  • 21. Data: 2003-11-08 22:40:58
    Temat: Re: Znalezisko
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <bojqmi$7nj$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Nie "też' a "tylko" to co ten popapraniec pisze to są groźby karalne.
    > Ale kto rozsądny by się tym głupkiem przejmował?

    Jako mieszkaniec Wrocławia i osoba bezpośrednio dotknięta jego
    działaniem - polemizuję: nikt nierozsądny. Gość jednak nie wie, że
    przegina, że wreszcie wyjdą na wierzch brudne interesy spółki Astec SA,
    że zacznie sypać jego koleś Tomasz K. z firmy CyberNet s.c. i
    członek-założyciel STI... Że nawet w kancelarii Sołtysińskiego przypomną
    sobie nawet pewnego fagasa, który męczył ich jako "Trelewizja
    Cyfrowa"... Że polski oddział MS też sobie coś przypomni... albo
    Polisa...

    --
    Olgierd
    Popierając bandyterkę stajesz się kanalią!

  • 22. Data: 2003-11-08 22:51:34
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    l...@p...fm news:bojqmi$7nj$1@topaz.icpnet.pl

    > Btw - pytanie do *prawdziwych* prawnikow - czy to co arni tutaj pisze to
    > Nie "też' a "tylko" to co ten popapraniec pisze to są groźby karalne.
    > Ale kto rozsądny by się tym głupkiem przejmował?

    Ekhm... rozbite w bialy dzien auto (wszystkie szyby) jednego z "wrogow"
    arnolda, nachodzenie ludzi w domu itd - to nie zarty... z wariatami trzeba
    spokojnie, ale stanowczo - zanim zrobia komus wieksza krzywde (bo
    zniszczenie mienia to z pewnoscia jest krzywda, no ale NARAZIE wszyscy sa
    cali i zdrowi... chociaz ostatnio paru napakowanych zeli szukalo w
    Wroclawskim klubie innego grupowicza z niedwuznacznymi zamiarami...)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 23. Data: 2003-11-08 22:57:33
    Od: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>

    Witam,

    Dnia Sat, 8 Nov 2003 23:40:58 +0100, Olgierd napisał(a)

    > Że nawet w kancelarii Sołtysińskiego przypomną sobie nawet pewnego
    > fagasa, który męczył ich jako "Trelewizja Cyfrowa"...
    > Że polski oddział MS też sobie coś przypomni... albo Polisa...

    oj tak... Arnold Buzdygn z Telewizji Cyfrowej czy Piotr Marzec to bylo
    piekne (dziwne, ze glos dokladnie ten sam), szczegolnie jak chcial sie
    dowiedziec w sprawie pozwu na 10mln przeciwko Polisie...

    Co tam jeszcze bylo z pdoszywaniem sie pod Telewizje Cyfrowa... a cos z
    zarejestrowaniem auta itp.

    Załozne....

    --
    .-. Pozdrawiam - CZACHO - czacho[at]mafia.krzyki.net .-.
    '=(0.0)=' This article was originally typed in VIM - Vi IMproved. '=(0.0)='

  • 24. Data: 2003-11-08 23:00:17
    Od: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>

    Witam,

    Dnia 8 Nov 2003 22:51:34 GMT, Rafal 'Raf256' Maj napisał(a)

    tia.... msg-id: 26102003.3CC8063D@kkaxwppl

  • 25. Data: 2003-11-08 23:07:02
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) CZACHO w wiadomości <s...@d...krzyki.net>
    powiedział(a) co następuje:

    Ale patrzaj CZACHO jak się rodzi plota: paru... napakowanych... hihi
    ;-)))

    --
    Olgierd
    Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała

  • 26. Data: 2003-11-08 23:07:05
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@N...mafia.krzyki.net news:slrnbqqt78.9le.czacho@diablo.krzyki.net

> [...]
    > dowiedziec w sprawie pozwu na 10mln przeciwko Polisie...

