  • 31. Data: 2019-10-30 22:00:23
    Temat: Re: Znany polityk potrącił rowerzystkę
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 20:31, J.F. pisze:
    > A jak ktos rezimowej TV nie oglada ?

    masz poniżej ubeckie merdia, możesz również sprawdzić na swoim
    gestaposkim portalu, z którego nadajesz:)

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/warszawa-artu
    r-zawisza-zatrzymany-po-raz-drugi-1327201

    https://fakty.tvn24.pl/fakty-po-poludniu,96/byly-pos
    el-artur-zawisza-dwukrotnie-zatrzymany-jednego-dnia-
    potracil-rowerzystke-i-prowadzil-bez-uprawnien,98067
    5.html

  • 32. Data: 2019-10-30 22:14:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 22:00, u2 pisze:

> [...]
    sel-artur-zawisza-dwukrotnie-zatrzymany-jednego-dnia
    -potracil-rowerzystke-i-prowadzil-bez-uprawnien,9806

    Ale to są artykuły po tym jego wyczynie. Znajdź mi jakieś sprzed, żebym
    uwierzył, że on był "znanym politykiem".

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2019-10-30 23:10:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    >>

    > Ale to są artykuły po tym jego wyczynie. Znajdź mi jakieś sprzed, żebym
    > uwierzył, że on był "znanym politykiem".

    ale żeś siknął, sam sobie poszukaj śmierdzący leniu:))))))))

  • 34. Data: 2019-10-30 23:12:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 23:10, u2 pisze:

    > ale żeś siknął, sam sobie poszukaj śmierdzący leniu:))))))))

    Nie ja twierdzę, ze on jest znany.

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2019-10-30 23:16:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie ja twierdzę, ze on jest znany.

    nie wszyscy milicjanci muszą znać wszystkich swoich wrogów:)

  • 36. Data: 2019-10-30 23:29:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 30 Oct 2019 22:00:23 +0100, u2 napisał(a):

> [...]
    el-artur-zawisza-dwukrotnie-zatrzymany-jednego-dnia-
    potracil-rowerzystke-i-prowadzil-bez-uprawnien,98067

    Ale to jest ciagle slawa z ostatnich dni :-)

    https://wpolsce.pl/magazyn/7373-artur-zawisza-marek-
    jakubiak-jest-czlowiekiem-czynu

    no wiec mamy znanego polityka ... tylko jakos pierwszy raz ten portal
    widze :-)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Artur_Zawisza_(polityk
    )
    No - ktos go znal :-)

    J.

  • 37. Data: 2019-10-31 00:23:22
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.10.2019 o 23:29, J.F. pisze:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Artur_Zawisza_(polityk
    )
    > No - ktos go znal

    zazdrościsz:)

  • 38. Data: 2019-10-31 14:38:22
    Od: Kviat

    > OK, ale to znany jest z jazdy pod wpływem i spowodowania wypadku, a nei
    > z polityki.

    Niesamowite... że osoba, która aktywnie udziela się na grupie prawo,
    kompletnie nie kojarzy pana Zawiszy. Przewodniczący jednej z komisji
    śledczych do spraw banków... brał udział w tworzeniu ustawy o SKOKach i
    i bardzo mu się nie spodobał pomysł poszerzenia działań tej komisji
    śledczej o sprawy SKOKów... współtwórca Ruchu Narodowego... jeden z
    czołowych przedstawicieli "judeosceptyków", homofobów i betonu
    katolickiego w tym kraju...
    A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym
    człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się
    liczyć w polityce.

    > Powiedz z ręką na sercu, czy słyszałeś o nim tak ze trzy
    > tygodnie temu? Jakbym Cie zapytał, kim jest, to byś bez Google
    > odpowiedział? Bo mnie o ten tytuł chodzi.

    Ja rozumiem, że nie sposób zapamiętać wszystkich szczegółów z
    działalności jakiegoś dziwacznego radykalno-prawicowo-wyznaniowego
    polityka (nie warto pamiętać takich szczegółów, a większość nawet należy
    zapomnieć, bo wstyd takie rzeczy pamiętać), ale ten był wyjątkowo
    charakterystyczny i żeby aż kompletnie nie kojarzyć nazwiska? I chociaż
    z grubsza z czym się się zajmował i co sobą reprezentował?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 39. Data: 2019-10-31 15:11:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.10.2019 o 14:38, Kviat pisze:
> [...]
    > śledczej o sprawy SKOKów... współtwórca Ruchu Narodowego... jeden z
    > czołowych przedstawicieli "judeosceptyków", homofobów i betonu

    ano, komuszek kfiatek robi doskonałą robotę, obraża i poniża katolików
    na każdym kroku, nieważne, że mogą być żydami z pochodzenia:)

    > A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym
    > człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się
    > liczyć w polityce.

    ano, też mnie zdziwiło, że milicjant, który zaczął strzelać do
    robotników 1981 roku nie kojarzy znanego prawicowca, ale ja to kładę na
    karb przekomarzania się, po prostu jak milicjant ogląda prawicowca to od
    razu wyłącza telewizornię, aby nie zaczadzieć prawicowością:)

  • 40. Data: 2019-10-31 19:38:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Niesamowite... że osoba, która aktywnie udziela się na grupie prawo,
    >kompletnie nie kojarzy pana Zawiszy. Przewodniczący jednej z komisji
    >śledczych do spraw banków...

    To bylo ... 13 lat temu.
    Bylo transmitowane w TV ?

    A nawet jesli bylo, to przeciez "normalny czlowiek" jest wtedy w pracy
    i nie oglada.
    Sama komisja jesli dobrze widze, to zbierala sie tak co 2-3 tygodnie

    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/pracekom5?OpenAgent&
    SPSB

    Zawisza jest tam oznaczony jako (PR) ... hm, nawet nie pamietam co to
    za partia :-)

    >brał udział w tworzeniu ustawy o SKOKach i

    Dosc specjalistyczny zakres ... o widzisz - senator Bierecki to jest
    znany polityk ze sprawy SKOK, mimo, ze tez nie bardzo pamietam, co on
    tam dokladnie robil :-)

> [...]
    >śledczej o sprawy SKOKów... współtwórca Ruchu Narodowego... jeden z
    >czołowych przedstawicieli "judeosceptyków", homofobów i betonu

    A takich nie slucham :-)

    >A ty piszesz, że o nim nigdy nie słyszałeś. Musisz być bardzo młodym
    >człowiekiem, który w dorosłość wszedł, kiedy już Zawisza przestał się
    >liczyć w polityce.

    Tego mi zarzucic nie mozna :-(, a tez nie pamietam.
    Widac sie niczym wielkim nie zasluzyl :-)

> [...]
    >wyjątkowo charakterystyczny i żeby aż kompletnie nie kojarzyć
    >nazwiska? I chociaż z grubsza z czym się się zajmował i co sobą

    Albo bylo o nim w mediach cicho, albo lata zrobily swoje.
    A jak go zlapali po pijaku te trzy lata temu, to media cos pisaly ?

    P.S. tak z pamieci - kto byl z nim razem w tej komisji ?
    Przeciez to sami znani politycy ... z definicji :-)

    J.