  • 1. Data: 2005-02-03 20:16:11
    Temat: Znowu WKU- student rocznik 86
    Od: "Alchemik" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiem że było już wiele wątków na temat poboru do wojska ale moja sytuacja
    chyba nie była omawiana. Jestem studentem, ale poszedłem do szkoły rok
    wcześniej- czyli teraz powinienem zdawać maturę. Niestety nie zostałem
    dopuszczony do sesji. Wiem więc, że będę skreślony z listy studentów (nie
    wiem dokładnie kiedy, ale chyba na początku marca już mnie nie będzie). Nie
    mam jeszcze książeczki wojskowej. I teraz pytanie: jeżeli na komisji
    poborowej nie przedstawię im dokumentu stwierdzającego pobieranie nauki, to
    wezmą mnie od razu do wojska? Jeżeli tak, to może samemu zgłosić sę na
    komisję wcześniej, dopóki jestem studentem? Nie wiem czy to coś da, skoro
    uczelnia wysyła info że jestem skreślony z listy studentów. Dodam, że mam
    zamiar kontynuować naukę na innej uczelni od 1 października, dlatego chcę
    tylko przeżyć do lipca, sierpnia- wtedy już będę miał zaświadczenie o
    przyjęcie mnie na studia. Jeżeli ktoś wie jak to jest w moim przypadku, to
    proszę o informację. Pomocy!.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2005-02-03 21:52:05
    Temat: Re: Znowu WKU- student rocznik 86
    Od: "miedza" <n...@p...pl>

    Kilka miesięcy łatwo da się przetrzymać - nie odbierać wezwań do WKU,
    rodzina niech mówi że wyjechałeś na rok, wymeldować się.
    A jeśli już - to nie podpisywać biletu (szkołę można kontynuować po woju,
    nie?) - złożyć wniosek ponowne badanie itd. Jak chcesz mam Dziennik Ustaw
    z kategoriami zdrowia, chorobami itd - jak co na priv.

    pzdr

  • 3. Data: 2005-02-03 21:52:55
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Alchemik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    Hehe - nie panikuj. Najpierw sie zastanów dlaczego nie zostałeś dopuszczony
    do sesji. Może da się to jeszcze jakoś odkręcić, dogadać i dopuszczą Cię do
    tej sesji;) A jak dopuszczą to potem możesz mieć jedno przedłużenie, drugie
    i ostatecznie warunek. Powinno się przedłużyć do kwietnia. Jak zaliczysz to
    spoko - jak nie to chyba i tak wojsko się nie wyrobi.
    A poza tym to chyba idąc nie swoim rocznikiem to ten rok masz w zapasie i
    chyba nikt tego nie będzie sprawdzał (tzn że masz już maturę i nie
    studiujesz rok wcześniej). Ja też szedłem rok wcześniej i wszyscy na I roku
    dostawali info z woja o konieczności potwierdzenia, że studiują a ja nie. Z
    drugiej strony ja mam kat. D, ale dostałem ją dopiero na studiach bo
    wcześniej mnie nie potrzebowali.

    Pozdr
    Onzo

  • 4. Data: 2005-02-03 22:10:53
    Od: "Alchemik" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > i ostatecznie warunek. Powinno się przedłużyć do kwietnia. Jak zaliczysz
    > spoko - jak nie to chyba i tak wojsko się nie wyrobi.

    Dzięki Wam za słowa otuchy ;-) Do sesji mnie nie dopuścili bo nie zdałem
    kolokwium, ale mam jeszcze jedną poprawkę- jak ją zdam do dopuszczą mnie do
    sesji poprawkowej, ale na to bym nie liczył.

> [...]
    > dostawali info z woja o konieczności potwierdzenia, że studiują a ja nie.
    > drugiej strony ja mam kat. D, ale dostałem ją dopiero na studiach bo

    No tak, nikt tego nie będzie sprawdzał, ale chyba dostałeś wezwanie do
    Komisji Poborowej na badania itp aby wyrobili Ci książeczkę wojskową- moi
    kumple w liceum mieli to gdzieś w marcu i musieli przynieść papierek
    stwierdzający wykształcenie lub pobieranie nauki. I tego się właśnie
    obawiam.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-02-03 22:38:49
    Od: "Robert Matuszewski" <n...@e...pl>

> [...]
    > tylko przeżyć do lipca, sierpnia- wtedy już będę miał zaświadczenie o
    > przyjęcie mnie na studia. Jeżeli ktoś wie jak to jest w moim przypadku, to

    Witam
    Mialem podobne problemy, zapraszam do poczytania:
    www.owojsku.webpark.pl

  • 6. Data: 2005-02-04 07:43:36
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Alchemik wrote:

> [...]
    > zaświadczenie o przyjęcie mnie na studia. Jeżeli ktoś wie jak to jest
    > w moim przypadku, to proszę o informację. Pomocy!.

    Nie stresuj się.
    Składasz podanie o odroczenie odbywania służby ze względu na
    kontynuowanie nauki i nie powinni robić problemów.
    Oni dostają speeda jak im ktoś umyka w 28 lat...

    --
    Pozdro
    Massai