  • 71. Data: 2004-08-10 18:00:25
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Kompaner" <k...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:cf4r9v$bq2$1@news.onet.pl:

    > Chciałeś z patrolu na służbie zrobić sobie darmowe taxi?
    > Uważasz, że policjant powinien grzecznie przeprosić, że nie jest
    > taksówkarzem?
    Paczpan, a mnie jak zgłosiłem z domku telefonicznie wykroczenie
    Panowie Policjanci zawieźli na komendę, by mniej obłożony
    dzielnicowy na dyżurze mógł przyjąc zawiadomienie,
    a potem jeszcze odwieźli.
    I to przy sprawie, dla mnie ważnej, ale z punktu stanu bezpieczeństwa
    krajowego błahej. Byli grzeczni, nie spałowali, nie wywieźli
    na dobranoc wymieniliśmy życzenia spokojnej nocy. Jacyś nienormalni?

    A może nienormalny jest ten kto zakłada, że środki w jakie prawo (MY)
    wyposazyliśmy policje powinny być używane z umierem właściwym
    do sytuacji?

    > Sami sobie szykujemy kłopoty.

    Bo na niesłużbowe "spierdalaj" policjanta odpowiedział
    "nie posłowi Panie Kukliń//ski, jeno prywatnemu"?

    --
    pozdro
    poreba

  • 72. Data: 2004-08-10 18:40:42
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "krzysiek" <i...@a...com> napisał w wiadomości
    > Hmm... z regoly ? to zn ze slyszales o takich przypadkach ?
    > ---------------------
    > Jesli przy zdawaniu z raportu ze sluzby nic nie wspominali o incydencie
    > (a tak prawdopodobnie bylo, bo inaczej juz by mnie scigali jako zbir),
    > to musieli by tworzyc bardzo solidarna mafie.
    > W takim przypadku ich przelozony by sie tez naraza, chyba ze ja cos zle
    > rozumuje.
    > Ojojo... to juz na takim polu bitwy ja nic nie poradze.
    > Moge miec tylko nadzieje ze stary speka i nie podpisze drugi raz
    > spreparowanego raportu albo nie wymysla sensownego dla nich
> [...]

    Nie masz pojecia jak to funkcjonuje wiec nie gdybaj....
    Bzdury piszesz.

    pozdr
    bogen

  • 73. Data: 2004-08-10 18:44:08
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > I to przy sprawie, dla mnie ważnej, ale z punktu stanu bezpieczeństwa
    > krajowego błahej. Byli grzeczni, nie spałowali, nie wywieźli
    > na dobranoc wymieniliśmy życzenia spokojnej nocy. Jacyś nienormalni?

    Witam!
    Sprawa była slużbowa, więc byli grzeczni.
    Było ich wezwać, coby Cię na imprezkę zawieźli, boś niedopity.
    Albo lepiej zatrzymać na ulicy w nocy radiowóz w tym celu.
    Kompaner
    PS. Mówił do policjanta na służbie, nie do kolegi od piwka.
    I nadal uważam, że jak nie przywrócimy policjantom pewności siebie, to
    szykujemy sobie kłopoty i to duże.

  • 74. Data: 2004-08-10 18:55:21
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    no tak tylko gdybam...
    czyli co ? pocieszasz mnie czy przeciwnie bo nie rozumiem
    ---------------

  • 75. Data: 2004-08-10 19:16:22
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    1. Jechali w tym kirunku i myslalem ze z nimi bezpiecznie dorte na miejsce

    2. Najpierw grzecznie zapytalem (nie zatrzymywalem na srodku miasta)

    3. Tez uwazam ze policja ma jeszcze za male prawa i czuje sie czesto
    niepewnie.

    4. Szanuje kadego kto mnie szanuje

    5. Moj kolega jest swietnym glinazem i gdyby mi zabral np. prawo jazdy dalej
    by nim byl

    6. Zostalem napadniety przez mlodszego i niezrownowazonego osilka
    ---------------------

  • 76. Data: 2004-08-10 19:35:45
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    Chce tylko zeby NIEKTORZY policjanci postepowali madrzej.
    Moge zrozumiec czlowieka ktory sie niegrzecznie odzwywa do mnie bo akurat
    mial moze ciezki dzien jednak ja moglem nieprzezyc do niedzieli
    i to jes ta roznica.
    Kto ma miec stalowe nerwy i rozsadek jak nie funkcjonariusz na sluzbie.
    Mi puszczaja czasem nerwy wiec jestem grafikiem a nie srtozem porzadku.
    Ot i tyle.
    -----------------------

  • 77. Data: 2004-08-11 09:06:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > W anglii jak tak powiesz do Policjanta (podobno) to dostaniesz tez pala po
    > glowie - i dobrze, potem nikt Policji nie podskoczy i ma ona jakis
    respekt,
    > a nie jak unas ze wszyscy ja olewaja, a ona sie boi nawet zwyklego
    > dresiarza obezwladnic czasem.

    Malo Ci tego co sie dzieje, powiedz?
    Skoro mowimy o mentalnosci dresiarza, to naprawde wielu policjantow ktorzy
    pracuja po cywilu
    wlasnie taka POSIADAJa. (chyba z 90 % koks bierze, bo to nie jest naturalna
    budowa, a jak sie zachowuje
    oraganizm po braniu czegos takiego Wiesz? Jezeli nie cwiczyc przez pewien
    czas, energia tak Cie rozpiera ze masz
    ochote sie wyrzyc na czyms [fizycznie] )
    I ma on byc kims lepszym,? B jest policjantem? Wiesz co by sie dzialo
    wPoslce gdyby az takie uprawnienia miala policja,
    kazdy jeden by byl palowany za nic, za to ze zona sie w nocy za slabo
    postarala itp.
    I teraz wyopbraz sobie ze idziesz z dziewczyna, trafiasz na takiego gnoja,
    paluja Cie, i od nastepnego dnia
    jezdzisz na wozku, przez cale zycie, dalej bys uwazal ze to dobre?

    Popatrz sobie na prace Policji w Stanach. (discovery np) , widziales zeby
    kogos kiedywkolwiek spalowali za obraze?
    Nie , sprawa jest odrazu kierowana do sadu? A czy policja jest szanowana?
    Tak.

    P.

  • 78. Data: 2004-08-11 13:34:39
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    > no tak tylko gdybam...
    > czyli co ?

    Czyli zamiast gdybac na forum jak wygladaja procedury postepownia w policji udaj sie
    do KMP lub KWP i skladaj skarge.............

    pozdr
    bogen