-
31. Data: 2008-09-03 09:12:07
Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>
On Sep 3, 8:34 am, kam <k...@...pl> wrote:
> > Czemu nie ma? Odpowiedzialność deliktowa ma charakter restytutywny, to
> > ma być naprawienie rzeczywiście poniesionej szkody, czyli właśnie
> > tego, co sklep zapłaci u hurtownika, za dowóz, ekspozycję etc., a nie
> > tego, za ile kupiliby to klienci.
>
> na jakiej podstawie chcesz tak ograniczać wysokość odszkodowania?
Tyle wynosi rzeczywiście poniesiona szkoda - czyli na podstawie art.
415 po prostu. Co do lucrum cessans, wypowiadam się w poście gdzieś
obok. A dlaczego uważasz to za ograniczenie wysokości odszkodowania?
Najnowsze w dziale Prawo
-
Czy awaria systemów Microsoftu zwalnia linie lotnicze z wypłaty odszkodowania za lot?
-
Ustawa o sygnalistach - jakie obowiązki pracodawcy?
-
Wysokie kary Border Force nie tylko za przewóz nielegalnych imigrantów
-
Elektroniczna kontrola zezwoleń dla przewoźników zagranicznych poprawi sytuację branży TSL?