  • 1. Data: 2019-09-28 23:03:05
    Temat: Znów kulsony
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Znowu niedobrzy dziennikarze się wpieprzają w nieswoje sprawy. Powinno
    być jak za komuny - morda w kubeł a za Przemyka sanitariusza posadzić i
    nie komentować, a nie jakaś głasnost.

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-27/poniz
    anie-i-drwiny-z-bezdomnych-na-komendzie-w-busku-zdro
    ju-prokuratura-wszczyna-sledztwo/
    --
    Shrek

  • 2. Data: 2019-09-29 07:22:22
    Temat: Re: Znów kulsony
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Sep 2019 23:03:05 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    > nie komentować, a nie jakaś głasnost.
    >
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-09-27/poniz
    anie-i-drwiny-z-bezdomnych-na-komendzie-w-busku-zdro

    Zawsze twierdziłem że miejsca gdzie dają władzę powodują negatywny dobór
    kadry. Cisną się żądni władzy socjopaci, oportuniści czy wręcz
    zboczeńcy. Do policji powinni przyjmować tylko takich co sami nie chcą.
    ochotników powinno się od razu brać pod nadzór :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-09-29 07:30:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 29.09.2019 o 07:22, Jcek Maciejew pisze:
    > Do policji powinni przyjmować tylko takich co sami nie chcą.
    > ochotników powinno się od razu brać pod nadzór

    jcek nie chce do kulsonów, czyli nadaje się, ale od razu jcka pod
    nadzór, najlepiej w kaftan bezpieczeństwa:)))))))

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-09-30 12:18:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Są na dobrej drodze:
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/wroclaw-policja-zare
    kwirowala-karetke-pogotowia-ratunkowego/c6ph296

    -----