  • 11. Data: 2008-03-22 18:09:13
    Temat: Re: Zniesienie służebności
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "J.Jackowski" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:fs3dss$7ir$2@news.onet.pl...

    > ?? Czy można się teraz domagać zapłaty ??

    Tego nie jestem pewien, ale imho odplatnosci za sluzebnosc powinna byc
    ustanowiona w umowie (oswiedczeniu). Wydaje mi sie, ze wprowadzenie
    odplatnosci wymagaloby zgody wlascieli gruntow wladnacych, ale zeby miec
    pewnosc zapytaj, kogos lepszego w te klocki np. notariusza.

  • 12. Data: 2008-03-22 18:12:44
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Z tego co się orientuje to było oświadczenie notarialne (na 90%) i nie
    > było w nim nic na temat odpłatności. Tzn nie ma zapisu, że za free ani nie
    > ma informacji że ma być płatne. Więc jaka kwota wtedy jest brana pod
    > uwagę.

    Nawet bezplatna sluzebnosc ma wartosc materialna, wszak podnosi uzytecznosc
    gruntow wladnacych. Jaka to wartosc, to pytanie do rzeczoznawcow
    majatkowych, lub kogos w tym stylu.

  • 13. Data: 2008-03-26 14:38:42
    Od: "J.Jackowski" <n...@p...pl>

    Heming pisze:
> [...]
    >
    > Nawet bezplatna sluzebnosc ma wartosc materialna, wszak podnosi uzytecznosc
    > gruntow wladnacych. Jaka to wartosc, to pytanie do rzeczoznawcow

    To przed złożeniem pozwu muszę poprosić rzeczoznawcę o wycenę, czy mogę
    ją sam określić.

    J.Jackowski

  • 14. Data: 2008-03-26 15:18:45
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > To przed złożeniem pozwu muszę poprosić rzeczoznawcę o wycenę, czy mogę ją
    > sam określić.

    Mozesz sam.