  • 1. Data: 2002-10-28 15:33:49
    Temat: Zniszczenie odziezy w pociagu
    Od: "G.D." <n...@m...adresu>

    Jechalem niedawno pociagiem, i idac korytarzem zachaczylem o jakas wystajaca
    ostra metalowa listwe rozdzierajac kurtke. Niestety nie mam zadnych
    swiadkow. Czy mozna zadac jakiegos odszkodowania ?

    Z gory dziekuje
    G.D.

  • 2. Data: 2002-10-28 15:55:45
    Temat: Re: Zniszczenie odziezy w pociagu
    Od: "Artur Jocz-Borowski" <a...@o...pl>

> [...]
    | ostra metalowa listwe rozdzierajac kurtke. Niestety nie mam zadnych
    | swiadkow. Czy mozna zadac jakiegos odszkodowania ?
    A co to był za pociąg??
    pozdr...
    --
    Artur Jocz.Borowski
    Miłośnik EP09, Z1 i wszystkiego innego, co jeździ po normalnym torze

    ***GG 1874145***
    ***e-mail arturjb[at]o2.pl***

  • 3. Data: 2002-10-28 16:35:53
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    "G.D." <n...@m...adresu> wrote in message
    > Jechalem niedawno pociagiem, i idac korytarzem zachaczylem o jakas
    wystajaca
    > ostra metalowa listwe rozdzierajac kurtke. Niestety nie mam zadnych
    > swiadkow.

    Ja bym w takiej sytuacji wezwał kierpocia i spróbował zachęcić go do
    spisania notatki n/t zdarzenia.

    > Czy mozna zadac jakiegos odszkodowania ?

    Bez świadków będzie pewnie ciężko...

    --
    ==========###-###-###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom

  • 4. Data: 2002-10-28 22:27:03
    Temat: Odp: Zniszczenie odziezy w pociagu
    Od: "G.D." <n...@m...adresu>

    > A co to był za pociąg??

    To byl jakis pospiech, jechal przez Wroclaw i Krakow, chyba do Przemysla.
    (Potrzebne Ci sa dokladne namiary ?) W wagonach tam gdzie sa ubikacje sa
    rozne drzwiczki i czesc z nich ma metalowe listwy na obrzezach (czy jakos
    tak). Jedna taka listwa byla odciagnieta, i o nia zahaczylem.
    G.D.

  • 5. Data: 2002-11-07 15:36:23
    Od: "milano" <k...@o...pl>

    > wystajaca
    >
    > Ja bym w takiej sytuacji wezwał kierpocia i spróbował zachęcić go do
    > spisania notatki n/t zdarzenia.

    > Bez świadków będzie pewnie ciężko...

    oni sa tak zatwardziali ze nawet z notatka bylo by ciezko...
    a bez to przepadlo, mogles sobie rozerwac w domu nie? :D

  • 6. Data: 2002-11-07 20:19:42
    Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl>

    Użytkownik "milano" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > oni sa tak zatwardziali ze nawet z notatka bylo by ciezko...
    > a bez to przepadlo, mogles sobie rozerwac w domu nie? :D

    Mysle, ze nie ma zadnych szans na odszkodowanie. Zreszta znam ten bol i wiem
    co to znaczy. Sama czesto uszkadzam swoje ubrania, czy inne rzeczy przez
    jakies mankamenty czy to w srodkach transportu, czy urzedach. Ostatnio nawet
    usiadlam w kinie na gume do zucia. Niestety uslyszalam, ze to moj problem,
    ale jesli ktos uwaza, ze sa jakies srodki ochrony to sama bym sie chetnei
    dowiedziala. Pozdrawiam.

    --
    Natalia Slowik,
    Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!