  • 51. Data: 2006-01-19 20:33:17
    Temat: Re: Zwolnienie nauczyciela (nagranie wideo)
    Od: Roman <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 08:16:33 -0600, witek napisał(a) w wiadomości:

    > Nie jest i bardzo szybko przekona cię o tym prokurator jeśli dzieciak
    > coś sobie na tym korytarzu nawet złośliwie zrobi.

    Poczytaj o teorii przeciętnej przyczynowości oraz komentarz do art. 361 kc.

    --
    Obowiązki i prawa ucznia - forum dyskusyjne:
    zaprasza:

  • 52. Data: 2006-01-19 20:33:57
    Od: Roman <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 18:58:19 +0100, castrol napisał(a) w wiadomości:

    > Jak juz pisal Witek - metoda i moze doskonala, ale do czasu jak dzieciak
    > sobie poza tymi drzwiami cos zrobi - wtedy prokurator u nauczyciela
    > murowany.

    Akurat.

  • 53. Data: 2006-01-19 21:35:24
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@m...pl>

    In article <43cfd33c$1@news.home.net.pl>, j...@w...blumen.pl
    says...
    > Jak juz pisal Witek - metoda i moze doskonala, ale do czasu jak dzieciak
    > sobie poza tymi drzwiami cos zrobi - wtedy prokurator u nauczyciela
    > murowany.

    To mozna przekazac pod opieke wuefisty i niech robi 200 pompek
    marynarskich :)
    U mnie tak bylo po zlapaniu na paleniu w kiblu :)))

    --
    KRZYZAK

  • 54. Data: 2006-01-19 21:47:56
    Od: "Jackie" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@m...pl> napisał w wiadomości

    > To mozna przekazac pod opieke wuefisty i niech robi 200 pompek
    > marynarskich :)

    Odpada. Podejdzie pod znęcanie się nad nieletnim ;)

    --
    Jackie
    http://www.akwaria.pl/krewetki

  • 55. Data: 2006-01-19 22:26:57
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman wrote:
    > Dnia Thu, 19 Jan 2006 08:16:33 -0600, witek napisał(a) w wiadomości:

    > Poczytaj o teorii przeciętnej przyczynowości oraz komentarz do art. 361 kc.

    Za dużo teorii czytasz.
    W każdym razie nauczycielom porad u ciebie brać nie polecam.
    Ty udzialisz porad, a oni pójdą siedzieć.

  • 56. Data: 2006-01-19 22:27:07
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:
    > W wiadomości news:dqophl$5mg$1@inews.gazeta.pl witek

    > Inne powody.

    np.

  • 57. Data: 2006-01-19 22:32:03
    Od: Roman <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 16:26:57 -0600, witek napisał(a) w wiadomości:

    > Za dużo teorii czytasz.

    O ile się nie mylę, ta teoria jest podstawą orzecznictwa.

    > Ty udzialisz porad, a oni pójdą siedzieć.

    Strasznie bojący jesteś.

  • 58. Data: 2006-01-19 22:41:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Roman wrote:
    > Dnia Thu, 19 Jan 2006 16:26:57 -0600, witek napisał(a) w wiadomości:

    > O ile się nie mylę, ta teoria jest podstawą orzecznictwa.

    > Strasznie bojący jesteś.

    Nie.
    Tylko nie udzielam porad, ze które odpowiedzialność poniosą inni.
    Narazie masz głowę nabitą wielkimi haslami, a w życiu niewiele widziałeś.

  • 59. Data: 2006-01-19 22:55:22
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dqp3nt$p8t$4@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > np.
    Agresja fizyczna wobec jakiejkolwiek innej osoby (nie tylko nauczyciela czy
    innego ucznia), akt wandalizmu, stwarzanie zagrożenia dla innych osób lub
    mienia... po co więcej kombinować? Uczeń nie jest żadną świętą krową,
    podlega wszystkim prawom jak każdy obywatel. I relacja nauczyciel-uczeń
    niewiele ma tu do rzeczy.

    Jotte

  • 60. Data: 2006-01-20 01:32:01
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jotte wrote:
> [...]
    > mienia... po co więcej kombinować? Uczeń nie jest żadną świętą krową,
    > podlega wszystkim prawom jak każdy obywatel. I relacja nauczyciel-uczeń

    Nauczyciel tez nie jest świętą krową dającą mu prawa do szarpania się z
    uczniem.
    Wymieniłeś dokładnie to samo co jak zamieniając drugiego ucznia na inną
    osobę, tudzież wstawiając w ręce ucznia "narzędzie wandalizmu", zamiast
    samego ucznia.
    Więc nic nowego nie napisałeś.