  • 301. Data: 2024-01-25 00:42:21
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.01.2024 o 18:58, Shrek pisze:

    > "Staram się od czasu do czasu robić zakupy, by w sklepie spożywczym
    > zobaczyć są ceny. Porównuję je do cen w skupie. Dziś bardzo ważne jest
    > zjawisko, pani mnie pyta o ceny w sklepie, natomiast po drugiej stronie
    > są rolnicy. Rolnicy cieszą się z tego, że z wyjątkiem cen na trzodę
    > chlewną, rosną ceny pszenicy, kukurydzy, rzepaku, nawet mleko rośnie. W
    > związku z tym jest to miecz obusieczny"

    Popraw oprogramowanie sztucznej inteligencji, bo bzdury wypisuje w Twoim
    imieniu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 302. Data: 2024-01-25 00:56:45
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-24, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Popraw oprogramowanie sztucznej inteligencji, bo bzdury wypisuje w Twoim
    > imieniu.

    To zdaje się cytat z Morawieckiego.

    --
    Marcin

  • 303. Data: 2024-01-25 01:34:17
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > To zdaje się cytat z Morawieckiego.
    Cokolwiek to jest w żaden sposób z omawianym tematem się wg mnie nie łączy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 304. Data: 2024-01-25 01:43:35
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 21:45, J.F pisze:
    > Jesli dobrze opisujesz procedurę, to jakis dyżurny czy prowadzący
    > funkcjonariusz pisze emaila do "wojewódzkiej" z prośbą o ustalenie
    > lokalizacji, tam drugi w wolnej chwili ustala, odsyła, i na tym się
    > kończy. Nikt sie nie będzie bawił w sprawdzanie, czy się przemieszcza
    > czy nie.

    Będzie, jeśli trzeba. Tyle, że już wiele razy pisałem, że to nie zawsze
    jest na bieżąco dostępne. Nie mogę / nie chcę tego dokładnie opisać, bo
    nie widziałem nigdzie w Internecie tego opisanego. Tobie z tej wiedzy
    niewiele przyjdzie, Shrek napisze, że kłamię, ale mądry przestępca może
    wiele skorzystać. Gdyby się dało, to i dziewczynka z Andrychowa by żyła
    i pewnie ta kobieta spod Krakowa. A i podobnych sytuacji jest masa.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 305. Data: 2024-01-25 02:06:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-01-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Cokolwiek to jest w żaden sposób z omawianym tematem się wg mnie nie łączy.

    Nie mam cienia wątpliwości, że Szrek Cię w tej kwestii objasni.

    --
    Marcin

  • 306. Data: 2024-01-25 06:15:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Popraw oprogramowanie sztucznej inteligencji, bo bzdury wypisuje w Twoim
    > imieniu.

    Jest dokladnie to co chciałem zacytować. A ty się ciesz że pis upadł, bo
    byś był u k.o.mendanta:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 307. Data: 2024-01-25 06:17:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Cokolwiek to jest w żaden sposób z omawianym tematem się wg mnie nie łączy.

    Dokładnie jak twoja odpowiedź w żaden sposób nie łączy się z pytaniem na
    które odpowiadasz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 308. Data: 2024-01-25 06:23:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To TA jest potrzebne sieci i zapewne ono gdzieś jest znane. Z tym, że my
    > tego nie widzimy. Nie wiem czy widzi je operator, czy tylko komputer
    > obsługujący BTS. Tak zdroworozsądkowo, to owe "magiczne" TA może ulegać
    > zmianie podczas rozmowy. Rozmowa jest reprezentowana jednym rekordem.

    Zawsze telefon może się przemieszczać inie ma to nic wspólnego z
    możliwoscią jego lokalizacji.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 309. Data: 2024-01-25 06:27:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pamiętacie COVID i oprogramowanie rządowe śledzące, kto się z kim
    > spotkał? To oczywiście jest możliwe, tylko to nie chodzi o to, co jest
    > możliwe, a co jest i działa.

    Widzę pewien postęp, bo wcześniej twierdziłeś że to po prostu
    technicznie niemożliwe. Jeszcze trochę i okaże się że po prostu
    wystarczy zapytać we właściwy sposób operatora;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 310. Data: 2024-01-25 06:29:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2024 o 20:51, J.F pisze:

    > No ale jak lokalizacja od operatora taka "niepewność 10 km", to co się
    > dziwisz, ze nie wiedzą gdzie i jak mają szukać ?

    To takie nawiązanie do dyskusji o moto, że jak mają szukać jak nie
    wiedzą gdzie jest, a na dodatek okazało się że 15 metrów za granicą rewiru:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!