  • 61. Data: 2019-07-23 10:20:35
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 23:53 Animka <a...@w...pl> pisze:

    > Zadzwonię może do policji w Nowym Dworze Mazowieckim. Może mi powiedzą.
    > Chcę wiedzieć czy on to on.

    W jakim celu?
    Przecież w niczym ci nie zagraża.
    Zmarnotrawisz czas policjanta, który w tym czasie mógłby zająć się sprawą
    istotną.

    Lepiej, żebyś jak najszybciej znalazła sobie inny śledzony temat.
    Znacznie przyjemniej jest poświęcać czas na sprawy sensowne.
    Zwłaszcza takie, które przynoszą jakiś pozytywny skutek.

    --
    Trefniś

  • 62. Data: 2019-07-23 10:35:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-07-22 o 21:13, Shrek pisze:

    >Tym bardziej, że w jednym miejscu zatrzymał się najdłuzej.

    Tylko ze jesli to informacja na podstawie logowan do BTS, to
    informacja moze byc niepewna - np w korek trafil, a obszar tego
    zatrzymania duzy.
    Choc w poblizu Warszawy powinno byc tych BTS dosc sporo ...

    J.

  • 63. Data: 2019-07-23 10:39:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >https://www.rp.pl/Przestepczosc/190729895-Pieciolet
    ni-Dawid-zginal-od-wielu-ciosow-nozem.html
    >"We wnętrzu skody znaleziono bowiem liczne ślady krwi należącej do
    >chłopca. - W oparciu o wstępne sprawozdania z badań DNA możemy
    >powiedzieć, że w aucie ujawniono ślady krwi, m.in. na foteliku
    >dziecięcym, osłonie przeciwsłonecznej oraz innych elementach
    >tapicerki."

    >Też zdaje się było wczesniej dementi o śladach wskazujących na
    >przewożenie jego zwłok w bagażniku. Nie sprawdzili w środku, czy
    >niechcieli ujawniać, by nie demotywować ludzi?

    Po tylu dniach, to ci ludzie chyba juz byli zdemotywowani - szans na
    znalezienie zywego raczej malo.

    Ale jesli tyle ciosow ... to wnetrze powinno byc chyba mocno krwią
    zalane i to widoczne na pierwszy rzut oka ?

    J.

  • 64. Data: 2019-07-23 10:46:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >NIe wsadzam. Piszę tylko że obawy przed świrami nie są bezzasadne i
    >ich ignorowanie nie jest mądrym pomysłem, a tłumaczenie, że skoro do
    >tej pory nie zabił to w porzo gość to w ogóle absurd.

    A tu widzisz - policja by sie zajmowala nieszkodliwymi wariatami,
    a zbrodni dokonal do niedawna normalny czlowiek.

    >To już ten jeden to za dużo - sądzisz, że 1/500 ma zzawansowane
    >zavurzenia psychiczne?

    Mysle, ze co najmniej polowa z tych 500, bo zeby zabic to trzeba miec
    cos nie tak
    ... ale czy takie, ze "osobnik znany policji, zatrzymywany,
    prokurator/sad wypuscil, bo chory psychicznie" ?

    >A czy jeden - praktycznie obrońca każdego po akcji twierdzi, że świr.
    >Po każdej spektakularnej akcji w zasadzie się okazuje, że świr (mniej
    >lub bardziej prawdziwy). Wiki twierdzi, że 5-10% skazanych za
    >zabójstwa ma zaburzenia ze spektrum schizofrenii podczas gdy ryzyko
    >zachorowania w ogole populacji to 1%. To znaczna nadreprezentacja.

    Tylko to sie okazuje po fakcie.
    Kontrolne badania psychiatryczne dla wszystkich co 5 lat ? :-)

    >Nie cały czas, a kilka razy. Tak jak mówę - idąc twoim tokiem należy
    >notariuszy rekrutować tylko ze schizofreników. A najbezpieczniej
    >jeżdzą ci co robią 200km po mieście na tylnim kole ścigacza - skoro
    >się jeszcze nie zabili...

    No wiesz - Frog jak jezdzil, to mozna bylo zobaczyc na filmach, i
    bezpiecznie to nie wygladalo ... ale wypadkow chyba nie mial.

    >BTW - dlaczego jak ktoś nawalony, to policja się nim zajmuje, jak na
    >dragach to też, a jak świr to mją to w dupie aż nie będzie potem w
    >gazetch "dobrze znany policji"?

