  • 41. Data: 2008-12-23 07:59:08
    Temat: Re: Kontrola telefonu
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 20 Dec 2008 19:39:47 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Jasne. Ja jestem bardziej gruboskórny niż taki romantyk, jak ty ;))))

    A jednak nie rozumiesz.
    Spokojny, nie robiacy niczego niezgodnego z prawem obywatel nie powinien
    byc zaczepiany przez policje.

  • 42. Data: 2008-12-23 09:25:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > A jednak nie rozumiesz.
    > Spokojny, nie robiacy niczego niezgodnego z prawem obywatel nie powinien
    > byc zaczepiany przez policje.

    Nie tylko przez policję. Niestety...

  • 43. Data: 2008-12-23 11:57:23
    Od: " autor" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To zależy. Jest coś takiego jak kontrola osobista i bagażu-art. 15 ustawy o
    > Policji
    > Tylko musi być tego przyczyna.
    > Niektórzy przełożeni policjantów żądają sprawdzania takich przedmiotów, a
    > nuż się coś znajdzie. W zasadzie nie zastanawiając się w jaki sposób to
    > zostanie wykonane i na jakiej podstawie.

    przepisy ninejszego rozdzialu (25 KpK) stosuje sie odpowiednio do przeszukania
    systemu informatycznego. Jezeli chodzi o okazanie numeru IMEI to spoko, ale
    szperanie w telefonie powinno sie zakonczyc protokolem przeszukania.

  • 44. Data: 2008-12-29 10:34:57
    Temat: Znalezienie telefonu
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Wątek przypomniał mi, że znalazłem aparat telefoniczny, w okolicy swojej piwnicy,
    notabene otwartej i okradanej.
    Blokada w oranżu, numeru nie potrafię ustalić, w książce telefonu jest zapisanych
    parę numerów, ale na karcie brak srodków, żeby oddwonic, więc metoda "dzień dobry
    czyje imię się u Pana/Pani wyświetliło?" w prosty sposób nie zadziała.
    Jak - zgodnie z prawem -powinienem się zachować i ponieść najmniejszą... stratę?
    THX

  • 45. Data: 2008-12-29 10:44:40
    Temat: Re: Znalezienie telefonu
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 11:34:57 +0100, 666 napisał(a):

    > Jak - zgodnie z prawem -powinienem się zachować i ponieść najmniejszą... stratę?

    Może Biuro Rzeczy Znalezionych? Właściciel nieznany, więc powinni przyjąć.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 46. Data: 2008-12-29 11:07:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@w...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > dobry czyje imię się u Pana/Pani wyświetliło?" w prosty sposób nie
    > zadziała. Jak - zgodnie z prawem -powinienem się zachować i ponieść

    poszukaj w ksiazce numerów typu mama, tata itp.

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier

  • 47. Data: 2008-12-29 14:35:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
> [...]
    > Jak - zgodnie z prawem -powinienem się zachować i ponieść najmniejszą... stratę?

    z tyłu na karcie jest numer telefonu.
    Zadzwon do BOK, jak sie zarejestrował to sami sobie właściciela znajdą.
    Nawet bez środków do BOK, powinno ci się udać zadzwonić.

  • 48. Data: 2008-12-29 21:02:24
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 11:34:57 +0100, 666 napisał(a):

    > Blokada w oranżu, numeru nie potrafię ustalić,

    Zadzwoń: *555 numer bezpłatny, ale nie wiem czy coś ci da ta informacja.

    Połaczenie z BOK chyba jest płatne.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://grupy.3mam.net/ różne tematy

  • 49. Data: 2008-12-29 21:21:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Zadzwoń: *555 numer bezpłatny, ale nie wiem czy coś ci da ta informacja.

    Dowie sie jaki numer ma.

    > Połaczenie z BOK chyba jest płatne.

    skorzystać z telefonu kolegi.

  • 50. Data: 2008-12-29 22:51:49
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 15:21:50 -0600, witek napisał(a):

    > Dowie sie jaki numer ma.
    > skorzystać z telefonu kolegi.

    A jeśli numer był na abonament i ta karta sim już została zablokowana?
    Zgodnie z prawem - oddałbym to do BRZ. Gdybym miał kombinować to, przy
    zablokowanej karcie (np. przez PIN albo przez operatora), spróbowałbym
    włożyć inną kartę; na bank przynajmniej kilka smsów i kontaktów leży na
    samym telefonie. Wybrać najbardziej "rodzinnego" sms-a, i na numer nadawcy
    wysłać z bramki sms o znalezieniu telefonu i prośbie kontaktu na swój
    numer.

    Problem w tym, że to rozwiązanie od strony prawnej mocno kuleje - grzebiemy
    w czyjejś korespondencji, majstrujemy przy danych osobowych i męczymy
    czyjąś bazę danych.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik