  • 51. Data: 2006-12-23 20:19:11
    Temat: Re: Zwolnienie a sąd
    Od: " zdziwiony" <z...@W...gazeta.pl>

    To w polskim sądzie karnym nie ma obrońcy z urzędu ?

  • 52. Data: 2006-12-23 20:28:29
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    p09v napisał(a):
    > Najbardziej chce mi się płakać, jak ludzie denerwują się na kogoś kto ma
    > rację. Wiem że to boli, ale proponuję odrobinę umiaru.

    Dobrawdy, gdzie Ty widzisz nerwy z powodu czyjejś racji? To to weź
    jeszcze dopisz, proszę, gdzie ona jest - w zniewadze? Jak dotąd o niczym
    z nim nie dyskutowaliśmy.

    W obecnej chwili nie ma znaczenia dla mnie czy mirekk jest winien czy
    nie, czy zostanie skazany czy nie. Chodzi o insynuacje Johnsona i jego
    oceny. Niestety znam jedną prawomocnie uniewinnioną osobę, której na tej
    grupie Johnson rzucił w swoim przebłysku coś w stylu "trzeba było nie
    popełnić przestępstwa, to byś nie miała problemów".

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 53. Data: 2006-12-23 20:30:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MiKeyCo napisał(a):

    > No to napisz, że popełnił przestępstwo, o które jest oskarżony.

    A co ja wróżka?

    > Jeśli chodzi o wiedzę, to jesteś encyklopedią na nowach. Jednak na Twoje bzdurne
    osądy
    > już nie mogę patrzeć bo dorównują lepperowskiej kategorii rzutu
    > epitetem. Dopisz do tego postu jeszcze jakieś ciepłe znieważające słowa,
    > które niniejszym zlewam, gwarantuję, że nie odpowiem.

    W takich wypadkach mówię: "przyjdź z babcią, bo nie rozumiem co mówisz".

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 54. Data: 2006-12-23 20:31:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MiKeyCo napisał(a):

    > Niestety znam jedną prawomocnie uniewinnioną osobę, której na tej
    > grupie Johnson rzucił w swoim przebłysku coś w stylu "trzeba było nie
    > popełnić przestępstwa, to byś nie miała problemów".

    To ty Alicja?

  • 55. Data: 2006-12-23 20:35:42
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    Johnson napisał(a):
    > To ty Alicja?

    Nie. A jakakolwiek odpowiedź zmieniłoby coś w tych Twoich pustych osądach?

    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 56. Data: 2006-12-23 20:37:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    MiKeyCo napisał(a):

    > Nie. A jakakolwiek odpowiedź zmieniłoby coś w tych Twoich pustych osądach?

    Puste? Eeee.

  • 57. Data: 2006-12-23 20:40:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Puste? Eeee.

    Żeby nie było że ja muszę przychodzić z babcią:

    Eeee - to wyraz lekceważenia :)

  • 58. Data: 2006-12-23 20:40:56
    Od: MiKeyCo <z...@p...cy.rot13>

    Johnson napisał(a):
    > A co ja wróżka?

    To albo wróżysz i publicznie zdradzasz, to czego publika nie wie, albo
    milczysz i nie kompromitujesz się.

    > W takich wypadkach mówię: "przyjdź z babcią, bo nie rozumiem co mówisz".

    W takich przypadkach mówię "masz problem".

    PLONK
    --
    pzdr, MiKeyCo

  • 59. Data: 2006-12-23 22:07:49
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "MiKeyCo" <z...@p...cy.rot13> napisał w wiadomości

    > No to napisz, że popełnił przestępstwo, o które jest oskarżony. O dane
    > niestety musisz poprosić mirekk'a.

    Jestem oskarżony o przestępstwo którego nie popełniłem!!

    --
    www.morskie.aip.pl, www.morskie.internetdsl.pl,
    www.morskie.internetdsl.pl/mirek

  • 60. Data: 2006-12-23 22:12:16
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik " zdziwiony" <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > To w polskim sądzie karnym nie ma obrońcy z urzędu ?

    Ano nie ma, lub jest dla wybrańców:)