  • 11. Data: 2007-09-13 20:32:44
    Temat: Re: Zwrot kosztów podróży przez sąd
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Damian pisze:

    > Może i tak, ale pociąg pospieszny nie zawsze pasuje tak jak chcemy.

    a ekspresów jest od ciula i jeszcze więcej, ekspresy przez
    przeciętne miasto w PL jeżdżą co 15 min, a pospieszne, to trza
    łowić, bo raz na 7 godzin jeżdżą ...

    --
    Rafał "SP" Gil
    Odtwarzacz sam. CD/MP3 od 1 PLN ; CALGARY MP35+KIESZEŃ GRATIS

  • 12. Data: 2007-09-13 20:36:47
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Goomich pisze:

    > Włoszczowa..

    Pierdu pierdu ...
    Na 3 pociągi z włoszczowej tylko 1 jest expresem ;P

  • 13. Data: 2007-09-13 20:38:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Damian pisze:

    > Może i tak, ale pociąg pospieszny nie zawsze pasuje tak jak chcemy.

    Do tego załóżmy, że masz sprawę w wawie, i że rzeczywiście
    jesteś z dąbrowy lub jej okolic.

    rozklad.pkp.pl

    Zakładając, że rozprawa jest o 12 w Warszawie i licząc od północy:

    Masz jeden bezpośredni pospieszny i żadnego bezpośredniego
    ekspresu ...

  • 14. Data: 2007-09-14 06:04:42
    Od: Damian <d...@i...pl>

    On 13 Wrz, 22:38, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Zakładając, że rozprawa jest o 12 w Warszawie i licząc od północy:
    >
    > Masz jeden bezpośredni pospieszny i żadnego bezpośredniego

    W Warszawie mam przesiadkę. Mam być na 12 ale w Białymstoku. Jedynym
    połączeniem którym zdążę jest o 4 z Katowic (TLK / Chopin)
    Ale zeszlismy z wątku...

  • 15. Data: 2007-09-14 09:13:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Sep 2007, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > IMHO w 100 % miejscowości w PL łatwiej o pośpieszny niżli EXPRES.

    Ale nie ma tak prosto - pospieszny oznacza często utratę istotnie
    większej części dnia. Do tego skoro chodzi o allegro, to pobieżny
    rzut oka wskazuje iż jest spore prawdopodobieństwo iż co najmniej
    jedna strona jest ze stoilicy, a wtedy szansa że *część* drogi
    znacznie korzystniej (czasowo, idzie m. in. o godziny kursowania,
    w szczytach np. na CMK nic innego niż ekspresy nie jeździ!)
    da sie "obskoczyć" ekspresem jest spora.

    BTW, OT: czy jakaś możliwość, że sąd zleci "zdalne" przesłuchanie
    istnieje?

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2007-09-14 09:22:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > BTW, OT: czy jakaś możliwość, że sąd zleci "zdalne" przesłuchanie
    > istnieje?

    Art. 396 §2 kpk.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 17. Data: 2007-09-14 09:23:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Z wynagrodzeniem to nie wiem bo nie testowałem, ale jeśli chodzi o
    > podróż, po rozprawie idziesz do kasy sądowej, pokazujesz wezwanie
    > sądowe, i panie już wiedzą co robić ;)

    Bez zgłoszenia sędziemu? Wątpię.

  • 18. Data: 2007-09-14 09:32:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > choć niekiedy zwracają za samochód (nie bardzo wiem na jakiej podstawie)

    To rzeczywiście zastanawiające ...

    Jakoś co do świadków, to nie widziałem takiej sytuacji.
    A co do biegłych to chyba podstawę by się znalazło.

  • 19. Data: 2007-09-14 12:19:22
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > A co do biegłych to chyba podstawę by się znalazło.

    do biegłych to jest, tylko muszą mieć zgodę na korzystanie z samochodu
    nie bardzo wiadomo przez kogo i kiedy udzielaną...

    KG

  • 20. Data: 2007-09-14 12:33:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > do biegłych to jest, tylko muszą mieć zgodę na korzystanie z samochodu
    > nie bardzo wiadomo przez kogo i kiedy udzielaną...

    Przez kogo to chyba wiadomo - przez organ przyznający wynagrodzenie i
    zwrot kosztów dojazdu, a może być udzielona przed przyjazdem biegłego,
    albo i potem.