-
1. Data: 2003-04-01 12:31:23
Temat: Zwrot towaru - kto ma rację?
Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>
Hello!
Kilka dni temu pewien mój znajomy kupił sobie zegarek. Następnego dnia po
zakupie zauważył jakąś drobną usterkę na tarczy zegarka, poszedł więc do
sklepu w którym go kupił żeby wymienić na inny egz.
Ponieważ okazało się, że nie mają na miejscu drugiego takiego samego modelu,
mój znajomy chciał zwrócić zegarek. W tym momencie został poinformowany, że
zwrotów nie ma.
I tu moje pytanie: czy sprzedawca faktycznie nie ma już obowiązku przyjęcia
sprzedanego towaru w ciągu kilku dni od daty zakupu? Z tego co pamiętam,
jeszcze do niedawna można było chyba zwracać dowolny towar bez podania
przyczyny? Jak to dziś wygląda?
Pzdr
A.
-
2. Data: 2003-04-01 12:50:59
Temat: Re: Zwrot towaru - kto ma rację?
Od: Marcin Debowski <a...@n...net>
In article <b6c105$or8$1@nemesis.news.tpi.pl>, Ali Gator wrote:
> I tu moje pytanie: czy sprzedawca faktycznie nie ma już obowiązku przyjęcia
> sprzedanego towaru w ciągu kilku dni od daty zakupu? Z tego co pamiętam,
> jeszcze do niedawna można było chyba zwracać dowolny towar bez podania
> przyczyny? Jak to dziś wygląda?
Nie ma obowiązku za wyjątkiem zakupów dokonanych poza lokalem firmy (czyli
głównie via siec). Przejrzyj archiwum - temat walkowany do znudzenia.
--
Macrin
-
3. Data: 2003-04-01 13:22:33
Temat: Re: Zwrot towaru - kto ma rację?
Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>
Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
news:jieol-8a1.ln1@ziutka.router...
> Nie ma obowiązku za wyjątkiem zakupów dokonanych poza lokalem firmy (czyli
> głównie via siec).
Tzn. że sieć stoisk w hallu (nie w boxach) hipermarketów się łapie?
pzdr
A.
-
4. Data: 2003-04-01 14:15:28
Temat: Re: Zwrot towaru - kto ma rację?
Od: "BaLab" <b...@p...com>
Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:b6c3sc$foa$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
> news:jieol-8a1.ln1@ziutka.router...
> > Nie ma obowiązku za wyjątkiem zakupów dokonanych poza lokalem firmy
(czyli
> > głównie via siec).
>
> Tzn. że sieć stoisk w hallu (nie w boxach) hipermarketów się łapie?
ROTFL. Tak samo jak sieć rybacka ;-). Chodzi o umowy zawiera np. przez
Internet albo telefonicznie, albo przez akwizytora itd.
Pozdrawiam,
BaLab
-
5. Data: 2003-04-01 18:46:11
Temat: Re: Zwrot towaru - kto ma rację?
Od: Kamil <k...@p...onet.pl>
Ali Gator wrote:
> I tu moje pytanie: czy sprzedawca faktycznie nie ma już obowiązku przyjęcia
> sprzedanego towaru w ciągu kilku dni od daty zakupu? Z tego co pamiętam,
> jeszcze do niedawna można było chyba zwracać dowolny towar bez podania
> przyczyny? Jak to dziś wygląda?
Jeśli 1995 rok i to też nie do końca to niedawno..
KG