  • 21. Data: 2019-07-21 19:45:59
    Temat: Re: Znaleziono ciało Dawidka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 14:17, J.F. pisze:
> [...]
    znaleźć chłopczyka tam, gdzie było to najbardziej

    > Zaraz zaraz - gdzie dokladnie znaleziono i co za tym przemiawialo?
    > Bo "przy A2", to malo precyzyjne, i duzo moze byc.

    Wnosząc po materiałach w Internecie nad jakimś stawem ppoż. obok
    jakiegoś węzła dróg.

  • 22. Data: 2019-07-21 19:55:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wnosząc po materiałach w Internecie nad jakimś stawem ppoż. obok
    > jakiegoś węzła dróg.

    Retencyjny. Węzeł Pruszków A2. Na prawo za wiaduktem w kierunku Poznania.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2019-07-21 20:02:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    https://tiny.pl/tfhqx

  • 24. Data: 2019-07-21 21:09:05
    Od: "ąćęłńóśźż" <...@...pl>

    ... jakieś ciało jakiegoś nieletniego...
    Byłoby śmieszne, gdyby nie straszne, jakie mamy nienadające się do akcji służby.
    Pies Cywil szybciej by znalazł.

    -----

  • 25. Data: 2019-07-21 22:34:31
    Od: z <...@...pl>

    Tvny mówiły że na pewno już wywieziony za granicę a te służki
    Maciarewicza nic nie znajdą.
    Więc by się zgadzało ;-)

  • 26. Data: 2019-07-22 01:33:08
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-21 o 19:55, Shrek pisze:

    > Retencyjny. Węzeł Pruszków A2. Na prawo za wiaduktem w kierunku Poznania.

    Na dodatek pod elranami przeciwkodźwiękowym. Zszedł na dół z autostrady
    do tych stawów. Zresztą są zdjęcia na wszystkich portalach oraz informacje.

    --
    animka

  • 27. Data: 2019-07-22 01:49:09
    Od: Animka <a...@w...pl>

    Muszę wiedzieć ile wzrostu miał ten typ-morderca swojego dziecka.
    Ja go na 99% widziałam w tamtym roku na przystanku autobusowym. Gadał po
    rusku, był z młodą dziewczyną, która wstydziła się, że jest w jego
    towarzystwie, bo był w majtkach, zamiast w normalnych nawet krótkich
    spodenkach. Myślał, że zrobił się na modnisia, bo mu półdupki
    wychodziły.Jechali potem autobusem tym samym co ja.
    Dziewczyna była dużo wyższa od niego i on trochę na palcach stawał, żeby
    jej dorównać wysokością. W/g mnie jakis niedorobiony to typ i straszny
    kurdupel. Bardzo mi zależy na tym, żeby dowiedzieć się ile ten ojciec
    Dawidka miał wzrostu.

    --
    animka

  • 28. Data: 2019-07-22 05:00:41
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 14:37 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ale ale, animka mieszka w Warszawie, a Budzik tam nie mieszka,
    > najwyraźniej Budzik chciałby mieć milion milionów głosów:)

    Wręcz przeciwnie, jest mniej wartościowy!
    Budzik w demokracji jest zbyt kosztowny, Animkę znacznie łatwiej i taniej
    "przekonać".

    --
    Trefniś

  • 29. Data: 2019-07-22 05:04:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2019 o 01:49 Animka <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > jej dorównać wysokością. W/g mnie jakis niedorobiony to typ i straszny
    > kurdupel. Bardzo mi zależy na tym, żeby dowiedzieć się ile ten ojciec

    :O
    Poinformowałaś policję tym spotkaniu, kiedy proszono o wszelkie informacje?

    --
    Trefniś

  • 30. Data: 2019-07-22 08:47:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 05:00, Trefniś pisze:

    > Wręcz przeciwnie, jest mniej wartościowy!
    > Budzik w demokracji jest zbyt kosztowny, Animkę znacznie łatwiej i
    > taniej "przekonać".

    ja wolę stanowisko Budzika, on chce sam sobą rządzić, a nie być rządzonym:)

    --
    I love love