  • 221. Data: 2024-01-22 18:57:41
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 18:29, J.F pisze:

    > Podobno zrobiono, ale tak jakos bez pośpiechu, i przydało się jak
    > umarłemu kadzidło :-(

    Tak na logikę to jak się zaczyna poszukiwania to z automatu powinno się
    to robić - nic nie kosztuje a może jakieś przesłanki wypłyną.

    > No, mamy jeszcze ustawy i rozporządzenia krajowe, gdzie cos tam
    > napisane..

    Tu koleś z URE chyba mówi - od 50 metrów w mieście do kilku kilometrów w
    lesie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2024-01-22 18:58:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Link https://youtu.be/7kgwNnRItdU?t=157

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 223. Data: 2024-01-22 19:02:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 18:26, J.F pisze:

    > Nie wiem, czy złośliwie robicie, czy bezdusznie, czy po prostu zajęci
    > bardzo jesteście.

    Z tłumaczeń roberta to się przebija:

    "ale to by nic nie dało i tak on miał to by nic nie dało nawet jakbym
    wygrał nie dałoby nic. nie to jest mała różnica to by nic nie dało bo on
    był drugi w kulach nawet jakbym był pierwszy nie dałoby nic bo ja bym
    musiał być pierwszy on musiałby być czwarty a to by nic nie dało. I tak
    by nic nie dało i tak. yyyy nie ale to by nic nie dało i tak. nie nie
    dałoby bo on był drugi w kulach ja bym był pierwszy nawet, to i tak by
    wygrał. nic by nie dało"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2024-01-22 19:06:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 18:32, J.F pisze:

    > Ale wczesniej sie na tej przeglądarce logowałeś do tego konta?
    > Sprawdz na innym komputerze, innej przeglądarce, moze wyczyść cookie,
    > moze w oknie prywatnym ...

    To chyba kwestia logowania dwuetapowego. Mam nadzieję, że jak nie masz
    kodu SMS to możesz poprosić na drugiego maila, bo jak nie to jednak nie
    przemyśleli tej opcji;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 225. Data: 2024-01-22 19:12:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 12:05, J.F pisze:

    > Znasz tylko odległośc. ciągle kawał do przeszukania.

    Znacznie mniej niż bez. Zakładając że trzy kilosy od nadajnika to pas o
    długości 6,3 km i jakiś 200 metrów szerokości (biorąc pod uwagę
    niedokładność TA). A jak 1,5 km to już tylko 3.14 km długości.

    > mają swój przydział czestotliwości, po bo mieliby podsłuchiwać cudze.
    > Nadawać nie mają prawa, więc musiałby telefon wejść na ich pasmo.
    > Dopóki jest zalogowany w swojej sieci, to raczej nie powinien.

    Nie wiem. Do CPR nawet bez sim się dodzwonisz.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 226. Data: 2024-01-22 19:18:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No ale o co chodzi? Wczesniej pomoc nie była potrzebna, a teraz
    > jest.

    Chodzi o to, że "nie pomogliśmy", a nie że teraz nie trzeba.

    > No to go przymkniecie aż sie przyzna. Dowody na monitoringu są,
    > logowania telefonu możecie dołączyć. No chyba, ze wolicie odesłać do
    > sądu cywilnego, albo nagrania połamać :-P

    Jeśli wierzyć Shrekowi, to nagranie było dowodem tego, że motocykl
    załadowano do jego furgonetki.

    > No ale nie o takich mówimy. Mielismy ojca, co mówił "ratujcie mi
    > dziecko", teraz męża, telefon jest nierozładowany, i tylko trzeba
    > trafic na właściwą osobę, która to pociągnie, a nie - dyżurnego na
    > komendzie nie ma, prowadzącego nie ma, kwestionariusz długi do
    > wypełnienia jest, a telefonu namierzyć nikomu się nie śpieszy. Nie
    > wiem, czy złośliwie robicie, czy bezdusznie, czy po prostu zajęci
    > bardzo jesteście.

    W Krakowie podobno mieli 11 położeń. Potrzebne jedno, ale dobre.W
    Andrychowie problem był bardziej złożony, ale pewnie wcześniej czy
    później opinia publiczna się dowie.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 227. Data: 2024-01-22 19:21:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 18:19, Shrek pisze:

    > Dobra - sprawdziłem. Przy wyłączonej lokalizacji jednak nie zadziała.
    > Wifi bez znaczenia - może być wyłączone, ważne żeby miał jakąkolwiek
    > komunikację danych włączoną (choć sprawdzałem na zewnątrz - wewnątrz
    > może lokalizować po wifi). Wniosek - przy najbliższej wizycie ukryję
    > matce przełącznik od lokalizacji, żeby przypadkowo nie wyłączyła.

    Jeśli będzie chciała być niezlokalizowana, to zawinie w folię do
    pieczenia. A jak nie będzie, to nie będzie nic wyłączać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 228. Data: 2024-01-22 19:25:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jeśli będzie chciała być niezlokalizowana, to zawinie w folię do
    > pieczenia. A jak nie będzie, to nie będzie nic wyłączać.

    Czego konkretnie nie rozumiesz w słowie "przypadkowo"?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 229. Data: 2024-01-22 19:28:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 16:43, io pisze:
    > Jak można szukać normalnie to można i elektronicznie. Żadnego wielkiego
    > powodu nie trzeba tylko jakiś zwykły.
    Nie prościej zapytać?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 230. Data: 2024-01-22 19:29:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 18:27, J.F pisze:
    > No i nie wiem - gratulować żony, czy już Ci jest wszystko jedno ?
    Wystarczy nie dawać powodu. Bo jak będzie powód, to i sposobów się wiele
    znajdzie.
    --
    (~) Robert Tomasik