  • 11. Data: 2004-11-27 13:38:38
    Temat: Re: "Znies=B3awienie" firmy w internecie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:co9ubp$5vr$1@news.onet.pl...

    > obawiam sie, ze prokuraturze nie wystarcza moje domysly

    Jeśli twoje podejrzenia nie są absurdalne (w sposób oczywisty
    nieuzasadnione) to zostanie wszczęte postępowanie mające na celu ich
    wyjaśnienie. Dlaczego nie miałbyś spróbować?

    > uzyskalem niejako potwierdzenie tego..

    To również przekaż prokuraturze.

    Alek

  • 12. Data: 2004-11-27 13:57:33
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > obawiam sie, ze prokuraturze nie wystarcza moje domysly do tego aby
    > zbadac cala sprawe, pewnie umorzą.. aczkolwiek jestem pewien, ze sie nie
    > myle, bo uzyskalem niejako potwierdzenie tego..

    A jak obok jest wytwornia narkotykow, to w celu uwiarygodnienia swojego
    doniesienia pojdziesz tam i wezmiesz z kilo na dowod ? Wystarczyc
    powinno samo doniesienie, a prokuratura ma sie zajac resztą ...
    oczywiscie beda mieli duzo latwiej jesli dostarczysz mi jakis punkt
    zaczepienia ....

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2004-11-27 14:04:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >powinno samo doniesienie, a prokuratura ma sie zajac resztą ...
    >oczywiscie beda mieli duzo latwiej jesli dostarczysz mi jakis punkt

    przypomina mi sie sytuacja o ktorej niedawno bylo w "Uwadze".
    Chodzilo o kradziez laptopa z biurowca. policja otrzymala
    nawet nagranie wideo ze zlodziejem mimo to umorzylo
    sledztwo z braku dowodow czy czyms w tym stylu :-)

    P.

  • 14. Data: 2004-11-27 14:46:13
    Temat: Re: "Zniesławienie" firmy w internecie
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    [..]

    Trafił w końcu oszust na oszusta?

    ubawiony
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 15. Data: 2004-11-27 14:53:35
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > Mam pytanie. Pewna firma mnie oszukała, i to dosyć poważnie. Czy jeśli
    > zrobię i rozreklamuje stronę internetową, na której opiszę dokładnie ich
    > dzialania (same fakty poparte wydrukami i skanami dokumentów), to czy
    > grozi mi za to jakaś odpowiedzialność karna?
    Karna to wtedy, jak popełnisz przestępstwo ścigane z urzędu lub na wniosek
    pokrzywdzonego.

    > Mogą mi wytoczyć o to proces? Ewentualnie,
    > jak to zrobić, aby uniknąć odpowiedzialności?
    Proces cywilny zawsze można wytoczyć, pod byle jakim pretekstem a nawet i
    bez niego. Ale to powód musi udowodnić zasadność roszczeń.
    W Twoim przypadku pierwszą rzeczą, którą musieliby udowodnić jest to, że to
    Ty jesteś autorem strony (chyba, że zrobisz to za nich).

    Jotte

  • 16. Data: 2004-11-27 14:55:43
    Od: scream <s...@...pl>

    Arek wrote:
    > Trafił w końcu oszust na oszusta?

    nie wiem na kogo trafiłeś..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2004-11-27 16:04:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    > nie wiem na kogo trafiłeś..

    I znowu próbujesz odwracać kota ogonem?
    Przecież o Tobie jest mowa w tym wątku a nie o mnie.

    ubawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 18. Data: 2004-11-27 16:06:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:

    > nie wiem na kogo trafiłeś..

    I znowu próbujesz odwracać kota ogonem?
    Przecież o Tobie jest mowa w tym wątku a nie o mnie.

    To Ty oszukałeś mnóstwo ludzi, twierdząc, że jak byli głupi to sami są
    sobie winni.

    Dlaczego więc nie jesteś konsekwentny i nie zastosujesz tych samych
    zasad do siebie? Kali kraść to dobrze, Kalego okraść to już źle? :)

    ubawiony
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 19. Data: 2004-11-27 16:51:18
    Od: "Acid" <v...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nawet nagranie wideo ze zlodziejem mimo to umorzylo
    > sledztwo z braku dowodow czy czyms w tym stylu :-)

    Mógłbyś powiedzieć coś więcej na ten temat: co to była za firma, miasto albo
    gdzie można o tym poczytać? Może być na priva.

    Pozdr.
    Acid

  • 20. Data: 2004-11-28 09:30:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mógłbyś powiedzieć coś więcej na ten temat: co to była za firma, miasto
    albo
    > gdzie można o tym poczytać? Może być na priva.

    wejdz na strone Uwagi, powinno tam byc wraz ze zdjeciem z kamery. To bylo
    kilka dni temu.

    P.