  • 11. Data: 2009-08-06 13:43:22
    Temat: Re: Zwolnienie chorobowe a planowany urlop
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Johnson" napisał w wiadomości

    > Trzeba (oczywiście w sytuacji ponad tych 30 dni).
    > Wynika to z istoty urlopu. Pracownik niezdolny do pracy (tj. chory) nie
    > może wypoczywać :).

    Mozesz podac na to jakis przepis? Nibyu dlaczego nie moze?
    Ja jak jestem chory, to moge wypoczywac jak najbardziej. A nawet jest to
    wskazane ;)

  • 12. Data: 2009-08-06 13:54:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ajgor pisze:

    > Mozesz podac na to jakis przepis? Nibyu dlaczego nie moze?

    Bo jak się choruje to sie choruje, a nie odpoczywa.
    A jak chcesz przepis to masz art. 165 pkt 1 i 166 pkt 1 kp.

    --
    @2009 Johnson

  • 13. Data: 2009-08-06 14:18:53
    Od: "dana" <d...@g...pl>

    > Czytałem. Wyroki SN nie są wiążące.
    > A ten, a ściśle mówiąc teza w ogóle mnie nie przekonuje.
    > Jakby mi się chciało to bym znalazł parę przeciwnych wyroków. Ale co z
    > tego ...

    nic :)

  • 14. Data: 2009-08-07 06:14:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Johnson pisze:

    > Czytałem. Wyroki SN nie są wiążące.
    > A ten, a ściśle mówiąc teza w ogóle mnie nie przekonuje.
    > Jakby mi się chciało to bym znalazł parę przeciwnych wyroków. Ale co z
    > tego ...

    Jak bym chciała to bym mogła być kosmonautką, ale co z tego?

    Podaj te parę wyroków. Wystarczą dwa - wyczerpują znaczenie słowa "para".

    I proszę bez uników 'bo mi sie nie chce'. Jak Ci się chce dyskutować to
    musi Ci się też chcieć przedstawić rzeczowe argumenty.
    Inaczej to zwykłe trollowanie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 15. Data: 2009-08-07 07:36:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maddy pisze:

    > Jak bym chciała to bym mogła być kosmonautką,

    Wątpię.

    > Podaj te parę wyroków. Wystarczą dwa - wyczerpują znaczenie słowa "para".
    >
    > I proszę bez uników 'bo mi sie nie chce'.

    Jak będę chciał. A nie chce mi się :)

    --
    @2009 Johnson