  • 31. Data: 2004-08-08 08:22:36
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

    Kolega zaswiadczy ze zostalem brutalnie wciagniety do radiowozu.
    Jest swiadek (rolnik) ktory znalazl mnie 4 km od najblizszej drogi w srodku
    pola.
    Po drodze dzwonilem 3 razy na policje i do 2 kolegow
    z informacja o moim polozeniu.

  • 32. Data: 2004-08-08 08:25:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik krzysiek napisał(a):
    > ...aha, i nigdy nie bylem przebadany na zawartosc alkoholu,
    > jestem pozadnym obywatelem prowadzacym znana w miescie firme
    >
    > Jeszcze nie moge dojsc do siebie, nie podaruje...

    Już tak nie płacz.

    --
    JOHNSON :)

  • 33. Data: 2004-08-08 08:25:52
    Od: "krzysiek" <i...@a...com>

  • 34. Data: 2004-08-08 09:16:06
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > ...aha, i nigdy nie bylem przebadany na zawartosc alkoholu,
    > jestem pozadnym obywatelem prowadzacym znana w miescie firme

    Witam!
    Przepraszam, ale nie wytrzymałem.
    Nie mogłeś zadzwonić po taksówkę, musiałeś łaziłeś "po pijaku" po mieście
    szukajac imprezki?
    Chciałeś z patrolu na służbie zrobić sobie darmowe taxi?
    Uważasz, że policjant powinien grzecznie przeprosić, że nie jest
    taksówkarzem?
    Myślisz, że wulgarne odezwanie się do policjanta jest usprawiedliwione jego
    zachowaniem?
    Szukałeś atrakcji, to je znalazłeś.
    I nie zostałeś napadnięty, tylko sam szukałeś kłopotów.
    Bo wychodzi na to, że policja napadła niewinnego spacerowicza.
    Kompaner
    PS. Niedawno widziałem reportaż potępiający policję za bezradność wobec
    grupki chuliganów, którzy zakłócali spokój lokatorom, faceta pobili, dzieci
    straszą.
    Policjant jest be, jak gościa, co chuligani wywiezie za miasto i jest be,
    gdy nie interweniuje, bo się boi, że będzie miał kłopoty za nieuzasadnione
    użycie sily.
    Sami sobie szykujemy kłopoty.

  • 35. Data: 2004-08-08 09:57:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tym się prosił, że zaczepiał silniejszego :)

    Silniejszego chyba w cudzyslowie, mial na tyel rozumu ze nie oddal jemu,
    NIe mozna dac soba pomiatac jak szmata,
    Jestem przekonany ze wiekszosc z osob n atej grupie to samo by
    odpowiedzialo.

    A kawal fajny :) , jest jeszcze cos w tym stylu o zajaczku ale nie pamietam
    .

    P.

  • 36. Data: 2004-08-08 09:59:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Taaa.. i niech podpisze papier, że powiedział spierdalaj do gliniarzy.
    > Gliniarz dostanie upomnienie, a on niezły wyrok za obrazę
    > funkcjonariusza.

    a jestes pewien?
    Spierdalaj w tym przypadku oznacza "odjedzcie panowie nie chce mi sie z wami
    rozmawiac"
    to jak ktos si eodzywa to siwdaczyc moze jedynie o nim samym, gdyby
    powiedzial Ty taki i Taki
    to moglaby byc obraza.

    Jak brzmi artykuł ktory mowi o obrazie policjanta?

    P.

  • 37. Data: 2004-08-08 10:03:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dobrze ze Policja paluje nie respektujacych jej obywateli,

    pogadamy jak Ciebie spaluja za spokojne siedzenie i picie piwa,
    bo np im "Zona nie dala" i maja zly humor.

    P.

  • 38. Data: 2004-08-08 10:05:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przepraszam, ale nie wytrzymałem.
    > Nie mogłeś zadzwonić po taksówkę, musiałeś łaziłeś "po pijaku" po mieście
    > szukajac imprezki?

    a co w tym zlego ze chcial na imprezke

    > Chciałeś z patrolu na służbie zrobić sobie darmowe taxi?

    policant tez czlowiek, zwlaszcza gdzies na zadupiu.

    > Uważasz, że policjant powinien grzecznie przeprosić, że nie jest
    > taksówkarzem?

    Najlepiej spalowac!

    > Myślisz, że wulgarne odezwanie się do policjanta jest usprawiedliwione
    jego
    > zachowaniem?

    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

  • 39. Data: 2004-08-08 10:06:36
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "krzysiek" <i...@a...com> napisał w wiadomości
    > Place podatki i jestem chory na serce,

    Ale piwo to Ci sluzy................

    pozdr
    bogen

  • 40. Data: 2004-08-08 10:09:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]

    policant tez czlowiek, zwlaszcza gdzies na zadupiu.

    > Uważasz, że policjant powinien grzecznie przeprosić, że nie jest

    Najlepiej spalowac!

> [...]

    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
    ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

    > I nie zostałeś napadnięty, tylko sam szukałeś kłopotów.

    a w Rosji rozdaja rowery

    > Bo wychodzi na to, że policja napadła niewinnego spacerowicza.

    przeciez tak bylo

    > PS. Niedawno widziałem reportaż potępiający policję za bezradność wobec
    > grupki chuliganów, którzy zakłócali spokój lokatorom, faceta pobili,
    dzieci
    > straszą.

    a co ma piernik do wiatraka?

    > Policjant jest be, jak gościa, co chuligani wywiezie za miasto i jest be,
    > gdy nie interweniuje, bo się boi, że będzie miał kłopoty za nieuzasadnione
    > użycie sily.

    no kurwaa, trudno zeby nie mial klopotow za nieuzasadnione uzycie, tak Jak
    BYLO to W TYM PRZYPADKU!

    > Sami sobie szykujemy kłopoty.

    I kazdy zawsze jest winien, czyz nie?

    Falkenstein Sp.z o.o. ?