  • 11. Data: 2008-08-20 13:14:38
    Temat: Re: Zrzucenie z roweru.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    t...@g...com napisał(a):

    > Punkt poboru był oddalony od tego zjazdu. A ścieżka - może źle sie
    > wyraziłem - stroma ścianka po skale. Trenuje kolarstwo więc to nie
    > problem dla mnie zjechać.

    > Lecz tu nie chodzi o to czy źle zrobiłem czy dobrze. Chodzi o
    > zachowanie tego człowieka bo jest to brak wyobraźni.

    Czyli, z jego punktu widzenia, spadles na niego razem z rowerem z
    jakiejs gorki z kierunku z ktorego nie mogl sie spodziac zadnego
    rowerzysty bo tam nie ma drogi dla rowerow? Wiec sie wystraszyl i
    zaslonil przed atakiem reka w ktora Ty uderzyles? ;)

    j.

    --
    *** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
    znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

  • 12. Data: 2008-08-20 13:30:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mecenas pisze:

    > A gdzie zachowanie ostrożności przy zjeżdżaniu ze stromej ścieżki?
    > To Ty powinieneś zachować ostrożność bowiem poruszałeś sie po ścieżce,
    > której przeznaczenie to ruch pieszy. :)

    Te, "mecenas", co bandytów bronisz?

    Nic nie usprawiedliwia celowego powodowania wypadków!

  • 13. Data: 2008-08-20 13:40:43
    Od: t...@g...com

    Widzę że tutaj nie uzyskam pomocy więc będę musiał wybrać się do
    prawnika.

  • 14. Data: 2008-08-20 13:40:43
    Od: t...@g...com

  • 15. Data: 2008-08-20 13:57:46
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 06:40:43 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a)
    w:<news:f16a97ee-b4f3-4bbc-89b2-5e9763992332@m73g200
    0hsh.googlegroups.com>:

    > Widzę że tutaj nie uzyskam pomocy

    Uzyskałeś.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 16. Data: 2008-08-20 14:01:12
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Widzę że tutaj nie uzyskam pomocy więc będę musiał wybrać się do
    > prawnika.

    Januszek tylko napisal Ci, jaka bedzie wersja tego straznika w ewentualnej
    konfrontacji (na Policji, czy w sądzie). Bez swiadkow nie masz raczej
    zadnych szans na cokolwiek. Co innego gdybys uznal uszczerbku na zdrowiu,
    ale o tym nic nie wspominales.
    A tak z czystej ciekawosci zapytam - jak wygladal ten punkt poboru oplat, ze
    go nie zauwazyles?

    Qkam

  • 17. Data: 2008-08-20 14:01:12
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

  • 18. Data: 2008-08-20 14:10:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 12:00:54 +0200, Szerr napisał(a):

    > On też był na rowerze?
    > To w końcu kto spowodował ten upadek? Ty czy on?

    kolejny bezmozgi kretyn... :/ daruj sobie odpisywanie na temat
    przedstawiania sie...
    --
    marcin

  • 19. Data: 2008-08-20 14:12:17
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 14:48:28 +0200, Mecenas napisał(a):

    > To Ty powinieneś zachować ostrożność bowiem poruszałeś sie po ścieżce,
    > której przeznaczenie to ruch pieszy. :)

    w przypadku gdy ktos go sciagnal z roweru to raczej nie ma zadnego
    znaczenia

    --
    marcin