  • 1. Data: 2009-06-29 21:01:20
    Temat: Znowu te procedury...
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    Witam.

    Może ktoś sypnąć ustawą? Chodzi o procedury (wezwanie biegłego na rozprawę).
    Sąd wysłał wezwanie do roboty, adresu domowego mógł nie znać. Wezwanie nie
    dotarło :). Czy sąd może gościa ukarać? Gdzie tego poszukać?

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 2. Data: 2009-06-29 22:28:54
    Temat: Re: Znowu te procedury...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozprawę). Sąd wysłał wezwanie do roboty, adresu domowego mógł nie
    > znać. Wezwanie nie dotarło :). Czy sąd może gościa ukarać? Gdzie tego

    Wezwanie musi być skutecznie doręczone, by sąd mógł ewentualnie wyciągnąć
    konsekwencje.

  • 3. Data: 2009-06-30 22:52:59
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Wezwanie musi być skutecznie doręczone, by sąd mógł ewentualnie wyciągnąć
    > konsekwencje.

    Sąd wyciągnął wspomniane, więc chyba uznał doręczenie za skuteczne.
    Dlatego chciałem sobie posprawdzać w ustawach, czy sąd może sobie tak namierzyć
    gości na podstawie informacji z mediów.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 4. Data: 2009-07-09 06:14:00
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Czapla" <k...@p...onet.pl> napisał
    > Dlatego chciałem sobie posprawdzać w ustawach, czy sąd może sobie tak
    > namierzyć
    > gości na podstawie informacji z mediów.

    Ale jakie postępowanie? kpk, kpc, kpa???

  • 5. Data: 2009-07-13 18:04:33
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Ale jakie postępowanie? kpk, kpc, kpa???

    A czy to ma jakieś znaczenie? Sprawa jest cywilna, więc pewnie kpc.
    Gościu jest znanym ekspertem w pewnej wąskiej dziedzinie, znanym również z
    mediów, podobnie jak znane jest jego miejsce pracy. Sąd się naoglądał TV,
    wysłał wezwanie i ukarał. O ukaraniu zainteresowany też dowiedział się
    z ...mediów.
    Jeśli takie procedury się upowszechnią, to niebawem nie będzie chętnych do
    występu przed kamerami... :).

    Mnie trochę zdziwiły takie procedury, dlatego chciałem sobie posprawdzać.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 6. Data: 2009-07-13 18:09:13
    Od: spp <s...@o...pl>

    Czapla pisze:

> [...]
    > mediów, podobnie jak znane jest jego miejsce pracy. Sąd się naoglądał TV,
    > wysłał wezwanie i ukarał. O ukaraniu zainteresowany też dowiedział się

    IMHO mało prawdopodobne.
    Może ktoś Cię wprowadził w błąd?

    --
    spp