  • 21. Data: 2002-01-29 17:50:45
    Temat: Re: Zniesławienie i psucie dobrego imienia na newsach?
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

    Beerman wrote:

    > Expert vel Dariusz aka Jacek ? Nie ma co sie przejmowac, co wcale nie
    > oznacza, ze nie mozemy na lamach psp podyskutowac o takim
    > abstrakcyjnym zdarzeniu :)

    Jak piles to nie pisz
    i odczep sie.
    Jezeli bedziesz rozpowszechnial falszywe insynuacje to faktycznie bede
    musial sie nad tym zastanowic.
    Nie czytam grupy seks, ani grafika3d.

    Oczekuje natychmiastowych przeprosin i zapewnienia, ze te falszywe
    insynuacje nie byly zamierzone.

    Jacek

    Niech ktos sprawdzi czy publikowal takie insynuacje na usenecie wobec
    innych osob i kiedy, na jakich grupach.

    (autor insynuacji jak ponizej)

  • 22. Data: 2002-01-30 17:00:00
    Temat: Re: Facet, myslisz ze jestes zabawny..???
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak MaXxX zapodaje na pl.soc.prawo:
    >Suuuper. Klasyczna zabawa w followup-to znowu w modzie? A myślałem że z tego
    >się wyrasta wraz z przedszkolem...

    Przeciez to Expert.
    Z nim sie nie dyskutuje.....

  • 23. Data: 2002-01-30 21:23:03
    Od: MaXxX <m...@r...pl>

    Dnia 30 Jan 2002 17:00:00 GMT, Mikolaj.
    (m...@n...spam.softax.com.pl) pisze na pl.soc.prawo:

    > Przeciez to Expert.
    > Z nim sie nie dyskutuje.....

    Łaaaał! Czyli dostąpiłem zaszczytu poznania na własnej skórze słynnego
    Experta, zwanego czasem Vice-Buzdyganem??
    Wręcz nie posiadam się ze szczęścia :)))

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,