-
2. Data: 2009-10-21 21:41:16
Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
Od: kuba <p...@o...pl>
stebi pisze:
> Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
> ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
> zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
> od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
> Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
> Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
> dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
> Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
>
> Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
> stebi
Możesz zrezygnować przed wysyłką - wyślij im pisemne oświadczenie
poleconym i najlepiej jeszcze zadzwoń i powiedz, że rezygnujesz.
Jeżeli dostaną informację już po wysyłce, to obciążą Cię kosztami
(sporne jest to, czy mogą, ale raczej mogą).
--
kuba
www.fashioncorner.pl
-
3. Data: 2009-10-23 22:59:07
Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
Od: "tg" <a...@b...cpl>
"stebi" <m...@n...pl> wrote in message
news:hbnt0v$2o02$1@opal.icpnet.pl...
> Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać, ale
> lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę zrezygnować przed
> wysyłką sprzętu do mnie,
jak sie dogadasz
> albo czy mogę nie odebrać jej od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej
> do Nadawcy.
mozesz
musisz ich o tym poinformowac, nie wystarczy nie odebrac
> Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
oczywiscie ze ty, z jakiej racji sklep mialby placic za to ze
klient sie rozmyslil, to nie wypozyczalnia
> Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak dla mnie,
> to to nie jest "specyfikacja techniczna".
link nie dziala
bylo napisane? mozna bylo przeczytac
nawet jezeli w niewlasciwym twoim zdaniem miejscu, to dalej nie zmienia
faktu ze mogles sie z tym zapoznac przed zawarciem umowy
-
4. Data: 2009-10-26 10:31:14
Temat: Re: Zwrot towaru kupionego przez internet.
Od: Bond Piotr Bond <p...@g...com>
On 21 Paź, 22:04, stebi <m...@n...pl> wrote:
> Wiem, że temat się przewinął nie raz, ale mam sytuację pilną i myślę, że
> trochę inną.
> Kupiłem lodówkę w sklepie internetowym.
> Płatności dokonałem kartą kredytową, a przesyłkę zapłaciłem.
> Po zakupie i przeczytaniu "specyfikacji technicznej" okazało się, że na
> samym dole widnieje: "Wyprzedaż, wada fabryczna - pofałdowany bok
> urządzenia."http://www.onlinepc.pl/Chlodziarko_zamra
zarka_SAMSUNG_RL_44QTUSWYPRZE...
> Nie interesuje mnie taka lodówka i wiem, że mogę ją w ciągu 10dni oddać,
> ale lodówka nie została jeszcze wysłana, dlatego mam pytanie czy mogę
> zrezygnować przed wysyłką sprzętu do mnie, albo czy mogę nie odebrać jej
> od kuriera co w konsekwencji doprowadzi do zwrotu jej do Nadawcy.
> Czy ewentualne koszty zwrotu pokrywam ja, czy sklep?
> Czy informacja o wadzie towaru znajduje się we właściwym miejscu? Bo jak
> dla mnie, to to nie jest "specyfikacja techniczna".
> Dodam, że lodówka została kupiona na osobę fizyczną.
>
> Z góry dziękuję bardzo za szybką odpowiedź
> stebi
zwrot ie zwrot potargowac się mozna