  • 21. Data: 2005-06-26 00:00:41
    Temat: Re: Zrzeczenie się obywatelstwa?!
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    wiadomości news:d9kqg1$qeg$1@opal.futuro.pl...

    > Nie dość, że nie zna języka polskiego, to jeszcze nie zna zasad w
    > usenecie obowiązujących...

    Jako osoba zakładająca ten wątek proszę o zaprzestanie pozamerytorycznych
    "wycieczek".
    Piszcie to sobie do woli na priva!
    Może skończy się małżeństwem? ;P

    Ja NAPRAWDĘ zastanawiam się czy nie dąć sobie spokoju z tym państwem!
    A wy mi tu przedszkole robita!
    Dwoje dzieci w togach...oby jeszcze nie jak i w ogóle...
    ;)

  • 22. Data: 2005-06-26 06:36:21
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Sky napisał(a):

    > Ja NAPRAWDĘ zastanawiam się czy nie dąć sobie spokoju z tym państwem!
    > A wy mi tu przedszkole robita!

    Może zacznij zastanawiać się czy nie dać sobie spokoju z Usenetem?

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 23. Data: 2005-06-26 08:05:36
    Od: "Carmine" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> :

    > Witam serdecznie wszystkich :)
    > Proszę -naświetlcie mi jak wyglądałoby proceduralnie /gdzie z czym i do
    > kogo/ złożenie rezygnacji/zrzeczenie się obywatelstwa.

    http://www.mswia.gov.pl/cudzo_ob.html

    Pozdrowienia
    Ewa

  • 24. Data: 2005-06-26 13:24:36
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Może zacznij zastanawiać się czy nie dać sobie spokoju z Usenetem?

    A to czemu?
    Jedyna porządna rozrywka w tym kraju ;)

  • 25. Data: 2005-06-26 13:28:00
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Carmine" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> :

    > http://www.mswia.gov.pl/cudzo_ob.html
    >
    > Pozdrowienia
    > Ewa

    No i wszystko jasne!
    Dzięki...

    To zaczynam...nowe życie ;)

  • 26. Data: 2005-06-26 15:39:38
    Od: abd <t...@t...net>

    Sky wrote:

    > Ja NAPRAWD? zastanawiam si? czy nie d?ae sobie spokoju z tym pa?stwem!

    Ale co to rozwiazuje? Dalej bedziesz mieszkal w tym samym miejscu, ale
    przy zalatwianiu wszelkich spraw bedziesz musial wkrecac w to MZSty itp.

  • 27. Data: 2005-06-26 15:40:28
    Od: abd <t...@t...net>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie dość, że nie zna języka polskiego, to jeszcze nie zna zasad w
    > usenecie obowiązujących...
    >
    > *plonk*

    Nerwy puscily?

  • 28. Data: 2005-06-26 17:55:56
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "abd" <t...@t...net> napisal w wiadomosci

    > Ale co to rozwiazuje? Dalej bedziesz mieszkal w tym samym miejscu, ale
    > przy zalatwianiu wszelkich spraw bedziesz musial wkrecac w to MZSty itp.

    Odpowiedz znajdziesz tu:

    A poza tym:
    Wyobraz sobie co by bylo gdyby stalo sie to zjawiskiem masowym? ;)