  • 11. Data: 2003-08-13 14:22:29
    Temat: Re: Zwrot pieniędzy za psa
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    > mial 3,5 miesiaca - a w wieku 2 lat (czyli jakby obecnie) czeka go operacja.

    a ja nie zrozumiałem ,że od wydania psa minął ponad 1 rok. w taki m wypadku
    sprzedawca moze odpowaidać jedynie na zasadzie winy (art. 471 i nast. k.c.),

    pzdr

    marek radwański

  • 12. Data: 2003-08-14 06:35:07
    Od: ab <b...@i...wroc.pl>

    > Gdy poinformowałam hodowczynię o chorobie
    > genetycznej oczek psa i o zaleceniu weterynarza

    Proponuje sprawdzic jeszcze u innego lekarza. Weterynarze czesto
    wciskaja ludziom glupoty, bo np. tak im wygodniej, jak np. nt.
    displazji.
    A swoja droga zdrowie psa zalezy tez od zywienia, warunkow zycia
    itp czynnikow, ktorych hodowca nie ma szans zapewnic po
    sprzedazy. Znam przyklad hodowli, w ktorej wszystkie bez wyjatku
    psy sa zdrowiutkie i zywotne a jeden psiak kupiony przez
    konkretna osobe jest ciagle chory. Tyle tylko, ze ten facet nie
    daje sobie ni powiedziec, ze robi bledy np. w zywieniu.
    Osobiscie nie ufalbym chocby najdoskonalszym karmom, co to
    zapewniaja wszystko co potrzebne czworonogowi. Kazdy psiak moze
    potrzebowac innych skladnikow, tak jak nie wszyscy ludzie jedza
    to samo, nawet z tej samej rodziny.
    Sprawy prawne zostawilbym na koniec.

    --
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.