    Bo nie ma podstawy prawnej :-P

    J.

  • 65. Data: 2019-07-23 11:25:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Takich rzeczy nie można zrobić w stanie poczytalności.
    1. W ogóle zabić (no chyba że w obronie własnej lub pod wpływem nagłego wzburzenia
    przekraczając granicę);
    2. Zabić dziecko (w naszej kulturze);
    3. Zabić swoje dziecko.
    Tu się zdarzyło:
    4. Zabić czyjeś dziecko -
    "Twoje" jako forma ukarania osoby trzeciej -
    - co przesłoniło sprawcy pkt. 1. - 3.
    No i:
    5. Zabić siebie.
    Psychika ludzka jak widać kryje przed nami wiele tajemnic.
    Zwróćcie jednak uwagę, jak wiele matek zabija swoje dzieci i to niekoniecznie w
    wyniku szoku poporodowego.
    Czytam prasę brytyjską, i tam co rusz info o matkach, które skoczyły z dziećmi z
    mostu, z jakiejś życiowej traumy i desperacji (w
    tym finansowej, i myślę że program 500+ ratuje sporo żyć ludzkich w Polsce).

    Pytanie do psychologa: skoro planował, to dlaczego nie zabił jej, lecz jego?

  • 66. Data: 2019-07-23 11:26:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wynika z tego, że był Twojego wzrostu.

    -----

  • 67. Data: 2019-07-23 12:20:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 11:25 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

> [...]
    > finansowej, i myślę że program 500+ ratuje sporo żyć ludzkich w Polsce).
    >
    > Pytanie do psychologa: skoro planował, to dlaczego nie zabił jej, lecz

    Od psychologów to radzę z daleka!
    "Na psychologię idą ludzie, którzy mają problem ze sobą i wierzą, że
    studia im pomogą" - to pewien bardzo medialny psycholog z kręgu
    TVN/Gazownia w trakcie alkoholowej imprezy i wydaje mi się, że zna to z
    autopsji.

    --
    Trefniś

  • 68. Data: 2019-07-23 13:22:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-07-23, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Zwróćcie jednak uwagę, jak wiele matek zabija swoje dzieci i to
    > niekoniecznie w wyniku szoku poporodowego. Czytam prasę brytyjską, i
    > tam co rusz info o matkach, które skoczyły z dziećmi z mostu, z

    Jeszcze jakby nie było tych wielokrotnych ugodzen nożem. A tu, wku..ć
    się na żonę tak aby zabić własne dziecko? To sie nie trzyma kupy pod
    względem emocjonalnym bo co te matki robią to bardziej po lini pasywnej,
    beznadzieja, depresja, wygaszenie, brak emocji. Tam nie ma cienia
    agresji bo agresja to emocje. Zwisał mu własny syn czy wręcz go
    nienawidził, bo ubzdurał coś sobie bo lini tego typa co zakatrupił
    miesiąc temu dziecko w Mrowinach? Że to przez niego się rozwodzą?

    --
    Marcin

  • 69. Data: 2019-07-23 15:50:41
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-23 o 10:20, Trefniś pisze:
    > W jakim celu?
    > Przecież w niczym ci nie zagraża.

    No nie, ale jego twarz mam cały czas przed oczami :-(
    Chcę o tej twarzy zapomnieć.

> [...]
    > Znacznie przyjemniej jest poświęcać czas na sprawy sensowne.
    > Zwłaszcza takie, które przynoszą jakiś pozytywny skutek.

    Jeden (chyba najmądrzejszy policjant) mi powiedział, że nie może mi
    powiedzieć dlatego, że czyjś wzrost podlega też pod ochronę danych
    osobowych, czyli Rodo. W takim razie odpuściłam sobie pytania.

    --
    animka

  • 70. Data: 2019-07-23 16:13:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >studia im pomogą" - to pewien bardzo medialny psycholog z kręgu
    >TVN/Gazownia w trakcie alkoholowej imprezy i wydaje mi się, że zna to

    Slyszac, jak to psychologia jest od lat najbardziej obleganym
    kierunkiem ... to chyba nie jest calkiem prawda.

    Albo polowa ma ma malutkie problemy, a druga polowa sie nie dostaje,
    albo po prostu te baby uwielbiaja psychologizowanie :)

    J.