  • 11. Data: 2012-12-20 04:01:15
    Temat: Re: Zwolnienie się z pracy do lekarza
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:
    > IMHO, konieczność "odstania swego" z powodu choroby powoduje niezdolność
    > do pracy z powodu choroby.

    fajnie by bylo gdyby tak bylo, ale niestety nie jest.

    Wyjscie do lekarza w godzinach pracy za zgodą szefa jest jak najbardziej
    usprawiedliwioną nieobecnoscia, ale bez zapłaty.

    Z odrobieniem tego, od 1 stycznia mogą być spore kłopoty, bo zmieniają
    sie(a w zasadzie wracaja stare) przepisy o dobie pracowniczej.

  • 12. Data: 2012-12-22 15:53:07
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    m wrote:

    > Bo IMHO - będąc w u lekarza, jestem jak najbardziej niezdolny do pracy,
    > w tym konkretnym momencie.

    Jak się nastukasz, to też, no i co z tego? Niech sobie chodzi poza
    godzinami pracy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2012-12-22 16:14:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t? wrote:

    > Jak się nastukasz, to też, no i co z tego? Niech sobie chodzi poza
    > godzinami pracy.

    a widzisz, bo to trzeba umiec.
    Jak sie nawalisz do tego stopnia, ze wylądujesz w szpitalu na "erce" to
    dostaniesz zwolnienie :)