    > Co tam jeszcze bylo z pdoszywaniem sie pod Telewizje Cyfrowa... a cos z

    A moze warto tez, skoro juz liczymy na wymiar sprawieliwosci, odnalezc
    osoby pokrzywdzone w platnym castingu / rozmowie o prace do filmu... ktory
    nigdy nie zostal nakrecony (!).

    Z tego co wiem - ludzie placili za ten casting (oczywiscie, to normalne,
    castingi sa platne i to grubo, ale tutaj chodzilo nie o ulozenie portfolio
    tylko o konkretna prace). A caly film okazal sie jakims lekko mowiac
    zalosnym przekretem... jedyne co powstalo z tego "dziela" to pare stron A4
    "scenariusza" wygladajacego jak praca semestralna z gimnazjum z j.
    polskiego... Zadnych scenopisow, zadnych pierwszych zdjec, zadnych
    kostiumow, rezysera, ekipy nagrywajacej - nic... od paru lat...

    Kwota byla chyba niewielka (podobno 30 pln?) no ale razy 100 osob naiwnie
    szukajacych pracy - i wychodzi przekret gospodarczy...

    SPrawa dziala sie chyba we Wroclawiu, moze ktos zna te osoby biorace udzial
    w tym "projekcie"?

    Btw - oto co powstalo z tego "dziela" ktore w/g samego organizatora -
    arnolda buzdygana - ma przyniesc mu 2 miliardy dolarow dochodu
    (buahhaaahahahahaahaahha chcialo by sie rzec ;)

    http://www.elita.pl/smoki/

    Film "jak to sie stalo" chyba zostal wycofany, bo dostajemy blad 404 - brak
    strony http://www.elita.pl/jaktosiestalo.htm

    --
    http://www.raf256.com/arnold/ <- uwaga, arnold nie spi
    Rafal 'Raf256' Maj

  • 27. Data: 2003-11-08 23:22:46
    Od: CZACHO <c...@N...mafia.krzyki.net>

    Witam,

    Dnia Sun, 9 Nov 2003 00:07:02 +0100, Olgierd napisał(a)

    > Ale patrzaj CZACHO jak się rodzi plota: paru... napakowanych... hihi
    > ;-)))

    no 2 bylo... to nie jeden ;-)

  • 28. Data: 2003-11-09 12:38:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Doszło. Teraz czekają mnie zeznania na komisariacie.

    Nie boisz się?
    Przecież po dwóch słowach zorientują się że mają do czynienia z czubkiem i
    ci manto pałami sprawią.
    Popaprańcu;)

    Leszek

  • 29. Data: 2003-11-09 17:22:16
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Leszek w wiadomości <bolcfg$d5f$1@topaz.icpnet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Nie boisz się?
    > Przecież po dwóch słowach zorientują się że mają do czynienia z czubkiem i
    > ci manto pałami sprawią.
    > Popaprańcu;)

    Nie boi się, raz już dostał.

    --
    Olgierd
    "Bądźcie tak rewolucyjni jak nauka i tak reakcyjni jak tabliczka

  • 30. Data: 2003-11-13 21:10:53
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

    > Zalozmy hipotetycznie, ze znalezlismy duza ilosc pieniedzy i co teraz?
    ile i na kiedy możesz pożyczyć?? heheheh

    > Musimy ja oddac? Jesli kasa nie jest oznaczona i nikt nie zglasil zguby to
    czy mamy prawo je zatrzymac?

    oddać do najbliższego "rejonowego organu rządowej administracji ogólnej
    właścicwej miejscowo dla terenu na którym znaleziono rzecz" (par. 1
    rozporządzenia RM w sprawie rzeczy znalezonych, dz.u. nr 22, poz.141, zm
    dz.u. 1991 nr 36 poz. 156)
    Czy placimy jakis podatek od tego? Macie jakies
    > pomysly?

    tak oddać organowi i niech się kolega zgłosi że niby jego. ty dostaniesz 10%
    a on już się podzieli z Tobą. bo jeśli do roku się nei zgłosi to SP nabywa;
    art.187, chyba że art.188
    pozdr
    kiz