  • 11. Data: 2007-12-13 13:44:54
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny. A praktyka
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 13 Gru, 14:05, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Prawo do zwrotu w ciągu 10 dni nie obowiązuje w przypadku "świadczeń
    > o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego
    > zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą".
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    > egzekucji =>http://www.kwm.net.pl

    Liwiszu,
    tzn mozesz to przetlumaczyc na jezyk normalny ;)?.

  • 12. Data: 2007-12-13 13:48:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tiamat pisze:

    > Liwiszu,
    > tzn mozesz to przetlumaczyc na jezyk normalny ;)?.

    W prostym przypadku: jeśli zamówisz wysyłkowo płaszcz uszyty na miarę,
    to nie możesz go zwrócić.

    Również jeśli namówisz sprzedawcę, aby specjalnie dla Ciebie
    sprowadził monitor z USA, to - IMHO - nie możesz go potem zwrócić.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2007-12-13 13:49:48
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 13 Gru, 14:43, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:00417ce2-e3c2-42bd-ade0-0bbb4ed3bd10@
    b40g2000prf.googlegroups.com...

    > widze niezły cfaniak :-) - chcesz kupić w USA to se jedz obejrzeć do USA :-)

    Gasper, jak wygram darnowe zakwaterowanie i bilet do USA to bym tam
    bardzo chetnie pojechal, kupilbym nie tylko monitor ale wiele innych
    rzecz ktora sa tam w NORMALNYCH cenach a nie choro wysokich
    europejskich.
    To zadne cfaniactwo ale proba nie przeplacenia z mozliwoscia
    sprawdzenia towaru. Kupowanie tego s 305t w polsce za 8 tys to np:
    glupota a ze strony sklepu zlodziejstwo zeby takie ceny stawiac.

  • 14. Data: 2007-12-13 13:51:18
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 13 Gru, 14:48, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Również jeśli namówisz sprzedawcę, aby specjalnie dla Ciebie
    > sprowadził monitor z USA, to - IMHO - nie możesz go potem zwrócić.

    No ma to sens ale, czy oni sprowadzaja to tylko z USA a nie gdzies z
    europy ?.wtedy to juz co innego?.

  • 15. Data: 2007-12-13 13:53:28
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    > ze strony sklepu zlodziejstwo zeby takie ceny stawiac.

    tu nie masz racji - myślisz, że sklep zarabia na tym cena nasza - cena USA?
    ie - sklep ma na tym 200-300 zł

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2007-12-13 13:54:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tiamat pisze:

    > No ma to sens ale, czy oni sprowadzaja to tylko z USA a nie gdzies z
    > europy ?.wtedy to juz co innego?.

    To raczej chodzi o to, czy oni to ogólnie mają w ofercie, i jak nie
    Tobie, to komuś innemu sprzedadzą, czy też nie mają tego urządzenia, nie
    handlują nim i tylko na Twoje zamówienie sprowadzili.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 17. Data: 2007-12-13 14:14:52
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    wiadomościnews:920902cd-d714-4f95-bd70-e04a4b631375@
    e23g2000prf.googlegroups.com...

    > tu nie masz racji - myślisz, że sklep zarabia na tym cena nasza - cena USA?
    > ie - sklep ma na tym 200-300 zł
    >
    > Pozdrawiam

    tu nie masz racji - jak wspomnialem wczesniej rozrzut cenowy u nas
    jest kolosalny ceny sa pomiedzy 4.9 tys do 8.8 ( skapiec.pl) ten
    pierwszy moze miec z tego z 400 zl ale wydaje mi sie ze ma wiecej i
    latwo sobie obliczyc ile ma ten ostatni. Czy to nie jest "
    zlodziejstwo".?

  • 18. Data: 2007-12-13 14:18:57
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tiamat" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    >tu nie masz racji - jak wspomnialem wczesniej rozrzut cenowy u nas
    >jest kolosalny

    nie u nas - bo pixmania to nie jest polski sklep i oni posługują sie prawem
    francuskim

  • 19. Data: 2007-12-13 14:20:02
    Od: Tiamat <t...@o...pl>

    On 13 Gru, 14:54, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > To raczej chodzi o to, czy oni to ogólnie mają w ofercie, i jak nie
    > Tobie, to komuś innemu sprzedadzą, czy też nie mają tego urządzenia, nie
    > handlują nim i tylko na Twoje zamówienie sprowadzili.

    sklep ktory mowil ze musi mi to sprowadzic na zamowienie i chce 800 zl
    bez zwrotnego zadatku ma te monitory w swojej ofercie od dawna. Rzecz
    naturalnie w tym ze nikt tego od nich nie kupuje bo "wolaja" sobie na
    niego cene no i po prostu tego nie maja na stanie bo nie jest
    popularne.

  • 20. Data: 2007-12-13 14:21:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.12.2007 Tiamat <t...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > Ale jaka to dla mnie roznica czy sklep to ma na stanie czy musi
    > sprowadzic, koszta poniesie sklep. Czy tez w zwiazku z tym cos sie

    Uważaj. Jeśli sklep sprowadzi to specjalnie dla Ciebie to MZ w grę może
    wchodzić art. 10, u.3 p 4.:

    3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    [..]
    4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

    --
    Marcin