eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2004-03-13 14:12:17
    Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
    Od: "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl>

    Marcin Debowski wrote:
    >> hmm.... No jak by nie bylo, to sklep ten ma naprawde aktrakcyjne
    >> ceny, nawet doliczajac przesylke spedycja (25zl). Ale moze
    >> faktycznie znajde cos innego.
    >
    > Sklep ewidentnie rznie klientow,

    dlaczego tak uwazasz ??

    > wiec ja bym powiadomil jeszcze
    > Inspekcje Handlowa ktora postara sie zapoznac wlasciciela z
    > porzepisami.

    Jak to zrobic ?? gdzie to zglosic ??

    > Niekoniecznie zaraz z powodu jakies niskiej zlosliwosci,
    > a z czystego pragmatyzmu: Twoje problemy wynikaja najprawdopodoniej z
    > tego ze ktos wczesniej tego nie zrobil.

    no zapewne

    dzieki za kolejny argument do postraszenia sprzedwcy w przypadku gdy bedzie
    niemily :)

    --
    pozdr, Marcin ~ G ~
    .....::::: gadu: 242293 :::::.....



  • 12. Data: 2004-03-13 14:22:19
    Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>


    Użytkownik "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:c2sran$ac1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Ano wlasnie.... dodam jeszcze jedna rzecz ktora moze byc problemem - choc
    > nie wydaje mi sie
    >
    > Kupilem 2 aparaty na raz, jeden dla znajomego i drugi dla siebie. On jest
    > zadowolony i nie chce go zwracac, z tym, ze obydwa te aparaty widnieja na
    > jednej fakturze VAT. Czy to jest jakis problem ??
    >
    Zapewne jest, to tak jakbyś zawarł umowę, po czym stwierdził, że te
    punkty Ci się nie podobają i z tej umowy rezygnujesz, ale pkt. np. 6 bardzo
    Ci odpowiada i pomimo rozwiązania umowy dalej byś chciał z niego korzystać.
    Jeśli sklep Ci nie pójdzie na "rękę" (a może pójść, bo w końcu lepiej dostać
    1 aparat do zwrotu niż 2). Jedynym problemem może być to, że na zwrot towaru
    masz tylko 10 dni, a tego typu uzgodnienia należało by mieć na piśmie, bo
    tego co było ustalone przez telefon, to się można łatwo wyprzeć.


    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net


  • 13. Data: 2004-03-13 22:49:53
    Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
    Od: "Marcin G" <g...@p...neostrada.pl>

    Marcin 'Radmar' Wasilewski wrote:
    >> Kupilem 2 aparaty na raz, jeden dla znajomego i drugi dla siebie. On
    >> jest zadowolony i nie chce go zwracac, z tym, ze obydwa te aparaty
    >> widnieja na jednej fakturze VAT. Czy to jest jakis problem ??
    >>
    > Zapewne jest, to tak jakbyś zawarł umowę, po czym stwierdził, że
    > te punkty Ci się nie podobają i z tej umowy rezygnujesz, ale pkt. np.
    > 6 bardzo Ci odpowiada i pomimo rozwiązania umowy dalej byś chciał z
    > niego korzystać. Jeśli sklep Ci nie pójdzie na "rękę" (a może pójść,
    > bo w końcu lepiej dostać 1 aparat do zwrotu niż 2).

    Czyli odstepujac od umowy, musialbym odstapic i zwrocic obydwa aparaty ???

    > Jedynym problemem
    > może być to, że na zwrot towaru masz tylko 10 dni,

    Czy sobote i niedziele tez sie wlicza w te 10dni ?? Sklep o ktorym mowa nie
    pracuje w weekendy !!

    > a tego typu
    > uzgodnienia należało by mieć na piśmie,

    Wlacze dyktafon w telefonie - czy to wystarczy jako dowod, czy MUSI to byc
    pisemnie ??

    --
    pozdr, Marcin ~ G ~
    .....::::: gadu: 242293 :::::.....
    ["po co lepić bałwany ?? one są wśród nas !!"]



  • 14. Data: 2004-03-13 23:37:27
    Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Marcin G wrote:
    > Czyli tak:
    >
    > 1.Mam zadzwonic i powiedziec o w/w prawach konsumenta i jezeli sie
    > sprzedawca uchyli do tego, wymieni mi poprostu za doplata na inny po
    > dobroci.
    >
    > 2. Nie dzwonic, odrazu napisac odstapienie od umowy i bedzie musial mi oddac
    > gotowke, z tym ze to kupa czasu i nie bede mial aparatu na wyjazd :(
    >
    > Ktora opcje wybrac ??

    najpierw 1, a jak to nie wyjdzie to 2 (tylko pilnuj terminu)
    i rzeczywiście trzeba by chyba odstępować od całości umowy...

    KG



  • 15. Data: 2004-03-15 03:05:10
    Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c2v518$q0c$1@nemesis.news.tpi.pl>, Marcin G wrote:
    > Marcin Debowski wrote:
    >>> hmm.... No jak by nie bylo, to sklep ten ma naprawde aktrakcyjne
    >>> ceny, nawet doliczajac przesylke spedycja (25zl). Ale moze
    >>> faktycznie znajde cos innego.
    >>
    >> Sklep ewidentnie rznie klientow,
    >
    > dlaczego tak uwazasz ??

    No skoro zataja i wypiera się tak podstawowej informacji jak prawo do
    zwrotu przy zakupie na odległość, to wydaje mi się lekko dziwne aby robił
    to z czystej niewiedzy.

    >> Inspekcje Handlowa ktora postara sie zapoznac wlasciciela z
    >> porzepisami.
    > Jak to zrobic ?? gdzie to zglosic ??

    Do oddziału IH w twoim mieście. Myślę że wystarczy zadzwonić.

    --
    Marcin


  • 16. Data: 2004-04-05 11:00:09
    Temat: Re: Zwrot/Wymiana towaru (prawo konsumenta)
    Od: Goodwick<g...@t...pl>

    Zastraszcie ich sądem bo macie prawo z kodeksu cywilnego. Jak nie
    pomorze to zgłoście się do Rzecznika Praw konsumenckich, który
    najprawdopodobniej ma swój gabinet w Urzędzie Miasta i przedstawcie
    całą sprawę napewno on wam pomorze. MI POMÓGŁ

    --
    Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    -> http://usenet.pomocprawna.info

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1