  • 11. Data: 2012-05-13 08:34:41
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.05.2012 23:19, Nixe pisze:
    > No.
    > Równie dobrze mógłby zginąć w wypadku samochodowym jadąc na tę maturę.
    > Dupa więc nie dyrektor, jeśli nie potrafi wcześniej przygotować planu B
    > na takie awaryjne sytuacje.

    Teoretyzujesz.

    > się, by znalezienie zastępstwa do popilnowania dzieciaków w klasach 1-2,
    > choćby w postaci pani z biblioteki

    Owszem, ona jest nauczycielem, ale jest jedna i ma już dawno wszystko
    zaplanowane.

    >czy innej osoby spoza grona pedagogów
    > było jakimś wykroczeniem.

    A to już raczej nie.

    > Od biedy można którąś z klas zwolnić z lekcji,
    > nawet na 2-3 dni.

    Nie można.

    >Nikomu nic z tego powodu nie ubędzie. A w tym czasie
    > znaleźć zastępstwo dla "chorego" nauczyciela.

    W okresie matur w szkole jest jeden wielki sajgon. Organizacja matur
    ssie na maksa, bo wg mnie tylko przedmioty masowe powinny być w
    szkołach, a niestety robi się nawet egzaminy dla 1 osoby, zamiast
    miedzyszkolne łączenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2012-05-13 08:35:42
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.05.2012 07:19, spp pisze:
    > Ciekawe jakbyś zareagowała gdyby dziecko przyszło ze szkoły i
    > powiedziało: "Mamo, od jutra przez trzy dni nie idę do szkoły" - mąż
    > oczywiście w delegacji, urlop wyczerpany, sąsiadów nie ma a i rodzina
    > 'wyjechana'.
    >
    > Od biedy dyrektorka by przeżyła...

    No w kontekście matur o tyle prościej, że klasy 1-2 w szkołach
    maturowych to już są 16-17 latkowie. Ale generalnie nie jest to tak prosto.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2012-05-13 11:49:24
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > No powiedzmy z mojego podwórka: Jest sobie teraz okres matur. Komisje
    > rozpisane, wyjścia na Gościnne Komisje do innych szkół poumawiane,
    > zastępstwa w klasach 1-2 ponaciągane jak się tylko da, każda nieobecność
    > nauczyciela to horror dla Dyrekcji. No i powiedzmy, że gość właśnie chce
    > dopiec Dyrekcji, to bierze L4 właśnie teraz. Nie od 20 grudnia, gdy i
    > tak to wszystkim wisi. Nie 17 września, gdy da się łatwo go zastąpić.

    a urlop na żądanie to nie działa? Weź urlop.

    Myślisz, że jak zatrudniasz 100 osób to cały czas wszyscy są? Założę
    się, że zawsze ktoś się wykruszy

    > No i dzięki takiemu L4 jest legalnie nieobecny, Dyrekcja może mu
    > nagwizdać, a jednak nie jest tak, że (cytuję) "dziadu" wisi to zapewne
    > zwiędłym kalafiorem czy "chorujesz"...

    szef jest przyzwyczajony, że kogoś nie ma.

    Icek

  • 14. Data: 2012-05-13 11:50:28
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > No w kontekście matur o tyle prościej, że klasy 1-2 w szkołach
    > maturowych to już są 16-17 latkowie. Ale generalnie nie jest to tak prosto.

    a u prywaciarza to lepiej ??

    Jeden pracownik ma 30 urodziny. 30% załogi w poniedziałek bierze kacowe.
    Czy to jest jakaś różnica ?

    Icek

  • 15. Data: 2012-05-13 12:04:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-13 11:49, Icek pisze:

    > a urlop na żądanie to nie działa? Weź urlop.

    Widać, żeś w oświacie nie robił ;)

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2012-05-13 12:05:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-13 11:50, Icek pisze:

    > a u prywaciarza to lepiej ??
    >
    > Jeden pracownik ma 30 urodziny. 30% załogi w poniedziałek bierze kacowe.
    > Czy to jest jakaś różnica ?

    Prywaciarz daje premię za brak absencji i nie ma takich problemów.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2012-05-13 12:43:56
    Od: "Master_Disaster" <m...@v...pl>

    > Nie.

    > Możesz zajść w ciąże.

    Hahaha... O tym nie pomyślałEm... Ale pomysł przedni.

    Co do reszty dyskusji, nie jestem nauczycielem, więc nie o matury tu chodzi.
    Nie będę ujawniał bliższych szczegółów, nie chcę być rozpoznany przez
    przypadek. Generalnie specyfika pracy w tej firmie polega na tym że jestem
    jedyny który robi i potrafi robić to co robię. Zastępstwa brak i nie
    przewiduje się. A długotrwały konflikt z naczalstwem nasilił się ostatnio
    potężnie, do tego stopnia że przewiduję rychłe odejście moje z tego burdlu.
    I na koniec, będąc wredną istotą, chcę odpłacić pięknym za nadobne. Bo
    "dziadu" nie wisi kalafiorem, wszystkie niedogodności typu choroba
    pracownika były i są traktowane przez niego jak osobista potwarz, zniewaga i
    obraza majestatu. A nie daj co mieć własne zdanie, inne niż jego na coś. A
    on się czuje ekspertem w KAŻDEJ dziedzinie, łącznie z chodzącymi spać
    komarami o konkretnej godzinie... I stąd moje kombinacje. Bo pewnie da mi
    wypowiedzenie, mam 3 miesięczne, więc z chęcią bym go powkurwiał jeszcze.
    Zamiast toczyć akademickie dyskusje wymyślcie coś...

  • 18. Data: 2012-05-13 12:50:55
    Od: "Master_Disaster" <m...@v...pl>

    > Zwolnienie na studiowanie zasad ortografii nie powinno budzić ZASTRZEŻEŃ.
    > Ot i budżetówka. Taki problem...

    Masz coś konkretnie do powiedzenia czy masz wolne w gimnazjum?

    A tu masz na osłodę: http://13k.pl/-/sugestia.php

  • 19. Data: 2012-05-13 12:57:12
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-05-13 12:43, Master_Disaster pisze:

    >... jestem jedyny który robi i potrafi robić to co robię.
    > A on się czuje ekspertem w KAŻDEJ dziedzinie,

    Wygląda na to, że 'trafił swój na swego..'

    --
    spp

  • 20. Data: 2012-05-13 14:19:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Master_Disaster wrote:

    > Nie będę ujawniał bliższych szczegółów, nie chcę być
    > rozpoznany przez przypadek.

    Ależ wtedy "dziadu" nie będzie wiedział, że mu chciałeś przysolić.
    Ty będziesz miał 5 minut chwały, a jego zaboli jeden czy dwa dni i zapomni.

    > więc z chęcią bym go
    > powkurwiał jeszcze. Zamiast toczyć akademickie dyskusje wymyślcie
    > coś...

    Może faktycznie jakieś leczenie w poradni zdrowia psychicznego.