-
11. Data: 2004-03-13 14:12:17
Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
Od: "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl>
Marcin Debowski wrote:
>> hmm.... No jak by nie bylo, to sklep ten ma naprawde aktrakcyjne
>> ceny, nawet doliczajac przesylke spedycja (25zl). Ale moze
>> faktycznie znajde cos innego.
>
> Sklep ewidentnie rznie klientow,
dlaczego tak uwazasz ??
> wiec ja bym powiadomil jeszcze
> Inspekcje Handlowa ktora postara sie zapoznac wlasciciela z
> porzepisami.
Jak to zrobic ?? gdzie to zglosic ??
> Niekoniecznie zaraz z powodu jakies niskiej zlosliwosci,
> a z czystego pragmatyzmu: Twoje problemy wynikaja najprawdopodoniej z
> tego ze ktos wczesniej tego nie zrobil.
no zapewne
dzieki za kolejny argument do postraszenia sprzedwcy w przypadku gdy bedzie
niemily :)
--
pozdr, Marcin ~ G ~
.....::::: gadu: 242293 :::::.....
-
12. Data: 2004-03-13 14:22:19
Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>
Użytkownik "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:c2sran$ac1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ano wlasnie.... dodam jeszcze jedna rzecz ktora moze byc problemem - choc
> nie wydaje mi sie
>
> Kupilem 2 aparaty na raz, jeden dla znajomego i drugi dla siebie. On jest
> zadowolony i nie chce go zwracac, z tym, ze obydwa te aparaty widnieja na
> jednej fakturze VAT. Czy to jest jakis problem ??
>
Zapewne jest, to tak jakbyś zawarł umowę, po czym stwierdził, że te
punkty Ci się nie podobają i z tej umowy rezygnujesz, ale pkt. np. 6 bardzo
Ci odpowiada i pomimo rozwiązania umowy dalej byś chciał z niego korzystać.
Jeśli sklep Ci nie pójdzie na "rękę" (a może pójść, bo w końcu lepiej dostać
1 aparat do zwrotu niż 2). Jedynym problemem może być to, że na zwrot towaru
masz tylko 10 dni, a tego typu uzgodnienia należało by mieć na piśmie, bo
tego co było ustalone przez telefon, to się można łatwo wyprzeć.
--
Marcin "Radmar" Wasilewski
http://www.ostbahn.net
-
13. Data: 2004-03-13 22:49:53
Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
Od: "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl>
Marcin 'Radmar' Wasilewski wrote:
>> Kupilem 2 aparaty na raz, jeden dla znajomego i drugi dla siebie. On
>> jest zadowolony i nie chce go zwracac, z tym, ze obydwa te aparaty
>> widnieja na jednej fakturze VAT. Czy to jest jakis problem ??
>>
> Zapewne jest, to tak jakbyś zawarł umowę, po czym stwierdził, że
> te punkty Ci się nie podobają i z tej umowy rezygnujesz, ale pkt. np.
> 6 bardzo Ci odpowiada i pomimo rozwiązania umowy dalej byś chciał z
> niego korzystać. Jeśli sklep Ci nie pójdzie na "rękę" (a może pójść,
> bo w końcu lepiej dostać 1 aparat do zwrotu niż 2).
Czyli odstepujac od umowy, musialbym odstapic i zwrocic obydwa aparaty ???
> Jedynym problemem
> może być to, że na zwrot towaru masz tylko 10 dni,
Czy sobote i niedziele tez sie wlicza w te 10dni ?? Sklep o ktorym mowa nie
pracuje w weekendy !!
> a tego typu
> uzgodnienia należało by mieć na piśmie,
Wlacze dyktafon w telefonie - czy to wystarczy jako dowod, czy MUSI to byc
pisemnie ??
--
pozdr, Marcin ~ G ~
.....::::: gadu: 242293 :::::.....
["po co lepić bałwany ?? one są wśród nas !!"]
-
14. Data: 2004-03-13 23:37:27
Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>
Marcin G wrote:
> Czyli tak:
>
> 1.Mam zadzwonic i powiedziec o w/w prawach konsumenta i jezeli sie
> sprzedawca uchyli do tego, wymieni mi poprostu za doplata na inny po
> dobroci.
>
> 2. Nie dzwonic, odrazu napisac odstapienie od umowy i bedzie musial mi oddac
> gotowke, z tym ze to kupa czasu i nie bede mial aparatu na wyjazd :(
>
> Ktora opcje wybrac ??
najpierw 1, a jak to nie wyjdzie to 2 (tylko pilnuj terminu)
i rzeczywiście trzeba by chyba odstępować od całości umowy...
KG
-
15. Data: 2004-03-15 03:05:10
Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <c2v518$q0c$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin G wrote:
> Marcin Debowski wrote:
>>> hmm.... No jak by nie bylo, to sklep ten ma naprawde aktrakcyjne
>>> ceny, nawet doliczajac przesylke spedycja (25zl). Ale moze
>>> faktycznie znajde cos innego.
>>
>> Sklep ewidentnie rznie klientow,
>
> dlaczego tak uwazasz ??
No skoro zataja i wypiera się tak podstawowej informacji jak prawo do
zwrotu przy zakupie na odległość, to wydaje mi się lekko dziwne aby robił
to z czystej niewiedzy.
>> Inspekcje Handlowa ktora postara sie zapoznac wlasciciela z
>> porzepisami.
> Jak to zrobic ?? gdzie to zglosic ??
Do oddziału IH w twoim mieście. Myślę że wystarczy zadzwonić.
--
Marcin
-
16. Data: 2004-04-05 11:00:09
Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
Od: Goodwick<g...@t...pl>
Zastraszcie ich sądem bo macie prawo z kodeksu cywilnego. Jak nie
pomorze to zgłoście się do Rzecznika Praw konsumenckich, który
najprawdopodobniej ma swój gabinet w Urzędzie Miasta i przedstawcie
całą sprawę napewno on wam pomorze. MI POMÓGŁ
--
Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
-> http://usenet.pomocprawna.info