  • 1. Data: 2009-06-13 20:41:50
    Temat: Zwolnienie z podatku od sprzedaży mieszkania - pytanie
    Od: Przemolo <p...@g...pl>

    Od tego roku jeśli ktoś sprzedaje mieszkanie, może nie płacić podatku
    jeśli w ciągu 14 dni od daty sprzedaży wyda pieniądze na cele
    mieszkaniowe - wszystko opisane tu:
    http://gospodarka.gazeta.pl/podatki/1,25044,6221270,
    Trzy_podatki_od_sprzedazy_mieszkania.html?as=2&ias=2
    &startsz=x

    Mam pytanie - co się stanie jeśli sprzedającemu z różnych powodów nie
    uda się tych pieniędzy wydać na ten cel w określonym czasie?

  • 2. Data: 2009-06-14 00:00:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Przemolo wrote:
> [...]
    >

    > Mam pytanie - co się stanie jeśli sprzedającemu z różnych powodów nie
    > uda się tych pieniędzy wydać na ten cel w określonym czasie?

    Nie wyda w 14 dni, tylko zgłosi w 14 dni.
    Na wydanie ma dwa lata.
    Jeśli nie zgłosi lub nie wyda to zapłaci normalny podatek. 19%

  • 3. Data: 2009-06-14 06:34:46
    Od: "Przemolo" <p...@g...zmyla>

    Oczywiście chodziło o 2 lata - moja pomyłka. W 14 dni musi złożyć pismo do
    US.

  • 4. Data: 2009-06-14 18:50:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    witek pisze:

    > Jeśli nie zgłosi lub nie wyda to zapłaci normalny podatek. 19%

    + odsetki karne.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-06-14 18:54:14
    Od: " " <p...@g...pl>

    spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > + odsetki karne.

    ustawowe

  • 6. Data: 2009-06-14 22:16:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > + odsetki karne.

    jesteś pewien tych odsetek bo ja nie bardzo.

  • 7. Data: 2009-06-15 06:57:15
    Od: spp <s...@o...pl>

    p...@g...pl pisze:

    > ustawowe

    a nie od zaległości podatkowych?

    --
    spp

  • 8. Data: 2009-06-15 06:57:30
    Od: spp <s...@o...pl>

    witek pisze:

    > jesteś pewien tych odsetek bo ja nie bardzo.

    Tak. :(

    --
    spp

  • 9. Data: 2009-06-15 12:39:48