  • 61. Data: 2015-08-20 13:21:52
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-20 13:12, Andrzej Lawa wrote:

    > Dokumenty historyczne.

    NIe, nie nie. Zapodaj skan polecenia służbowego dla sędziego, że ma
    wydać taki a nie inny wyrok;) Nie ma - nie ma dowodu. To że wszyscy
    wiedzą, to żaden dowód;)

    Shrek.

  • 62. Data: 2015-08-20 13:23:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-20 13:13, Andrzej Lawa wrote:

    > Coś takiego... rzuciłem coś celowo absurdalnego... i trafiłem!

    Dalej jesteś przekonany że przed sądem musisz wykazać winę ponad
    _wszelką_ wątpliwość? Jeden raz cię niczego nie nauczył?

    Shrek.

  • 63. Data: 2015-08-20 13:32:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 13:23, Shrek pisze:

    > Dalej jesteś przekonany że przed sądem musisz wykazać winę ponad
    > _wszelką_ wątpliwość? Jeden raz cię niczego nie nauczył?

    A znasz szczegóły, matołku?

    Natomiast czego ja się nauczyłem to brać adwokata do każdej sprawy -
    będzie pilnował, żeby przez głupie... przejęzyczenie nie wkopać się samemu.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 64. Data: 2015-08-20 13:36:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 13:21, Shrek pisze:

    > NIe, nie nie. Zapodaj skan polecenia służbowego dla sędziego, że ma
    > wydać taki a nie inny wyrok;) Nie ma - nie ma dowodu. To że wszyscy
    > wiedzą, to żaden dowód;)

    Niezawisłość nie oznacza wyłącznie braku poleceń odgórnych ale także
    niezależność od... klimatu politycznego. Objawia się to np. ścisłym
    przestrzeganiem prawnych formalizmów. w Norymberdze niestety sporo norm,
    które w państwie prawa powinny obowiązywać, naruszono. Ot chociażby
    wspomnianą przeze mnie równość wobec prawa. Stalina powinni skazać
    przynajmniej za to samo co Canarisa - czyli za planowanie i rozpętanie
    wojny napastniczej. Dlaczego nie był nawet oskarżony? Wytłumaczysz to
    inaczej jak brakiem niezawisłości wymiaru sprawiedliwości?

    Liwiusz wspomniał inne naruszenia procedur oraz norm.

  • 65. Data: 2015-08-20 14:05:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-20 13:32, Andrzej Lawa wrote:

    > A znasz szczegóły, matołku?

    Bez nerwacji...

    > Natomiast czego ja się nauczyłem to brać adwokata do każdej sprawy -
    > będzie pilnował, żeby przez głupie... przejęzyczenie nie wkopać się samemu.

    To w końcu udowodnili ci bez żadnej wątpliwości winę, czy nie?

    Shrek.

  • 66. Data: 2015-08-20 14:10:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 14:05, Shrek pisze:

    > To w końcu udowodnili ci bez żadnej wątpliwości winę, czy nie?

    Żadnej winy nikt mi nie udowodnił. I nie zmieniaj tematu.

  • 67. Data: 2015-08-20 14:20:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-20 14:10, Andrzej Lawa wrote:

    > Żadnej winy nikt mi nie udowodnił. I nie zmieniaj tematu.

    A skazali?

    Shrek.

  • 68. Data: 2015-08-20 22:32:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 sierpnia 2015 11:25:00 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie umiesz czytać? Czy masz znowu jakieś urojenia
    Idiota z wyklepaną przez ochroniarza michą, składający zawiadomienia na internetową
    twórczość i zdziwiony że Policja plików linuksowych nie może odtworzyć;)

  • 69. Data: 2015-08-21 08:21:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 22:32, Kris pisze:

    > Idiota z wyklepaną przez ochroniarza michą, składający zawiadomienia na internetową
    twórczość i zdziwiony że Policja plików linuksowych nie może odtworzyć;)

    Ach, czyli urojenia, jak zwykle...

  • 70. Data: 2015-08-21 08:22:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.08.2015 o 14:20, Shrek pisze:

    > A skazali?

    Zaraz ciebie skażą za bycie kretynem.

    Odmawiam dryfu tak kompletnie odbiegającego od tematu.