  • 11. Data: 2004-04-08 21:53:36
    Temat: Re: Znieslawienie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Bogus" <B...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:c548ee$skl$00$1@news.t-online.com...

    > Nie znasz sprawy a nie bede o szczegolach pisal.Jedno powiem u nich cos
    > takiego jak nie ponizej pasa nie istnieje.Ty mowisz o ludziac a ja mowie
    > bestiach.Widzisz czasami sa sprawy ze nie udowodnisz czegos (przed
    sadem)
    > chociaz na 200 % jest pewne ze to oni a poza tym nie chce sie na sady
    > wydawac tysiace gdy nie jest pewne wygrnie sprawy. Sady nie sa
    nieomylne i
    > czesto nie udowodnia winy chociaz jest.

    Wiesz, nie mam w zwyczaju czynic osobistych wycieczek pod adresem osób
    piszacych. No, ale teraz mnie juz sprowokowales. Czy uwazasz sie za
    jedynego nieomylnego? Popatrz - nawet sady sie myla, a Ty nie. Ty jestes
    pewien na 200% winy tego czlowiek. Tylko pogratulowac pewnosci siebie.

    > Nie dosc ze okradli to jeszcze chca
    > zniszczyc.Ale juz im sie to nie oplacilo...I nie mow mi ze tych trzeba
    > szanowac nawet tego gówniarza.

    Trzeba szanowac kazdego. Chocby za to, ze jest czlowiekiem. Mozesz go nie
    lubic, mozesz z nim walczyc, ale nie gardz nigdy przeciwnikiem, bo mozesz
    sie bardzo zdziwic. To bardzo czesto obraca sie przeciwko.

    > A ma do rzeczy poniewaz oni chyba juz pisalem
    > o tym oczerniaja i klamia aby niszczyc uczcziwych .I jeszcze za ogromna
    > pomoc tak odwdzieczyli sie.I ten gowniarz bierze w tym udzial.Chciaz sam
    > przyznal ze wszkole go nie lubia.i dobrze.
    > I ma to do rzeczy ze maja o nim prawde wiedziec a nie tak jak udaje
    > swietoszka.Gdybys wszytko wiedzial chyba bys tak nie pisal.

    Zawsze bym pisal. Ten typ moze byc bestia, albo aniolkiem. Lata mi to. Ale
    co ma tu do rzeczy fakt, ze jego ojciec popelnil kiedys blad?

  • 12. Data: 2004-04-09 18:45:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > w takim celu aby sie wszyscy dowiedzieli prawde co to za sk....... i
    ktorzy
    > rozglaszaja o innych nieprawdziwe oszczerstwa i wymyslone rzeczy aby
    > zniszczyc opinie.Wiec wszyscy powinni sie dowiedziec ze to kryminalisci i
    > dodatku wyjatkowe gnoje.

    Bogus to od Boguslaw Kargul??

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-04-09 20:55:50
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

> [...]
    > jedynego nieomylnego? Popatrz - nawet sady sie myla, a Ty nie. Ty jestes
    > pewien na 200% winy tego czlowiek. Tylko pogratulowac pewnosci siebie.

    Poprostu wiem ze to zrobili i nie tylko ja.Chocby dlatego bo wiem co od nich
    uslyszalem .Przed sadem tego juz napewno nie powtorza.

    > Trzeba szanowac kazdego. Chocby za to, ze jest czlowiekiem. Mozesz go nie
    > lubic, mozesz z nim walczyc, ale nie gardz nigdy przeciwnikiem, bo mozesz
    > sie bardzo zdziwic. To bardzo czesto obraca sie przeciwko.

    To sobie szanuj kazdego jak chcesz ale ja takich napewno nie bede.Juz sie
    zabrali do zastraszania swiadkow dajac do zrozumienia zeby uwazala bo ma
    male dzieci.O jeszcze gorszych sprawach juz nie napisze.

    > Zawsze bym pisal. Ten typ moze byc bestia, albo aniolkiem. Lata mi to. Ale
    > co ma tu do rzeczy fakt, ze jego ojciec popelnil kiedys blad?

    Nie popelnil bledu tylko swiadomoie popelnial i dalej popelnia przestepstwa
    razem ze tym synem bo uwaza ze nic w tym zlego nie jest i zaden mu glowy nie
    urwie jak mawia..A dla jego syna powinna byc nauczka to moze jeszcze ma
    szanse sie zmnienic chociaz watpie.

  • 14. Data: 2004-04-09 20:56:01
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    ?

  • 15. Data: 2004-04-11 14:54:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > ?

    No jesli nie Kargul to pewnie Pawlak. W kazdym razie mentalnosc
    "zaburzanska" ;))