  • 11. Data: 2009-11-25 19:58:09
    Temat: Re: Zwolnienie na wizytę u lekarza
    Od: ER <e...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > I to wystarczy? Jak pracodawca ma zaksięgować moją nieobecność? Bo z L4
    > to odpowiednio jakośtam dział płac przetwarza.

    Na podstawie dokumentacji medycznej, ktora dostales do reki.
    Przeciez masz karte informacyjna z pobytu w jednostce (poradnia? gabinet
    zabiegowy, IP?) gdzie Ci wykonano ten zabieg.

    Inny przyklad: trafiasz z zatruciem pokarmowym na izbe przyjec (czy
    SOR), robia Ci badania, wkluwaja wenflon, podlaczaja kroplowki.
    Po kilku h lezenia i 3 krolowka Ci sie poprawia i nazwijmy to "jestes
    wyleczony".
    Dostajesz karte konsultacyjna i idziesz do domu.

    Jesli w firmie nie chca Ci usprawiedliwic nieobeznosci na podstawie
    takich dokumentow - idziesz z tym do lek. rodz. i ten Ci wystawi L4 na 1
    dzien.

    Inna sprawa, ze nie bardzo wiem dlaczego chirurg Ci nie wystawil L4
    (nawet na 1 dzien)? Przeciez rozlicza procedure zabiegowa i logiczne, ze
    musiales tam byc i "polozyc sie pod noz". No chyba, ze nie ma bloczkow
    L4 ale to malo prawdopodbne, zeby zaden z lek pracujacych nie mial.

    Er (tez chirurg)
    mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2009-11-26 09:05:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    ER pisze:
    > Na podstawie dokumentacji medycznej, ktora dostales do reki.

    Ale nic nie dostałem.

    ATPO: Coś Ci zjada polskie znaki i bardzo ciężko się czyta Twoje teksty.

    > Przeciez masz karte informacyjna z pobytu w jednostce (poradnia? gabinet
    > zabiegowy, IP?) gdzie Ci wykonano ten zabieg.

    Nie, nie mam żadnej karty pobytu. W Polsce lekarze nie dają kart pobytu
    tylko odnotowują wizyty w kartotece pacjenta, która zostaje w ośrodku.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2009-11-26 09:48:36
    Od: ER <e...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > Nie, nie mam żadnej karty pobytu. W Polsce lekarze nie dają kart pobytu
    > tylko odnotowują wizyty w kartotece pacjenta, która zostaje w ośrodku.

    Dają. Tylko trzeba powiedzieć, że Ci jest potrzebna, celem
    usprawiedliwienia nieobecności w pracy lub dołączenia do dokumentacji u
    lekarza rodzinnego, jeśli LR kierował na konsultację.

    PS. Jestem chirurgiem i wypisuje takie zaświadczenia lub L4 na 1 dzień
    - jeśli jest taka konieczność (np. wizyta w poradni w godzinach pracy)

    Er
    mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl

  • 14. Data: 2009-11-26 18:01:53
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl>

    > z racji wieku coraz częściej wyrastają na mnie różne nowe twory.
    > Ostatnio wylazło mi jakieś paskudztwo. Poszedłem do chirurga, przeciął
    > itepe i ... mówi, że L4 nie wystawi, bo na 1 dzień mu nie wolno.

    Chciał po prostu w łapę dostać.

  • 15. Data: 2009-11-26 21:30:11
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 25 Nov 2009 20:58:09 +0100, ER <e...@p...onet.pl> wrote:

    >Jesli w firmie nie chca Ci usprawiedliwic nieobeznosci na podstawie
    >takich dokumentow - idziesz z tym do lek. rodz. i ten Ci wystawi L4 na 1
    >dzien.
    a lekarz rodzinny mowi ze on to nie moze wypisac ZUA bo to nie on
    robil zabieg i nie on ma oceniac stan pacjenta i decydowac ile dni ZUA
    sie nalezy.

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

  • 16. Data: 2009-11-27 07:27:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    WAM pisze:

    > a lekarz rodzinny mowi ze on to nie moze wypisac ZUA bo to nie on
    > robil zabieg i nie on ma oceniac stan pacjenta i decydowac ile dni ZUA
    > sie nalezy.

    Jak już, to ZLA.... ZUA to wypisują pracodawcy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2009-11-27 16:08:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 08:27:48 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> wrote:

    >Jak już, to ZLA.... ZUA to wypisują pracodawcy.
    Oczywiscie. Pisalem ZUS ZLA a potem skrocilem :D i wyszlo jak wyszlo
    ;)

    WAM