-
11. Data: 2006-02-20 00:06:38
Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
Od: MiKeyCo <m...@w...pl>
witek napisał(a):
> System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił.
System nie pozostał ten sam. Na pewno była przeprowadzona intergracja
systemów albo przeniesienie klientów do systemu PKO BP. Nie pamiętam
szczegółów, ale była to jedna z większych tego typu operacji
informatycznych w polskiej bankowości.
pzdr
MiKeyCo
-
12. Data: 2006-02-20 01:25:43
Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
MiKeyCo wrote:
> witek napisał(a):
>> System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił.
>
> System nie pozostał ten sam. Na pewno była przeprowadzona intergracja
> systemów albo przeniesienie klientów do systemu PKO BP. Nie pamiętam
> szczegółów, ale była to jedna z większych tego typu operacji
> informatycznych w polskiej bankowości.
>
Raczej dokładnie odwrotnie.
Przesiadka klientow pko bp do systemu inteligo.
Zreszta kiepsko udana i pod względem technicznym i pod względem
logistycznym a najbardziej pod marketingowym, gdzie do dnia dzisiejszego
ludzi nie potrafią zrozumieć, że są pko inteligo i inteligo to dwa różne
systemu.
Klops na calej linii.
-
13. Data: 2006-02-20 14:45:53
Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
Od: DaNsOuNd <d...@a...pl>
> Ale chrzanisz.
być może
> Podatku "za niemca" nie bylo, bo nie bylo podatku. Co ma piernik do
> wiatraka.
to zadaj sobie trudu i sprawdź od kiedy jest podatek od odsetek a kiedy
zostało Inteligo sprzedane.
> System, łącznie z marką pozostał ten sam jedynie własciciel się zmienił.
>
system nie jest samodzielną aplikacją. Wymaga administrowania a to już
wykonują zupełnie inni ludzie.
> Po prostu chcesz ponarzekać i tyle
zapewne i tu masz rację
Postroofki
--
nick......: DaNsOuNd
name......: Daniel Rykowski
contact...: dansound (AT) adres (DOT) pl
-
14. Data: 2006-02-23 23:41:33
Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
Od: "Marcin" <m...@m...pl>
Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo:
"Szanowny Panie,
W odpowiedzi na Pana korespondencję dotyczącą wypowiedzenia przez Bank
Umowy limitu debetowego przekazujemy wyjaśnienia.
Informujemy, że limit debetowy został wypowiedziany zgodnie z § 14 ust. 4
Regulaminu limitu debetowego w ramach kont Inteligo, a podstawą decyzji
Banku było stwierdzenie zagrożenia terminowej spłaty zadłużenia. Decyzja o
wypowiedzeniu umowy limitu debetowego jest podejmowana przez Bank po
przeanalizowaniu licznych uwarunkowań związanych z danym kontem oraz
Klientem. Ocena zdolności kredytowej Klienta wymaga wykluczenia ryzyka
związanego z możliwością nieterminowego realizowania zobowiązań i jest ona
przeprowadzana nie tylko na podstawie danych związanych z kontem Inteligo,
ale także w oparciu o inne dostępne dla Banku informacje.
Nie mamy możliwości przekazania szczegółów w tym zakresie ze względu na
konieczność postępowania zgodnie z ustaloną w Banku polityką kredytową oraz
poufny charakter danych dotyczących stosowanych przez Bank kryteriów oceny
zdolności kredytowej."
Przytoczę jeszcze § 14 ust. 4 Regulaminu:
"Bank może wypowiedzieć umowę o Limit debetowy, z zachowaniem 30 dniowego
okresu wypowiedzenia."
W moim mailu przypomniałem, ze 30 dniowy okres wypowiedzenia nie został
zachowany. Czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam
Marcin
-
15. Data: 2006-02-24 07:42:16
Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
Od: "jacobs" <a...@m...pl>
Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
news:dtlh6a$4ae$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo:
>
Dokładnie tak jak masz w regulamienie. Masz 30 dni na zlikwidowanie debetu
na koncie. Jeśli taki posiadasz. Po 30 dniach debet bedzie traktowany jako
przeterminowane zadłużenie.
J.
-
16. Data: 2006-02-24 17:35:54
Temat: Re: Zniknięcie debetu w Inteligo - kuriozum
Od: Mariusz Kropiwnicki <s...@g...pl>
Dnia Fri, 24 Feb 2006 08:42:16 +0100, jacobs napisał(a):
>
> Użytkownik "Marcin" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> news:dtlh6a$4ae$1@nemesis.news.tpi.pl...
>> Dla osób śledzących wątek, cytuję odpowiedź, jaką dostałem od Inteligo:
>>
>
> Dokładnie tak jak masz w regulamienie. Masz 30 dni na zlikwidowanie debetu
> na koncie. Jeśli taki posiadasz. Po 30 dniach debet bedzie traktowany jako
> przeterminowane zadłużenie.
Proszę, przeczytaj Rozdział 1 par. 1 punkt 2. To jest punkt w którym
Inteligo wyjaśnia CO oferuje klientowi.
Biorąc pod uwagę twoje tłumaczenie to najwyraźniej korzystasz z innego
produktu.
--
Mariusz Kropiwnicki
email: s...@g...pl