  • 11. Data: 2012-05-27 23:27:35
    Temat: Re: Zwrot listu poleconego
    Od: "Zetka" <Z...@n...pl>

    > A gdyby tak skorzystać ze strony sledzenia przesyłek??
    > poczta-polska.pl/sledzenie
    Znakomity pomysł. Bardzo dziękuję.

    Pozdrawiam
    Zetka

  • 12. Data: 2012-05-28 08:22:00
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-27 23:17, Ula pisze:

    > A gdyby tak skorzystać ze strony sledzenia przesyłek??
    > poczta-polska.pl/sledzenie

    Pomysł dobry ale warto dodać, że nie wszystkie placówki pocztowe
    wklepują listy polecone do systemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 13. Data: 2012-05-28 19:38:29
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 28 Maj, 08:22, Czeslawek <c...@g...pl> wrote:

    > Pomysł dobry ale warto dodać, że nie wszystkie placówki pocztowe
    > wklepują listy polecone do systemu.

    W duzych miastach juz chyba wszytskie, cala reszta sukcesywnie...
    Jak nie ma listu w sledzonych paczkach zawsze mozna maila im wyslac ze
    skanem dowodu nadania, to odpisza co sie dzieje z poleconym.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 14. Data: 2012-06-03 21:07:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 21:36:33 +0200, Czeslawek napisał(a):

    > gdzie ja mam
    > stałe zameldowanie. X i Y są w dwóch rożnych miejscowościach oddalonych
    > od siebie o ok. 300 km. Jak wysyłam coś do rodziców Pocztą Polską to
    > wpisuję adresat adres X i nadawca adres X :P
    >
    > Ciekawe jak to kiedyś potraktuje Poczta Polska w przypadku gdy rodzice
    > nie odbiorą.

    ale co ma zameldowanie do nadawcy ?

    w powyższym przypadku poczta doręczy czy raczej zaawizuje list do adresata,
    w przypadku nieodebrania... zaawizuje jako zwrot i jesli nikt nie odbierze
    to po terminie zdaje sie 14 dni list traktowany jest jako niedoręczalny i
    trafia do Koluszek i tam leży chyba pół roku, bo tyle jest czasu na
    reklamację, jeśli nikt go nie zareklamuje, to po sprawdzeniu czy w środku
    są jakieś towary - ulega zniszczeniu.
    Jeśli są przedmioty, to trafiają one na aukcję.

    Warto przeczytać regulamin, ciekawa lektura:
    http://www.poczta-polska.pl/pliki/Regulamin.pdf

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/Kielce/index2.php