  • 1. Data: 2003-09-01 23:53:27
    Temat: Zwrot towaru
    Od: Non <p...@s...com>

    Witam!
    Wczoraj kupilem dysk twardy w sklepie komputerowych. Przed zakupem wyraznie
    zaznaczylem, ze dysk ten musi miec mozliwosc wspolpracy ze starszymi
    komputerami (granica 32GB). Po podlaczeniu dysku okazalo sie, ze pomimo tego,
    ze posiada on taka funkcje nie wspolpracuje z moim komputerem. Czy mam prawo
    zazadac wymiany dysku na innym model (innej firmy) lub oddac dysk i poprosic o
    zwrot gotowki (minely 24 godziny).
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-09-02 00:43:28
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <XZQ4b.55618$2k4.588060@news.chello.at>, Non wrote:
> [...]
    > zazadac wymiany dysku na innym model (innej firmy) lub oddac dysk i poprosic o

    Sądzę, że marne twoje sanse skoro sam przyznajesz że dysk taką funkcję
    posiada. Spróbuj pogadać ze sprzedawcą, może udostępni inny model.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-09-02 06:50:24
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Marcin Debowski <a...@n...net> napisał(a):

    > Sądzę, że marne twoje sanse skoro sam przyznajesz że dysk taką funkcję
    > posiada.

    Inaczej byłoby, gdybyś dokładnie określił parametry swojego komputera i dysk
    wg zapewnień byłby odpowiedni, a po podłączeniu nie współpracował. Ale i tu
    pozostawałaby kwestia dowodowa - jak udowodnołbyś, że takie ustalenia miały
    miejsce?

    Spróbuj pogadać ze sprzedawcą, może udostępni inny model.

    chyba tylko to pozostaje,

    > --
    > Marcin

    pzdr

    marek radwański

  • 4. Data: 2003-09-02 07:10:42
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Non wrote:

> [...]
    > moim komputerem. Czy mam prawo zazadac wymiany dysku na innym model
    > (innej firmy) lub oddac dysk i poprosic o zwrot gotowki (minely 24

    Czy napewno poprawnie ustawiłeś te zworki na dysku? Mam z tym do
    czynienia dośc dużo i jeszcze nie widziałem dysku, w którym po
    poprawnym ustawieniu zworek ograniczenie do 32 GB działałoby źle. A
    może twój komputer jest naprawdę stary i BIOS ma ograniczenie na 8 GB a
    nie 32 GB? Wtedy czasami pomaga upgrade BIOS-a

  • 5. Data: 2003-09-02 16:00:18
    Od: "Patryk" <N...@s...com>

> [...]
    > może twój komputer jest naprawdę stary i BIOS ma ograniczenie na 8 GB a
    > nie 32 GB? Wtedy czasami pomaga upgrade BIOS-a

    1. dziekuje za wszystkie odp.
    2. dysk po kilku godzinach walki zadzialal (nie wiem co bylo powodem tego,
    ze wieszal sie podczas wykrywania).

    Pozdrawiam.